Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Fremhevede innlegg

Skrevet
Forøvrig er jeg ganske sinna. Dama på Agape var ei megge, og jeg skal aldri i livet sette mine bein der igjen! Kjerring..! Hun var sur fordi jeg ikke skulle prøve kjoler, og prøvde å prakke på meg både underskjørt, slør og sko ved å si at det var siste hun hadde igjen av alt. Jeg "skulle tenke på det", men da ble hun enda surere.. :roll: Ebay er min venn! :hjerte:

Var det hun unge blonde NÅ da? :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun het Bjørg. Var (fake) blond, men sikkert 50 år ellerno!

Skrevet

Morsomt at du er i gang med invitasjoner da. :)

Synd turen til Agape ikke ble noen suksess. Greit du slipper å legge igjen noen penger der. Fikk du tatt bilde da? Ble kanskje ikke noe særlig når det var en så stor kjole?

Skrevet

Hvor i landet var dette? Jeg kjøpte kjolen min på Agape i Stavanger, kunne vel ikke vært mer fornøyd!

Skrevet
Hun het Bjørg. Var (fake) blond, men sikkert 50 år ellerno!

Ok. tror det er mora til hun unge blonde som "plaga" meg.

Skrevet
Morsomt at du er i gang med invitasjoner da. :)

Synd turen til Agape ikke ble noen suksess. Greit du slipper å legge igjen noen penger der. Fikk du tatt bilde da? Ble kanskje ikke noe særlig når det var en så stor kjole?

Prøvde ikke kjolen engang, så det ble dårlig med bilder.. Måtte til og med spørre om jeg kunne få se den!

Hvor i landet var dette? Jeg kjøpte kjolen min på Agape i Stavanger, kunne vel ikke vært mer fornøyd!

Jeg kjøpte min på Agape i Krsand, og var superfornøyd med servicen der! Dette var i Trondheim, og her var det andre boller..! :roll:

Kanskje det ligger til familien! :ler:

Skrevet

Såpass ja. Vi får bare vente tålmodig på bilder vi da. :ler:

Skrevet

Bilder kommer! :jepp:

I juni.... :hoho:

Skrevet (endret)

Sitter og ser litt på slør på Ebay, men så lurer jeg på en ting.. Hva betyr 1T og 2T? :klø:

(Et tilfeldig eksempel her)

Er det antall "lag"? :sjenert:

Endret av Mazilla
Skrevet (endret)
Sitter og ser litt på slør på Ebay, men så lurer jeg på en ting.. Hva betyr 1T og 2T? :klø:

(Et tilfeldig eksempel her)

Er det antall "lag"? :sjenert:

Ja, det er det.

Edit: Hjelp, nå ble jeg plutselig redd for at jeg har feilinformert deg, selv om jeg er ganske supersikker på at det er det det betyr. Eller betyr det lenge? Nei, jeg tør ikke å svare likevel.

Endret av plingo
Skrevet
:ler: Nei, det er ikke lengda, for det er f.eks elbow eller fingertip! Såpass har jeg skjønt! :fnise: Men er ganske sikker på at det står for antall lag, ser ihvertfall sånn ut på bildene! :)
Skrevet

Tror det også det står for antall lag :klø:

Iallefall innom med :klem: til deg.

Skrevet

Som nevnt var jeg innom et vikarbyrå i går, etter at det andre ikke har ringt meg for en samtale engang. Nå har jeg fått jobb gjennom de jeg var hos i går! Bare i to uker fra mandag, men det er jo absolutt en begynnelse! :Nikke: Skal på HMS-kurs etterpå. Nå blir det litt penger i kassa igjen! :lur:

Skrevet
Tenkte i så fall å klippe de i passende biter og lime på, for å få litt det litt mer glamorøst enn ved å bare bruke papir.. Men får se hvor langt kreativiteten strekker seg! :fnise:

Forøvrig er jeg ganske sinna. Dama på Agape var ei megge, og jeg skal aldri i livet sette mine bein der igjen! Kjerring..! Hun var sur fordi jeg ikke skulle prøve kjoler, og prøvde å prakke på meg både underskjørt, slør og sko ved å si at det var siste hun hadde igjen av alt. Jeg "skulle tenke på det", men da ble hun enda surere.. :roll: Ebay er min venn! :hjerte:

Høres ut som du har gode idèer ang invitasjonene :jepp: Gleder meg til å se bilde av de når du blir ferdig med de :nigo:

:kjefte: på den dumme kjærringa på agape, synes det er spesielt viktig at de som jobber i en brudesalong er trivelig og service innstilt ang kunden! Det er tross alt snakk om den viktigste dagen i manges liv... ;)

Som nevnt var jeg innom et vikarbyrå i går, etter at det andre ikke har ringt meg for en samtale engang. Nå har jeg fått jobb gjennom de jeg var hos i går! Bare i to uker fra mandag, men det er jo absolutt en begynnelse! :Nikke: Skal på HMS-kurs etterpå. Nå blir det litt penger i kassa igjen! :lur:

Grattis med jobb :hoppe: Alltid greit med litt ekstra penger :jepp:

:klem:

Skrevet

Jeg vil ha et helt enkelt slør siden kjolen min har så mye pynt som den har. Tenker noe à la dette eller dette. Klarer ikke helt å bestemme meg for hvilken lengde som er finest! Noen som har noen meninger? :)

Skrevet

Gratulerer med jobben :danser:

Så bra :klemmer:

Hmm.... slørene ja... de var jo ganske like :fnise: Jeg for min del liker best de som går ned til midjen... :Nikke:

Skrevet

Veldig fint slør :jepp: Nå har jeg klikket fra det ene til det andre maaange ganger, og jeg skjønner godt at du synes det er vanskelig å bestemme... Jeg har ikke noen veldig god begrunnelse, men jeg synes det lange avsuttet mer naturlig.. :klø: Vanskelig å forklare når man ikke helt vet hva man mener :fnise: måtte en tur på FB for å ta en ekstra titt på deg også..

Gjest Ansjoni
Skrevet

Hurra! :hoppe: Gratulerer med jobb! :nigo: Hva slags bransje skal du jobbe innenfor?

Skrevet

Jeg skal på en måte jobbe som datamontør!! :dåne: Kan jo bli interessant! Nå er jeg den stolte eier av et flott diplom som beviser at jeg har bestått HMS-kurs. :ler: Har lært masse om stillaser, verneutstyr og andre ting som ikke har noen ting overhodet med jobben å gjøre.. :sjenert:

Jeg heller også mot det lengste sløret. Takk for tilbakemeldinger, dina og eleit! :)

Skrevet

:ler:

Gratulerer!! :) Penger i kassa er dessverre nødvendig, man overlever ikke så forbaska lenge på luft og kjærlighet.

Datamontør? Setter du opp maskiner? Er det no brukerstøttegreier?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...