Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Fremhevede innlegg

Skrevet

det klarer du, jeg har tro på deg jeg :jepp: er snaaart helg også :jepp:

:strix: Miso liker helg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg kommet meg opp av senga, kanskje på tide... :sjenert: Har ikke gjort stort enda, bortsett fra å pakke ut og oppdatere bryllupspermen! Ikke bare-bare det altså! :fnise:

Er sulten, men vi har absolutt ingenting i hus. I kjøleskapet har vi ketchup og sitronsaft, ikke akkurat mye å spise seg mett på.. Snart kommer han godeste fra skolen, da skal vi nok få fylt opp skapene litt! :) Men først skal vi innom en brillebutikk, for nå skal nemlig Mazzi bli brilleslange! :briller2:

Skrevet

BrilleBazzi :tronderbart:

Ja det var på tide å komme seg opp av senga :ler: Men jeg skulle gjerne ha ligget så lenge jeg også om jeg kunne det.. :sjenert:

Skrevet

Du kan jo koke suppe på ketsjupen og drikke sitronsaft til :ler:

Skal du bare ha lesebriller, eller briller som du bruker hver dag?

Skrevet

Lesebriller har jeg, så denne gangen er det hverdagsbriller som står for tur.. :sukk: Men men, optikeren sa at jeg ikke trenger å gå med de heeeele tida, så jeg kan jo legge de igjen hjemme hvis jeg skal noe spesielt. :fnise:

Tror forresten jeg står over den frokosten der, MaiL! :ler:

Skrevet

Du er sikkert snasen med :briller: uansett hvor ofte du trenger å bruke de ;)

Ja den er nok ikke noe digg den frokosten, bare eneste jeg kom på som kunne "lages" av de to ingrediensene :fnise:

Skrevet

Briller er kult, syns jeg. Må bare velge de rette så blir du så flott og fancy så :Nikke:

Skrevet

Det er mange fine briller. :jepp:

Merker jeg er litt misunnelig på deg som fortsatt har ferie, men nå er det hvertfall helg for min del. :nigo:

Skrevet (endret)

Ferie.. Ja, jeg har vel det på et vis.. Men det er bare fordi jeg ikke har fått meg noen jobb enda og forelesningene ikke har begynt. Føles ikke som ferie, siden jeg har reist hjemmefra. Men men.. :fnise:

Fant meg forresten briller i dag. Det var det studielånet! Nesten ihvertfall.. :sukk:

Endret av Mazilla
Skrevet
Fant meg forresten briller i dag. Det var det studielånet! Nesten ihvertfall.. :sukk:

Men hvis de er perfekte, er det verdt det :Nikke:

Skrevet

Perfekte, tja.. :klø: Synes det er uvant å se meg i speilet med briller uansett hvordan de er, så jeg valgte noen enkle noen som ikke gjør så mye ut av seg. Blir nok vant til de! :) Kan heller velge briller for viderekommende, som han godeste kalte det, neste gang! :fnise:

Skrevet

Vi har forresten funnet ut ca hva han godeste skal gå med på bryllupsdagen! :) Tenker det blir noe à la denne. Jeg synes det er kjempestilig med grå sjakett, og han var enig! :strix:

Skrevet

For vidrekommende :fnise:

Sjakett er så stilig og elegant :jepp: Han blir nok kjekk :Nikke:

Skrevet

Fy f!

den kjolen var bare lekker!!!

Skrevet

Ja det koster å se bra ut vettu :ler: Litt tørr humor i dag jeg...

Den sjakketten var kjempelekker ;) Får håpe dere klarer å få tak i noe lignende da :)

Skrevet

Veldig fin sjakett og (ikke minst) tiara!! :tommelopp: Tiaraen er nesten lik den jeg skal ha, bare at jeg ikke har perler på min, kun krystaller. Ebay ruler, jeg også tjente masse på å bestille der!! :hoppe:

Skrevet

Hei mazzimor :kose:

sjaketten var utrolig stilig :jepp: enda en ting som snart kan krysses av lista :strix:

hvordan er det hos mazzimin idag da?

Skrevet

Nyter late dager fremdeles.. :fnise: I dag hadde han godeste også fri, så vi har bare sløva og gått en tur i byen. :)

Skrevet

Jeg er håpløs altså... Griner av å se bryllup på tv! :flau:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...