Mazilla Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #1801 Skrevet 3. februar 2009 La ut bilder av kjolen min på gruppa nå! Prøv å se bort fra at kjolen er to størrelser for stor + at jeg er likblek og usminka..
Spatula Skrevet 3. februar 2009 #1802 Skrevet 3. februar 2009 La ut bilder av kjolen min på gruppa nå! Prøv å se bort fra at kjolen er to størrelser for stor + at jeg er likblek og usminka.. Oioi, vil også sniktitte på kjolen
Kanutten Skrevet 3. februar 2009 #1803 Skrevet 3. februar 2009 Hva må til for å bli medlem av den ekslusive klubben hvor man viser fram kjolene sine? Er det mulig for opptak av flere medlemmer eller?
DDuck Skrevet 3. februar 2009 #1804 Skrevet 3. februar 2009 Så fin du var :rødme: Men hvorfor er den så stor? :klø: Regner ikke med du har tenkt å legge på deg?
cypress Skrevet 3. februar 2009 #1805 Skrevet 3. februar 2009 Anbefaler å ikke sende ut invitasjonene mer enn 3 mnd før, og det holder egentlig med 1 mnd s.u Faren med å levere de ut så lenge før er jo at folk "glemmer" å svare for det er så langt frem i tid, så må en drive og purre Det er så kjedelig!! Det er selvsagt annerledes hvis folk kommer langveisfra, da trenger de jo litt mere tid på seg..........Bare et tips Bordkort osv kan jo lages mye klart uten å skrive navn på, og kokken vår trengte ikke eksakt antall før 1 uke før bryllupet - så vi hadde gooood tid Godt å høre!!! Jeg begynte å bli stressa av disse gærne brudene her inne som sender invitasjoner så tidlig... Vi er jo av de første som skal giftes oss her inne av dagbokgjengen, og er ikke i nærheten av å være klare til å sende ut invitasjonene!! Vi spekulerer faktisk litt i å sende dem ut litt senere enn anbefalt, slik at noen kjipe tanter - som vi "må" be - kanskje må melde avbud til fordel til venninner som jeg ønsker at det skal bli plass til... Oioi, hørte jeg kjole forresten!! Inn på face skjønner jeg!!! *løpe*
cypress Skrevet 3. februar 2009 #1806 Skrevet 3. februar 2009 Kjempefin!! Du blir en hot bride, det er det ingen tvil om!!!
Mazilla Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #1807 Skrevet 4. februar 2009 Så fin du var :rødme: Men hvorfor er den så stor? :klø: Regner ikke med du har tenkt å legge på deg? Dumma! :gjeiper: De hadde bare to str for stor i salongen, så den jeg har bestilt er jo såklart i min størrelse!
Mazilla Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #1809 Skrevet 4. februar 2009 Men du er dum på en veldig søt og uskyldig måte da!
Disco Biscuit Skrevet 4. februar 2009 #1810 Skrevet 4. februar 2009 Så flott kjole du har Og den blir sikkert enda penere på deg når du får den i rett størrelse
Spatula Skrevet 4. februar 2009 #1812 Skrevet 4. februar 2009 Blir veldig nyskjerrig på kjolen Har du link til en forhandlerside på nettet, Mazilla?
Mazilla Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #1813 Skrevet 4. februar 2009 Det er en Agape-kjole. Her er min, den heter Bente.
Spatula Skrevet 4. februar 2009 #1814 Skrevet 4. februar 2009 Det er en Agape-kjole. Her er min, den heter Bente. Den va nydelig :dåne:
Mazilla Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #1815 Skrevet 4. februar 2009 Jeg vet! :rødme: Så bra at andre også synes det!
Gjest Neferet Skrevet 4. februar 2009 #1816 Skrevet 4. februar 2009 Dumma! :gjeiper: De hadde bare to str for stor i salongen, så den jeg har bestilt er jo såklart i min størrelse! Kjære mente en stund at fordi alle er opptatte av å slanke seg til bryllupet, så kanskje vi heller skulle se hvor fete vi klarer å bli fram til dagen kommer.. Det har vel ikke akkurat blitt noe av, og blir det nok aldri heller for henne, treningsnarkoman som hun er....
Mazilla Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #1817 Skrevet 4. februar 2009 Kunne jo blitt et interessant prosjekt, men kanskje ikke akkurat i anledning bryllupet?
Mazilla Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #1819 Skrevet 4. februar 2009 Nå har jeg bestilt underskjørt! Fant omsider et som så ok ut, og med to regulerbare ringer, sånn som det jeg prøvde i salongen! Håper jeg klarer å legge det sammen igjen etter at jeg har pakka det opp.. Har lest endel om folk som sliter litt med det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå