Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, det er virkelig gjort på et blunk å komme inn i den sirkelen! :sjenert: Drøyer litt til før jeg setter i gang med dagens gjøremål jeg. Nå er det jo kjempespennende skiskyting i full gang på tv! :jepp:

Har fått trent litt i dag da, i det minste. Håper ikke naboen som bor under er hjemme, for jeg spratt rundt på gulvet med joggesko på... :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg skal innrømme at jeg er ganske fornøyd med treningsinnsatsen for tida.. :fnise: Spent på hvor lenge det varer! Forhåpentligvis til etter sommeren! :ler:

Skrevet

Bør i hvert fall vare i 23 uker og 3 dager da.. :fnise:

Skrevet

Ja, eller i det minste ut juli. Tror ikke jeg skal satse på noen treningsøkt 1.august akkurat! :ler:

Skrevet

Hehe, nei det blir nok litt i overkant ambisiøst.. Når på dagen har dere vielsen igjen??

Skrevet

Ikke før kl 16. Men jeg tror jeg dropper trening likevel! :fnise:

Nå kom jeg på at jeg må finne ut om vi skal til fotografen før eller etter vielsen.. Eller rettere sagt, om det i det hele tatt er tid etterpå uten at middagen blir altfor sen! Hvor lang tid trenger man hos fotografen? :klø:

Skrevet
Ikke før kl 16. Men jeg tror jeg dropper trening likevel! :fnise:

Nå kom jeg på at jeg må finne ut om vi skal til fotografen før eller etter vielsen.. Eller rettere sagt, om det i det hele tatt er tid etterpå uten at middagen blir altfor sen! Hvor lang tid trenger man hos fotografen? :klø:

spørs på fotografen, men vi var der en time. tror du må regne med såpass.

Skrevet (endret)

Hmm.. Så hvis vi beregner at vielsen + gratulasjoner på utsida osv varer frem til kl 17, så blir det kanskje snaut med tid hvis vi skal begynne på middagen før det blir altfor sent... Synes det er litt i seneste laget å sette seg til bords kl 19 liksom! :sukk: Men samtidig så har jeg jo egentlig ikke lyst til at han godeste skal se meg i brudestasen før jeg kommer opp kirkegulvet. Det er liksom sånn bryllup "skal" være, synes jeg! :fnise:

Endret av Mazilla
Skrevet

Phew.. Da har jeg sånn nogenlunde fått oppdatert meg :fnise:

Så flink du er til å trene :duskedame: Vet du noe mer om når du får deg noe jobb igjen eller??

Ang fotografen så tror jeg at dere helst bør ta det før vielsen, eller ha sen middag? :klø: Skjønner at det ikke er lett ;)

Tror ikke det lønner seg å stresse med fotograferingen ihvertfall, siden det er såpass viktige bilder mener jeg :fnise:

:hug:

Skrevet

Skjønner godt at du ikke har lyst til at han godeste skal se deg før du kommer oppover kirkegulvet.. Det er jo liksom sånn det "skal" være.. Men det er kanskje ikke praktisk gjennomførbart. Litt kjip den der...

Skrevet (endret)

Han godeste har sagt at han kan ha bind for øynene, men tror ikke det tar seg så bra ut på bildene.. :ler:

I dag kom konvoluttene til invitasjonene! :hoppe: De passer akkurat til de fleste, men noen av de er litt trange.. Går greit å få de oppi, men verre å få de ut igjen! :sjenert: Men det er vel strengt talt ikke mitt problem? :lur:

Endret av Mazilla
Skrevet

Eller bare bilder der dere står med ryggen til hverandre?? :vetikke:

Trange konvolutter tror jeg gjestene får leve med.. :fnise:

Skrevet
:ler: Ja, vi har visst mange muligheter! Nei, jeg tror rett og slett vi bare får hoppe i det, og ta bilder før vielsen! Blæ.. :sur:
Skrevet
:ler: Ja, vi har visst mange muligheter! Nei, jeg tror rett og slett vi bare får hoppe i det, og ta bilder før vielsen! Blæ.. :sur:

Vi har samme problemstillingen Mazilla.. Vi løser det på følgende måte,

Vielse klokken 1600.

Satser på å dra fra kirken klokken 1700, tar noen minutter og kjøre dit vi skal ta bilder.. tar bilder i en time ca.. Det skulle holde i massevis sa fotografen.

Middag ca klokken 1800...

Kaffe klokken 2200/2230 vi har bare venner og slikt som kommer for å være med på selve festen, derfor ble det kaffegjester allikevel :jepp:

Da slipper vi og se hverandre før vielsen :jepp:

Skrevet

Ja, jeg har også tenkt at det kanskje er en mulighet! Vi skal også ta bilder i nærheten av kirka, men så har vi 12-15 min å kjøre til festen da.. :sjenert: Men hvis vi skriver at middagen er kl 18, så klarer vel folk å vente til kvart over! :vetikke:

Jeg tenkte dessuten at hvis fotografen i alle fall skal være med i kirka (har ikke avklart det helt enda), så kan vi jo ta "singelbilder" før vielsen. Altså bilder av meg og han godeste, hver for oss, og kanskje med forlovere og sånn. På den måten har vi jo unnagjort noe før 16! Vet ikke om det er noen mulighet jeg, eller om det opptar for mye tid for fotografen.. Skal ikke være lett dette! :sukk:

Skrevet
:opplyser: Mamma ringer fotografen nå! :)
Skrevet
Ja, jeg har også tenkt at det kanskje er en mulighet! Vi skal også ta bilder i nærheten av kirka, men så har vi 12-15 min å kjøre til festen da.. :sjenert: Men hvis vi skriver at middagen er kl 18, så klarer vel folk å vente til kvart over! :vetikke:

Jeg tenkte dessuten at hvis fotografen i alle fall skal være med i kirka (har ikke avklart det helt enda), så kan vi jo ta "singelbilder" før vielsen. Altså bilder av meg og han godeste, hver for oss, og kanskje med forlovere og sånn. På den måten har vi jo unnagjort noe før 16! Vet ikke om det er noen mulighet jeg, eller om det opptar for mye tid for fotografen.. Skal ikke være lett dette! :sukk:

Syns dette høres kjempesmart ut :jepp:

Skrevet

Tror vi har bestemt oss nå. Middagen blir kl 18.30. Fotografen trengte ca en time, men vi må jo ha tid til å forflytte oss også. Han mente at det uansett var best å ta bilder etter vielsen, for før er man gjerne stressa, og så blir det dårlige bilder. Dessuten er det jo kjipt hvis kjolen blir skitten før man skal gå opp kirkegulvet! :sjokk:

Svigermor mente vi ikke trengte å skrive klokkeslett for annet enn vielsen på invitasjonene da, også bare skrive at vielsen etterfølges av mottakelse/middag. Kanskje det går an? :vetikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...