Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, kjøtt er godt!! :jepp:

men hadde ikke klart å være vegetarianer for da hadde jeg ikke kunnet spise kylling :sikle: elsker kylling!! jammy!!

Skrevet

Vi spiser også masse kylling! Det er så godt, samtidig som det er billig, sunt og kan varieres i det uendelige! :Nikke:

I dag skal vi ha noe så spennende som kyllingpølser til middag. Jeg med salat og posestappe, og han godeste med pølsebrød. Kan ikke være sunne hele tida! :fnise: Må jo veie litt opp for at vi var på spinning halv ni i dag morges! :sjenert:

Skrevet (endret)
Vi spiser også masse kylling! Det er så godt, samtidig som det er billig, sunt og kan varieres i det uendelige! :Nikke:

I dag skal vi ha noe så spennende som kyllingpølser til middag. Jeg med salat og posestappe, og han godeste med pølsebrød. Kan ikke være sunne hele tida! :fnise: Må jo veie litt opp for at vi var på spinning halv ni i dag morges! :sjenert:

WOW så flinke! (var dere på Dragvoll?)

kunne ønske jeg også likte kylling. hulk. det eneste kyllingproduktet jeg ikke blir kvalm av er kyllingkjøttdeig. men det er jo et sunt alternativ til kjøttdeig de gangene man har råd.

Endret av plingo
Skrevet

Var på Dragvoll ja.. Skulle ønske de hadde spinning på Gløs også, det hadde vært veldig, veldig mye mer praktisk! :sjenert:

Kyllingkjøttdeig er vel i grunnen det eneste kyllingproduktet jeg ikke liker! :fnise: Synes den er så deigete, på en måte.. Spiser svinekjøttdeig istedet vi. :)

Skrevet
Var på Dragvoll ja.. Skulle ønske de hadde spinning på Gløs også, det hadde vært veldig, veldig mye mer praktisk! :sjenert:

Kyllingkjøttdeig er vel i grunnen det eneste kyllingproduktet jeg ikke liker! :fnise: Synes den er så deigete, på en måte.. Spiser svinekjøttdeig istedet vi. :)

hihi. den liker ikke jeg. det er forresten mer praktisk for meg å komme meg til Dragvoll enn til Gløs. vi er helt motsatt, jo. :fnise:

Skrevet

:ler:

Går det virkelig an å bo sånn at Dragvoll er mer praktisk? :klø: Stakkars deg, bor du midt i skogen du eller? :sjenert::fnise:

Skrevet

Går det virkelig an å bo sånn at Dragvoll er mer praktisk? :klø: Stakkars deg, bor du midt i skogen du eller? :sjenert::fnise:

næh. bor ved nier-ruta. ut av huset, rett på holdeplassen, og bussen straka vegen.

Skrevet

Ah, skjønner! :Nikke: Sist vi tok niern kræsja bussjåføren inn i en bil i den ene rundkjøringa, så da ble vi stående en evighet mens sjåføren snakka med han i bilen.. Med dørene åpne.. :fryser:

Bare sånn apropos niern, liksom! :ler:

Skrevet
Ah, skjønner! :Nikke: Sist vi tok niern kræsja bussjåføren inn i en bil i den ene rundkjøringa, så da ble vi stående en evighet mens sjåføren snakka med han i bilen.. Med dørene åpne.. :fryser:

Bare sånn apropos niern, liksom! :ler:

er et under at jeg har overlevd. ;)

Skrevet

Kjøtt er til for å spises og det er min absolutte mening :Nikke: kjedelig å være på middag og være sulten etterpå, godt at dere hadde noe kjøttdeig på lur hjemme ;)

Gjest Ansjoni
Skrevet

Mange rare bussjåfører i Team Trafikk ;) Noen virket som hadde som favoritthobby og late som de ventet på deg mens du kom springende til bussen, for så å ruse av gårde med et ekkelt flir når du nesten var fremme :kjefte:

Savner Trondheim litt jeg :sjenert: Ikke nødvendigvis på grunn av bussen da :fnise:

Skrevet

Tror aldri jeg kommer til å savne Trondheim! :riste: Gleder meg allerede litt til å flytte herfra jeg... :sjenert: Sikkert fordi jeg studerte et annet sted først!

Skrevet
Tror aldri jeg kommer til å savne Trondheim! :riste: Gleder meg allerede litt til å flytte herfra jeg...

:hakeslepp: :dåne: :dåne:

Skrevet
Savner Trondheim litt jeg :sjenert: Ikke nødvendigvis på grunn av bussen da :fnise:

du savner trondheim på grunn av MEG :strix: Ikke at du noen gang har møtt meg, men slike bagateller kan man da ikke bry seg om.

Tror aldri jeg kommer til å savne Trondheim! :riste: Gleder meg allerede litt til å flytte herfra jeg... :sjenert: Sikkert fordi jeg studerte et annet sted først!

snufs. og Trondheim som heeeelt objektivt sett er verdens fineste by. ;)

Skrevet

:fnise:

Hva er det som er så bra med Trondheim egentlig da? :klø:

Gjest Ansjoni
Skrevet
du savner trondheim på grunn av MEG :strix: Ikke at du noen gang har møtt meg, men slike bagateller kan man da ikke bry seg om.

Sant det altså :) En fremmed er en venn man ikke har møtt enda, eller noe sånt! :hjerte:

Skrevet
:fnise:

Hva er det som er så bra med Trondheim egentlig da? :klø:

Bakklandet, Møllenberg, Estenstad+Bymarka, Nidelven etc.

Skrevet (endret)
Bakklandet, Møllenberg, Estenstad+Bymarka, Nidelven etc.

Ikke glem alle de koselige folka :opplyser:

Endret av Maye
Skrevet

Ikke for å være vanskelig, men mitt inntrykk er at trøndere flest er sure og gretne! :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...