Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, jeg synes jo egentlig også at den er veldig fin... :Nikke: Men jeg synes det er så vanskelig å se den for seg i en annen farge + at den jeg prøvde var altfor stor, så den var bare festa med nåler... Vet ikke om det er bare derfor den andre "leder", det er så vanskelig å vite! :vetikke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.. hvem vet? :klø: Jeg syns den var fin iallefall :jepp: Den gjorde mer av seg enn den dere har som favoritt, men sånt liker jo jeg da :fnise: Den andre var så veldig... hvit? :vetikke: Men det er jo en smakssak :Nikke:

Skrevet

Akkurat det kan ha litt med bildekvaliteten og lyset å gjøre, tror jeg! :sjenert: Men tusen takk for din ærlige mening! :klem:

Dette er vanskelig altså! :bond:

:klemmer: til en som forhåpentligvis snart får en nydelig kjole i posten fra Spania... :fnise:

Skrevet

Må innrømme at jeg er enig med Dinedama... :sjenert: Men jeg er også typen som liker kjoler med litt mer dill dall på, og det var jo definitivt den minst enkle av de kjolene du prøvde. Så hvis DU liker bedre en enklere kjole, så skal du jo velge det! Og siden alle de som kjenner deg mener det er den rette for deg, er det jo også en sjans for at de har rett... :)

Skrevet

Den grå var finere enn jeg huska den da jeg fikk den på meg igjen idag.. Den har litt "wow-effekt" altså! :sukk: Nesten så jeg håper jeg finner en hjemme i jula som slår alle disse ned i støvlene! :ler:

Skrevet

Nydelige kjoler :strix:

Kan hende det har å gjøre med bildene, men jeg synes den der i sølv var helt vanvittig nydelig!! Men, så liker jeg kjoler som skiller seg ut da, dere har jo sett hvilken jeg planlegger å kjøpe :fnise:

Men, det viktigste er jo hva du føler når du får den på deg!! For ei fin brud blir du uansett.. Det handler jo mest om hvordan du føler deg i kjolen!

Skrevet

Takk eleit! :) Føler meg fin i begge jeg! :fnise: Uff, blir helt sprø av dette jeg! :bond: Den er jo utrolig fin, men som sagt så var den for stor + feil farge, så jeg lurer på om det er derfor den ikke kommer heeeelt opp mot den andre.. :klø:

Skrevet

Kjempefine kjoler Mazilla!!! :rødme:

Jeg så også wow-effekten på den grå, syntes den skilte seg ut. Men den du har som favoritt var også utrolig fin!! Dette er et vanvittig bra utgangspunkt uansett!! :strix:

Skrevet

Hei vennen min :hug:

ville bare si at nydelig, det blir du uansett :strix: fordi du kommer til å stråle av lykke :strix:

Vet at det er ett vanskelig valg, det syns jeg også helt til jeg fikk på meg KJOLEN som jeg bare kjente det i hele kroppen at var den RETTE!!!

Det er ett vanskelig valg, men hvis du er usikker så vent heller!! prøv flere eller prøv de samme en gang til! det kan lønne seg!

Jeg syns begge kjolene var nydelige, og du var aldeles skjønn i dem. Men jeg liker også kjolen med litt mer på, eller kjoler som skiller seg ut! Men det er jo helt opp til hva du trives i! Men husk en ting;

:strix: N-Y-D-E-L-I-G blir du uansett hvilken kjolen du bestemmer deg for :strix:

:hug:

Skrevet

Takk miso, så skjønn du er! :klemmer:

Det var i grunnen den ene som hadde utpekt seg hele tida, og som føltes riktig når jeg fikk den på + kanskje er mest "meg", men når jeg ser bildene av den "grå" så er den jo vannvittig fin den og.. Men jeg må kanskje stole på magefølelsen og førsteinntrykket! :sjenert: Skal heldigvis ikke ta noe valg enda på en stund! :fnise: Og det øyeblikket jeg bestemmer meg skal jeg gå fullt og helt for den jeg velger! Så det så!

Skrevet

Høres ut som en goood plan :jepp:

stol på magefølelsen, den har som regel rett :jepp:

syns det hørtes så dumt ut når folk sa at jeg bare vet det når jeg får på meg kjolen!! men det stemte faktisk :fnise: måtte prøve den to ganger, men følelsen var der begge gangene.. så da var det bare å gå for den, noe jeg absolutt ikke angrer på!! Og når du først har bestemt deg og kjenner at det er rett så er det en fantastisk følelse :strix:

Skrevet

Jeg kjente det også når jeg tok den på meg... :Nikke: Ikke helt med en gang, men etter noen minutter ville jeg ikke ta den av igjen :fnise:

Skrevet
Jeg kjente det også når jeg tok den på meg... :Nikke: Ikke helt med en gang, men etter noen minutter ville jeg ikke ta den av igjen :fnise:

det er sånn det skal være :strix: da vet man at det er rette kjolen :strix:

Skrevet

Det var noen nydelige og vakre kjoler du prøvde :strix: Du kommer til å bli fantastisk flott på den store dagen :jepp:

Detskal ikke være lett det der med kjolene.. Det å stille de opp mot hverandre og velge den som er finest.. Men du finner ut av det tilslutt :strix:

Skrevet

Nå gikk vi forbi brudesalongen, og der har de tre kjoler på dukker i vinduet. Han godeste spurte om kjolen jeg skal ha var den i midten, og det var faktisk den grå! :dåne:

Skrevet
:ler: Ja, det gjorde jo ikke saken enklere sikkert? Jeg må forøvrig si at jeg synes du så nydelig ut i alle kjolene. Må kanskje innrømme samtidig at den grå skilte seg litt ut som litt ekstra nydelig. MEN, du kommer ikke til å bli finere enn det du føler deg selv og jeg tror man kunne sett fin ut i en striesekk på en slik dag for det er bruden som stråler og "gjør" hele kjolen. Alle kjolene er et sikkert valg og gå derfor for den kjolen som gir deg best magefølelse og som føles mest som "deg". ;)
Skrevet

Jeg synes egentlig den ene er finest i virkeligheten og den andre på bilder har jeg funnet ut nå... Det er jo litt viktig at den ser bra ut på bilder også, og det taler jo for den grå. "Virkeligheten" er jo bare én dag, mens bildene skal vare for alltid. Men så er jo spørsmålet om den grå er finere på bilder når den kommer i en annen farge også, eller om den synes bedre nå bare fordi den er grå! :sjenert: Dessuten, til den grå trenger jeg ikke noen store/prangende smykker, for den er nok i seg selv.. Blir det for mye med slør til den? Kan det blir for mye? Kan vel egentlig kanskje ikke det? :ler:

Ikke bare-bare dette her altså! :murvegg:

Nå skjønner jeg hvordan Ungkaren har det når han sier at han er forelska i to stykker på en gang, selv om de er veldig forskjellige! :hoho:

Skrevet
Jeg synes egentlig den ene er finest i virkeligheten og den andre på bilder har jeg funnet ut nå... Det er jo litt viktig at den ser bra ut på bilder også, og det taler jo for den grå. "Virkeligheten" er jo bare én dag, mens bildene skal vare for alltid. Men så er jo spørsmålet om den grå er finere på bilder når den kommer i en annen farge også, eller om den synes bedre nå bare fordi den er grå! :sjenert: Dessuten, til den grå trenger jeg ikke noen store/prangende smykker, for den er nok i seg selv.. Blir det for mye med slør til den? Kan det blir for mye? Kan vel egentlig kanskje ikke det? :ler:

Men sånn som den er i virkeligheten påvirker hvordan du føler deg den dagen, og DET er viktig det :Nikke:

Ikke bare-bare dette her altså! :murvegg:

Nå skjønner jeg hvordan Ungkaren har det når han sier at han er forelska i to stykker på en gang, selv om de er veldig forskjellige! :hoho:

:hoho: En fantastisk sammenligning :ler:

Skrevet

:ler: Likte sammenligningen din, Mazilla.

Skjønner at det er vanskelig, men uansett hvilken kjole du velger så kan du ikke velge feil! De var nydelige begge to, og du kledde begge veldig godt. :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...