Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Fremhevede innlegg

Skrevet

Etter 2 1/2 time fortjener du pause ja :Nikke:

Jeg har eksamen til fredag, gleder meg til å bli ferdig! :hoppe:

Da er det juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul!!!!!! :nisse:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldiggrisen! Skal bli veldig deilig med juleferie nå ja!! Selv om min lar vente på seg en stund enda.. :sukk:

Skrevet

Vi må bare holde ut Mazilla. En siste innsats før det blir ferie! Ikke lenge igjen nå! Tenk så godt det blir når den endelig er her. :hoppe:

Skrevet

Stemmer!! :hoppe: Skal nok klare meg, det er skjer jo så mye koselig også for tida! :jepp:

Lurer på om jeg skal stikke på trening jeg, sånn at jeg har fått 3 økter denne uka også.. :sjenert:

Skrevet

Trening er viktig når man leser til eksamen! :klappe:

Du har sikkert skrevet det et sted... men når er du ferdig da? :)

Skrevet

Nå er jeg hjemme igjen, og jeg angrer selvfølgelig ikke på at jeg tvingte meg på trening! :lur:

Har eksamen neste onsdag, altså den 17.! Har mye å lære innen den tid, men forhåpentligvis er jeg klar når dagen kommer! :Nikke:

Skrevet

Så flink du har vært som har trent :) Lykke til med eksamenslesing!

Skrevet

Så flink du er til å lese :jepp: Tiden går fort, plutselig er den 17 over og du har ferie :hoppe:

Skrevet
:sjokk: Akkurat nå vil jeg egentlig ikke at det plutselig skal bli den 17.! :fnise: Men men, idag har jeg lest i 4 timer, og tar nok ei økt til senere også. Må lese en del i dag, for i morra skal jeg prøve kjoler igjen!! :strix:
Skrevet

Jeg har veldig sans for prioriteringen din i morgen! :Nikke: Først kjole, så lese!! :tommelopp:

Skrevet

Oi, har nesten gått meg hus forbi, men her må jeg jo ta en liten

:danser:

:skaal::danse::skaal:

:bryllup::strix: 70-siders fest!! :strix::bryllup:

:skaal::danse::skaal:

:danser:

Skrevet

Såklart kjole er viktigere enn lesing! :lur: Bryllupet er jo bare én gang, men eksamen kan man jo ta mange ganger! :ler:

Skrevet
Såklart kjole er viktigere enn lesing! :lur: Bryllupet er jo bare én gang, men eksamen kan man jo ta mange ganger! :ler:

:ler: Får håpe man slipper å ta den samme mange ganger da.

Kos deg masse på kjoleprøving i morgen! :strix: Håper du blir sikker!

:skaal: for 70 sider! :hoppe:

Skrevet

Weeheei! Kjoleprøving :strix:

Kan ikke tenke meg et mer fornuftig avbrekk i eksamenslesing jeg :lur: Dessuten høres du ut som du er veldig flink og lese!

Igår spurte jeg min kjære om han hadde noen flere eksamener, og tror dere ikke han har nå på fredag :frustrert: Tipper naboen også fikk høre det :fnise:

Skrevet
:ler: Synes det virker som guttene tar det mer med ro enn de kanskje burde! Han godeste har eksamen om ei uke, men likevel har han ikke åpna bøkene idag! :roll:
Skrevet

:bolledeig::danse: Må være med på 70 sider festen :danse::bolledeig:

Gjest Ansjoni
Skrevet

Kos deg på kjoleprøving, det er deg vel unt med en pause i lesinga :jepp: Tipper du har kontroll jeg, krysser fingrene hvertfall!

:klem:

Skrevet

Jeg har mer kontroll nå enn for ei uke siden ihvertfall! ;) Har lest 5 1/2 time idag, og det er mye til meg å være, selv om det er eksamenstid! :sjenert:

Gleder meg til kjoleprøving! :strix:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...