Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mandagen har vært fin den! :Nikke: Har vært på trening og vært masse utendørs, så det har vært deilig! Ikke minst er det deilig å komme inn til tøflene etter å ha vært ute i snøen en stund! :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ringte forresten kirka i dag, for å dobbeltsjekke dato og klokkeslett. Bestilte vielsen for et år siden, og siden har vi ikke hørt noe. Men joda, tidspunktet er vårt det! :strix: Og det skulle faktisk gå ut et infobrev i dag! :fnise:

Endret av Mazilla
Skrevet

Så bra de skulle sende infobrev :jepp:

vi fikk ikke det, men nå var kirken vår ganske dum hele veien da!! :murvegg:

Skrevet

Uff ja, jeg husker det.. Men dere ble nå godt gift likevel! :strix:

Skrevet
Uff ja, jeg husker det.. Men dere ble nå godt gift likevel! :strix:

ja :strix: :strix:

og hadde 3 mnd bryllupsdag igår :dåne:

tiden har gått såååå fort!!! :rødme: elsker å være gift med drømmemannen min :rødme:

Skrevet
Så bra de skulle sende infobrev :jepp:

vi fikk ikke det, men nå var kirken vår ganske dum hele veien da!! :murvegg:

Hvilken kirke var det?

Skrevet
Hvilken kirke var det?

Vi giftet oss i Fredrikstad Domkirke! kan ikke akkurat skryte av at de var særlig hjelpsomme!!

Skrevet
Vi giftet oss i Fredrikstad Domkirke! kan ikke akkurat skryte av at de var særlig hjelpsomme!!

godt å høre at vi ikke tilhører den eneste vrange kirka i Norge. ;)

Skrevet
godt å høre at vi ikke tilhører den eneste vrange kirka i Norge. ;)

hvilken kirke hadde dere??

Skrevet

Det er jo litt for dårlig at det inntrykket folk sitter igjen med er at kirka er dårlig/uprofesjonell/dårlig til å følge opp osv! :sjenert:

Skrevet
hvilken kirke hadde dere??

Lademoen i Trondheim.

Skrevet

Plan for dagen: Kjøpe blekk til printeren, og så prøve å skrive ut noen invitasjoner!

Puh, heftig plan.. Lurer på hvordan jeg skal få tid til alt! :rolleyes:

Skrevet

Innom og sier :vinke: !

Det hørtes veldig greit ut med infobrev. Jeg også er litt engstelig for om de har glemt meg ut (har hatt uttallige drømmer om dette i det siste - både kirke, lokale og fotograf :fnise: ) så kanskje jeg skal sjekke jeg også? :klø:

Det hørtes ut som en UTROLIG travel dag du har idag. :ler: Håper invitasjonene blir fine! :Nikke:

Skrevet

Det skader jo ikke å ta en telefon for å høre, sånn for sikkerhets skyld! :fnise:

Lurer på når brevet kommer jeg. Det kommer hjem til mamma da, og så må hun videresende det, så det tar nok litt tid enda.. :sukk:

Skrevet

Goooood morning Mazzi-snuppa!!!! Lykke til med dagens stooore gjøremål :fnise:

Skrevet

Takk for det, LilleEkorn! Jeg sitter enda her og samler krefter til å sette i gang! :fnise:

Men altså, jeg har funnet ut at jeg faktisk har mye mer på programmet i dag! Jeg må vaske klær (riktignok bare 60-grader som går rett i trommelen og er minimalt med jobb), finne ut hva jeg skal ha med meg på tur i helga, og ikke minst pakke! :dåne: Lurer på hvordan jeg skal finne tid til alt! :fnise:

Skrevet
:fnise: skjønner godt at det blir en slitsom dag Mazzi...Jeg sitter på jobb og gidder ikke jobbe :fnise: Skulle være flink å gjøre masse hjemme igår...jaaadaaa, hehe.. ble en vaskemaskin og litt rydding av kjøkkenbenken..og masse tvtitting..
Skrevet

Det der kunne vært meg det! :fnise:

Nå er jeg arbeidsledig på tredje uka, og blir bare latere og latere... :sjenert: Hvorfor gjøre ting i dag, når det kan gjøres en annen dag? :sukk:

Skrevet

Huff, kjenner den der... Jo mindre man har å gjøre, jo saktere får man gjort de tingene man faktisk skal gjøre.. Rart det der!!

Gjest Neferet
Skrevet
Plan for dagen: Kjøpe blekk til printeren, og så prøve å skrive ut noen invitasjoner!

Puh, heftig plan.. Lurer på hvordan jeg skal få tid til alt! :rolleyes:

:fnise:

Nå fikk du litt mer å gjøre da, men måtte le litt av denne likevel!

Det der kunne vært meg det! :fnise:

Nå er jeg arbeidsledig på tredje uka, og blir bare latere og latere... :sjenert: Hvorfor gjøre ting i dag, når det kan gjøres en annen dag? :sukk:

Det er utrolig hvor fort man kommer inn i den sirkelen der! Jeg hadde det jo sånn på jobb før jul, ikke noe å gjøre, så det som faktisk dukket opp kunne jo gjerne utsettes litt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...