Mazilla Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #2041 Skrevet 18. februar 2009 Jeg hadde tenkt å printe invitasjoner i dag, men det blir det ikke noe av.. Han godeste kjøpte blekkpatron, og satte den i. Så begynte printeren å rengjøre seg selv, og skrev ut testark. Plutselig hadde den brukt opp alt blekket, så det var 200 kroner rett ut av vinduet, og vi sitter igjen med en printer som fremdeles ikke funker.. Der røyk planen om å levere ut invitasjoner til studievenninnene mine når jeg besøker de i helga..
Gjest Ansjoni Skrevet 18. februar 2009 #2042 Skrevet 18. februar 2009 Det der kunne vært meg det! Nå er jeg arbeidsledig på tredje uka, og blir bare latere og latere... Hvorfor gjøre ting i dag, når det kan gjøres en annen dag? Vi er flere i samme båt Jeg har allerede sklidd helt ut, legger meg seint og sover halve dagan Du er jo flink til å lese i det minste Vi har også relativt sein vielse (15) og tar fotograferinga etterpå. Går vel gjerne et par timer til det, så har ikke planlagt middagen før kl 18, tidligst. Det får gå. Kjipt med printeren Du kan ikke skrive ut på skolen eller noe?
Gjest Neferet Skrevet 18. februar 2009 #2043 Skrevet 18. februar 2009 Elektroniske duppeditter har gjerne sitt eget liv, og de er utrolig sjelden synkronisert med oss andre.....
Mazilla Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #2044 Skrevet 18. februar 2009 Du er jo flink til å lese i det minste Kjipt med printeren Du kan ikke skrive ut på skolen eller noe? Flink til å lese, jeg? Jeg leste to timer i går, men og det var andre gangen dette semesteret jeg åpna bøkene! Så å si at jeg er flink til å lese vil nok være en mild overdrivelse! Kan sikkert skrive ut på skolen, men da må jeg jo bruke vanlig kopipapir. Hadde muligens tenkt å bruke noe litt mer fancy.. Får se, for alt jeg vet ender vi opp med å kjøpe ny printer! Har liksom bedre ting å bruke penger på nå...
Mazilla Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #2045 Skrevet 18. februar 2009 Er det teit hvis de fire invitasjonene jeg hadde tenkt å dele ut i helga blir annerledes enn resten? Sitter og vurderer å skrive de fire for hånd nemlig...
cypress Skrevet 18. februar 2009 #2046 Skrevet 18. februar 2009 Nei, det gjør vel ingenting?? Folk driver vel ikke og sammenligner invitasjonene?? :klø: Høres ut som en fin plan med fotografen forresten! Skjønner godt at du prøver å unngå bilder før vielsen..
Mazilla Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #2047 Skrevet 18. februar 2009 Ser det for meg.. Tante 1: Min invitasjon er finere enn din! Tante 2: Nehei så! Tante 1: Joho!! :slåss:
cypress Skrevet 18. februar 2009 #2048 Skrevet 18. februar 2009 Tror jeg hadde tatt det der helt med ro.. Særlig hvis det er venninner du skal dele ut til nå - de bryr seg vel ikke om sånt?? Jeg håper i grunn ikke tanter bryr seg heller jeg da, det må vel være bra så lenge de blir invitert!!??!
Mazilla Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #2049 Skrevet 18. februar 2009 Tror neppe de bryr seg nei! Ferdig med to av fire nå. Drittjobb å skrive de for hånd altså!!
cypress Skrevet 18. februar 2009 #2050 Skrevet 18. februar 2009 Da er vel du ferdig med din andel, så tar han godeste resten??
Mazilla Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #2051 Skrevet 18. februar 2009 Han klarer ikke å lese sin egen skrift engang, så det tror jeg er en dårlig idé!
Mazilla Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #2052 Skrevet 18. februar 2009 Ferdig! De ble egentlig veldig fine håndskrevne, men tror det holder å gjøre fire på den måten! Men samtidig, fire er jo over 10% da, og det var gjort på et (litt langt) blunk! :klø: Kanskje jeg plutselig får ånden og gjør alle for hånd! Har jo frem til påske på å bli ferdig med resten! Ble veldig fint med samme tykke "kartong" inni som utenpå, og det er for tykt til at printeren kan ta det. (Og nå er jo uansett printeren bare dum, så da kan den ha det så godt! ) Får se hva det blir til.. Nå skal jeg pakke, og sove. Puh.. Lang kveld dette!
DDuck Skrevet 18. februar 2009 #2053 Skrevet 18. februar 2009 Kan du legge ut bilde av hvordan de ble? Jeg er så spent på hvordan de blir med det hvite inni
Mazilla Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #2054 Skrevet 18. februar 2009 Det får bli neste gang, for nå har jeg limt igjen konvoluttene... Tenkte ikke på å ta bilde i farta!
cypress Skrevet 18. februar 2009 #2055 Skrevet 18. februar 2009 Ferdig! De ble egentlig veldig fine håndskrevne, men tror det holder å gjøre fire på den måten! Men samtidig, fire er jo over 10% da, og det var gjort på et (litt langt) blunk! :klø: Kanskje jeg plutselig får ånden og gjør alle for hånd! Har jo frem til påske på å bli ferdig med resten! Ble veldig fint med samme tykke "kartong" inni som utenpå, og det er for tykt til at printeren kan ta det. (Og nå er jo uansett printeren bare dum, så da kan den ha det så godt! ) Flinka!!! Får se hva det blir til.. Nå skal jeg pakke, og sove. Puh.. Lang kveld dette! Høres ut som en bra plan! Jeg venter på at min kjære skal komme hjem fra bilskruing, så jeg er litt misunnelig...
Mazilla Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #2056 Skrevet 19. februar 2009 Ikke mye å være misunnelig for.. Vi var for trøtte i går, og bestemte oss for å utsette det til i dag. Det vi glemte å ta i betraktning er at når vekkerklokka ringer er man ikke akkurat i toppform til å sette i gang! Når han godeste lar en sjanse til å gå fra seg, da må han være stuptrøtt! "Det er jo ikke akkurat som at du skal være borte en måned heller da!" mumla han før han la seg over på sida og sovna videre.. Søtingen! :rødme: Nå må jeg skynde meg! Må gå om en drøy time, og før den tid må jeg dusje, stelle meg, spise frokost, pakke ferdig osv osv.. :dåne:
^^Belle^^ Skrevet 19. februar 2009 #2057 Skrevet 19. februar 2009 Tror neppe de bryr seg nei! Ferdig med to av fire nå. Drittjobb å skrive de for hånd altså!! Jeg skreiv ca. 60 invitasjoner for hånd jeg... Og det gikk veldig greit altså. Spesielt dersom du har helt frem til påske på å bli ferdig. Så slipper du å stresse med kopimaskin og dyre blekkpatroner.
Mazilla Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #2058 Skrevet 19. februar 2009 Ja, nemlig.. Jeg og printeren er ikke akkurat bestevenner om dagen! Det eneste er at jeg ikke har så veldig fin håndskrift da. Hmm..
^^Belle^^ Skrevet 19. februar 2009 #2059 Skrevet 19. februar 2009 Ikke jeg heller. Brukte løkkeskriften min jeg, som jeg ikke har brukt siden barneskolen eller noe. Da ble det litt finere.
Mazilla Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #2060 Skrevet 19. februar 2009 Hvis jeg skulle dratt frem løkkeskriften igjen etter 12-15 år, tror jeg ikke akkurat det hadde blitt finere, for å si det sånn!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå