Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Fremhevede innlegg

Skrevet
:opplyser: La ut bilder av kjolen min på gruppa nå! Prøv å se bort fra at kjolen er to størrelser for stor + at jeg er likblek og usminka.. :fnise:
Videoannonse
Annonse
Skrevet
:opplyser: La ut bilder av kjolen min på gruppa nå! Prøv å se bort fra at kjolen er to størrelser for stor + at jeg er likblek og usminka.. :fnise:

Oioi, vil også sniktitte på kjolen :sjenert:

Skrevet

Hva må til for å bli medlem av den ekslusive klubben hvor man viser fram kjolene sine?

Er det mulig for opptak av flere medlemmer eller? :sjenert:

Skrevet

Så fin du var :rødme:

Men hvorfor er den så stor? :klø: Regner ikke med du har tenkt å legge på deg? :vetikke:

Skrevet
:opplyser:

Anbefaler å ikke sende ut invitasjonene mer enn 3 mnd før, og det holder egentlig med 1 mnd s.u :jepp: Faren med å levere de ut så lenge før er jo at folk "glemmer" å svare for det er så langt frem i tid, så må en drive og purre :roll: Det er så kjedelig!!

Det er selvsagt annerledes hvis folk kommer langveisfra, da trenger de jo litt mere tid på seg..........Bare et tips :)

Bordkort osv kan jo lages mye klart uten å skrive navn på, og kokken vår trengte ikke eksakt antall før 1 uke før bryllupet - så vi hadde gooood tid :ler:

Godt å høre!!! Jeg begynte å bli stressa av disse gærne brudene her inne som sender invitasjoner så tidlig... ;) Vi er jo av de første som skal giftes oss her inne av dagbokgjengen, og er ikke i nærheten av å være klare til å sende ut invitasjonene!! Vi spekulerer faktisk litt i å sende dem ut litt senere enn anbefalt, slik at noen kjipe tanter - som vi "må" be - kanskje må melde avbud til fordel til venninner som jeg ønsker at det skal bli plass til... :flau:

Oioi, hørte jeg kjole forresten!! Inn på face skjønner jeg!!! *løpe*

Skrevet

Kjempefin!! Du blir en hot bride, det er det ingen tvil om!!! :tommelopp:

Skrevet
Så fin du var :rødme:

Men hvorfor er den så stor? :klø: Regner ikke med du har tenkt å legge på deg? :vetikke:

Dumma! :gjeiper: De hadde bare to str for stor i salongen, så den jeg har bestilt er jo såklart i min størrelse! :ler:

Skrevet

Men du er dum på en veldig søt og uskyldig måte da! :lillesky:

Skrevet

Så flott kjole du har :hoppe: Og den blir sikkert enda penere på deg når du får den i rett størrelse :strix:

Skrevet

Blir veldig nyskjerrig på kjolen :sjenert:

Har du link til en forhandlerside på nettet, Mazilla?

Skrevet
Det er en Agape-kjole. Her er min, den heter Bente.

Den va nydelig :dåne:

Skrevet

Jeg vet! :rødme: Så bra at andre også synes det! :strix:

Gjest Neferet
Skrevet
Dumma! :gjeiper: De hadde bare to str for stor i salongen, så den jeg har bestilt er jo såklart i min størrelse! :ler:

Kjære mente en stund at fordi alle er opptatte av å slanke seg til bryllupet, så kanskje vi heller skulle se hvor fete vi klarer å bli fram til dagen kommer.. :skratte:

Det har vel ikke akkurat blitt noe av, og blir det nok aldri heller for henne, treningsnarkoman som hun er....

Skrevet
:hoho: Kunne jo blitt et interessant prosjekt, men kanskje ikke akkurat i anledning bryllupet? :ler:
Skrevet

Nå har jeg bestilt underskjørt! :hoppe: Fant omsider et som så ok ut, og med to regulerbare ringer, sånn som det jeg prøvde i salongen! Håper jeg klarer å legge det sammen igjen etter at jeg har pakka det opp.. :sjenert: Har lest endel om folk som sliter litt med det! :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...