Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Fremhevede innlegg

Skrevet

:danser: for underskjørt. :)

Tror du skal slite med å legge det sammen etter at det er pakket opp ja.

Jeg kjøpte ett underskjørt til en av mine andre kjoler, men kan bare glemme tanken på å legge det sammen.

Det ble for stort til kjolen min nå da, så jeg løste det enkelt, og ga det til mamma, så hun kan ha det på under kjolen hun skal ha på festen. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja ikke sant.. :fnise: Jeg vil jo gjerne se åssen det ser ut når det kommer, men samtidig vil jeg ikke risikere å måtte sitte på flyet hjem med det på meg fordi jeg ikke får pakka det sammen! :ler: Men det står i beskrivelsen at ringene kan fjernes, og at det kan flatpakkes for reising. Ja ja.. :vetikke:

Kan jo forsåvidt vente med å pakke det ut til påska, for da skal jeg hjem. Det var lurt, Mazzi! :jepp:

Skrevet

Du er en :lur: du! Da slipper du å stresse med underskjørtet ;)

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor han godeste lo av meg istad da jeg gikk med brudesko, stilongs, collegegenser, tiara og slør... Må jo gå inn utstyret, må vite! :rolleyes:

Det er nok ikke bare-bare å bo sammen med en bridezilla... :sjenert:

Skrevet
Jeg skjønner ikke hvorfor han godeste lo av meg istad da jeg gikk med brudesko, stilongs, collegegenser, tiara og slør... Må jo gå inn utstyret, må vite! :rolleyes:

Haha, hørtes lekkert ut :skratte:

Hvilket underskjørt endte du opp med???

Gjest Neferet
Skrevet

:ler:

Jeg synes jeg ser deg! Når det skal sies bør jeg bli flinkere til å bruke skoene mine selv... Kommer liksom ikke på at det er anledning for det så ofte.... ;)

Skrevet

Goooood helg søtemazzi :kose:

håper du får en kjempefin helg :strix:

syns jeg ser deg rusle rundt i antrekket du beskrev :fnise: helt klart viktig å gå inn utstyret :jepp:

:fnise:

Skrevet

Synes du er flink til å gå inn tingene dine :klappe: Selv må jeg vel få ut fingern å kjøpe sko jeg kan gå ut, men er litt usikker ennå på hvilke jeg vil ha ;)

Håper du får en fin helg :klemmer:

Skrevet
Haha, hørtes lekkert ut :skratte:

Hvilket underskjørt endte du opp med???

Kjøpte dette. Det ligner veldig på det jeg brukte i brudesalongen. Hovedpoenget for min kjole er ikke å gjøre skjørtet større/mer struttende, men å holde det litt vekk fra beina.. :)

Nå har jeg vært på trening, spinning+core, så nå er jeg klar for helga! I dag skal vi ha nabofest her, det kan jo bli moro! :skaal:

Skrevet

Innom for å ønske riktig god helg. :)

:tommelsmil:

Så flink du er til å gå ut skoene dine. :fnise: synes jeg ser det for meg. :)

Skrevet

Takk, og i like måte Maye! :) Det er viktig å gå ut skoa sine, det kan ikke understrekes nok! :fnise:

Skrevet
Kjøpte dette. Det ligner veldig på det jeg brukte i brudesalongen. Hovedpoenget for min kjole er ikke å gjøre skjørtet større/mer struttende, men å holde det litt vekk fra beina.. :)

Nå har jeg vært på trening, spinning+core, så nå er jeg klar for helga! I dag skal vi ha nabofest her, det kan jo bli moro! :skaal:

Supert, jeg har sett på det samme, men blir ikke enig med meg selv.. :sjenert:

Uansett kos deg masse på nabofest :skaal:

Skrevet
Nå har jeg bestilt underskjørt! :hoppe: Fant omsider et som så ok ut, og med to regulerbare ringer, sånn som det jeg prøvde i salongen! Håper jeg klarer å legge det sammen igjen etter at jeg har pakka det opp.. :sjenert: Har lest endel om folk som sliter litt med det! :fnise:

Jeg er en av de som slet med det... Har fortsatt ikke klart det, så jeg regner det som fullstendig umulig... :fnise:

Ja ikke sant.. :fnise: Jeg vil jo gjerne se åssen det ser ut når det kommer, men samtidig vil jeg ikke risikere å måtte sitte på flyet hjem med det på meg fordi jeg ikke får pakka det sammen! :ler: Men det står i beskrivelsen at ringene kan fjernes, og at det kan flatpakkes for reising. Ja ja.. :vetikke:

Kan jo forsåvidt vente med å pakke det ut til påska, for da skal jeg hjem. Det var lurt, Mazzi! :jepp:

Men klarer du å ikke åpne pakken når du får den?? Det hadde ikke jeg klart.., Pakker i posten er jo så moro!!!!

Skrevet

Ja nemlig... :sjenert: Får se! Det kan jo være posten bruker så lang tid at det ikke er her før i begynnelsen av april.. :sjenert:

:fnise:

Skrevet

Syns du skal legge ut bilde av deg i det "gå-inn-antrekket" jeg. Ser for meg at hvertfall collegegenser og slør er fin sammen :fnise:

Skrevet

:ler: Får se om jeg kan få tatt noen neste gang jeg sprader rundt! :Nikke:

Nå skal han godeste se lørdagsfilmen på tv2, så kanskje jeg skal bruke tida imens til å lage noen invitasjoner! :) Har funnet ut at vi skal dele de ut i påska. Både for å spare litt på portoutgiftene, og fordi det er koselig å levere de personlig! :jepp: Passelig å levere de ut i april, tenker jeg! :)

Skrevet (endret)

Klippe klippe klippe klippe... Lime lime lime lime...

:Gjesp:

Nå har jeg gjort grovarbeidet til 10 invitasjoner til. Har lagd 20 totalt. Så godt som halvveis! Ikke så mye jobb som jeg hadde trodd, heldigvis! :)

Senga kaller! :natti:

Endret av Mazilla

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...