Gjest Neferet Skrevet 29. januar 2009 #1762 Skrevet 29. januar 2009 for slør og sko!!!! Vi har allerede fått spørsmål om det snart kommer invitasjoner vi... Ivrig slekt ute og går her... Men vi kommer nok til å sende ut i begynnelsen av mars, så får jeg heller purre på folk etter fristen har gått ut! Jeg har jo ventet på å begynne å lage bordkort i evigheter allerede!!!
Gjest Miso Skrevet 29. januar 2009 #1763 Skrevet 29. januar 2009 Hei vennen først må jeg for at sko og slør er i orden så bra! hvordan er det med mazzimin idag? alt bra!?
Mazilla Skrevet 29. januar 2009 Forfatter #1764 Skrevet 29. januar 2009 Joda, Mazzi har det sikkert greit! Har ikke hatt tid til å tenke over det i dag i grunnen! Vært på jobb fra 8 til 21, og begynner igjen kl 7 i morra tidlig... Blir litt sliten av å jobbe med bare gutter når jeg har mensen og ikke møter noen forståelse for at jeg må på do litt oftere enn de! Selv om de har partyblære fra helvete trenger jeg faktisk å skifte tampong en gang i blant, og jeg har faktisk (utrolig nok) ikke behov for å fortelle hele verden at jeg har mensen!!! Det er dessuten ikke min skyld at doen er langt unna, sånn at det tar 10 minutter å komme seg dit og tilbake... Når vi plutselig har dårlig tid før deadline er det faktisk ikke fordi jeg har mensen, men kanskje fordi de var på fylla midt i uka forrige uke, og dermed hadde et par utrolig late arbeidsdager!!! Så det så! Dagens utblåsning!
Store My Skrevet 30. januar 2009 #1766 Skrevet 30. januar 2009 (endret) Ang innbydelser.. Det går jo an å fortelle folk (i alle fall de nærmeste) når datoen er, sånn at de kan planlegge. Og så kan man heller sende ut innbydelsene når man har lyst. hehe. Vi hadde S.U. datoen 1,5 måned før bryllupet. Det følte jeg var passe. Men godt poeng som flere har påpekt: ikke send ut innbydelsene for lenge før S.U. datoen for da glemmer de å svare (ingen som svarer før den siste dagen omtrent). Men S.U. datoen bestemmer dere jo helt selv. Og angående de mannfolka på jobb.. hvis de ikke gir seg får du begynne å forklare om mensen og hvordan det funker.. for da blir de nok stille. Har en tendens til å ha en sånn effekt på grupper med menn. Endret 30. januar 2009 av plingo
Mazilla Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #1767 Skrevet 30. januar 2009 Var nok det jeg skulle gjort! Tenker de skulle blitt litt stille da ja! Men men, nå er siste arbeidsdag unnagjort, og jeg ser ikke de gutta der igjen på en stund. Skal kanskje jobbe med de igjen i april, men det vil tida vise. Får se hva vi gjør med innbydelsene.. Først av alt må jeg jo få lagd de, så det er enda en gooood stund til de er utsendingsklare!
Mazilla Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #1770 Skrevet 31. januar 2009 Takk for det, og i like måte! I dag har jeg forspist meg på godteri.. Stakk en tur på trening for å kompensere litt for den dårlige samvittigheten, men etterpå har jeg spist enda litt mer godteri. Men men, det er jo lørdag + at det er den uka, så det er vel lov..?
Spatula Skrevet 31. januar 2009 #1771 Skrevet 31. januar 2009 Takk for det, og i like måte! I dag har jeg forspist meg på godteri.. Stakk en tur på trening for å kompensere litt for den dårlige samvittigheten, men etterpå har jeg spist enda litt mer godteri. Men men, det er jo lørdag + at det er den uka, så det er vel lov..? Såklart er det lov, siden det er lørdag
Mazilla Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #1772 Skrevet 31. januar 2009 Nemlig! Problemet er bare mengden... Har trøkka i meg nok godteri for et helt fotballag i dag!
Gjest Neferet Skrevet 31. januar 2009 #1773 Skrevet 31. januar 2009 Nemlig! Problemet er bare mengden... Har trøkka i meg nok godteri for et helt fotballag i dag! Haha, du er ikke alene! Men jeg har også kompensert med litt trening da... Får det for meg at det ikke teller når hormonene raser, men det er vel bare selvbedrag... Ha en fortsatt fin helg Mazzi!!
Mazilla Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #1774 Skrevet 31. januar 2009 Kjenner godt til den formen for selvbedrag..!
Mazilla Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #1775 Skrevet 1. februar 2009 :rødme: 6 måneder igjen!!! :rødme:
Sekretæren Skrevet 1. februar 2009 #1776 Skrevet 1. februar 2009 Godteri er lov Innimellom må vi jo kose oss, ikke sant? På fredag spiste jeg en bøtte med Dream Youghurtis... alene.... så.. hehe...
DDuck Skrevet 1. februar 2009 #1778 Skrevet 1. februar 2009 6 månder!!! Det kommer til å gå så fort :rødme: Plutselig står du i den nydelig kjolen din på kirketrappa og venter på at kirkeklokkene skal ringe seg ferdig silk at du kan gå inn å møte din kjære
Gjest Neferet Skrevet 1. februar 2009 #1780 Skrevet 1. februar 2009 6 måneder igjen!!!!! :rødme: :rødme: :rødme: :rødme: :rødme: :rødme:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå