Mazilla Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #1861 Skrevet 9. februar 2009 Jeg ga opp hele kameraprosjektet, og tok bilder med mobilen istedet. Fargene ble litt rare, men pytt..
Kanutten Skrevet 9. februar 2009 #1862 Skrevet 9. februar 2009 Kan du ikke legge ut ett lite bilde her også? Vil gjerne se.
Mazilla Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #1863 Skrevet 9. februar 2009 Det kunne jeg godt ha gjort, men jeg vet ikke hvordan man gjør det!
Kanutten Skrevet 9. februar 2009 #1865 Skrevet 9. februar 2009 (endret) Ligge bildet inn på dataen din da? Da trykker du på bla gjennom på vedlegg, henter bildet og trykker last opp. Hvis du ikke har det inne på dataen, så vet jeg ikke. Var forresten innom Twisted sin dagbok her i sta. Måtte le litt av veskehistorien. Akkurat som hos meg dette, skulle tro det var jeg som hadde skrevet det. Hun på Agape var veeeeeeeeldig opptatt av tilbehør da. Jeg hadde med min egen tiara der jeg, men den syntes hun ikke var noe fin, for jeg måtte jo kjøpe en av deres tiara som sto mye mere i stil til kjolene dems. Endret 9. februar 2009 av Maye
DDuck Skrevet 9. februar 2009 #1866 Skrevet 9. februar 2009 Herregud Når man tror at agape-dama har vært nok rar, så slår hun til igjen
Kanutten Skrevet 9. februar 2009 #1867 Skrevet 9. februar 2009 Husker ikke om jeg skrev det i dagboka mi jeg, men jeg er en stor dame, og jeg var på Agape i to timer. Disse to timene fikk jeg prøvd en kjole som var passe i størrelsen. Mens jeg hele tiden fikk høre hvor stor jeg var, og at jeg nå var på rett plass for de hadde størrelser opp til 62. Jeg sa jeg ikke var så interresert i kjolen i str 62, men ville gjerne prøve kjoler i str 48. Men desverre hadde de kun den ene kjolen, og den var ikke fin. Så fikk jeg prøve en i str 52.. Den var alt for stor. Når jeg så ned, så jeg gulvet mellom brystet og kjolen. Men dama på Agape fornektet seg ikke, og kunne fortelle at denne kjolen ikke var for stor nei. Var bare å ta den inn en cm det..... Så der sto jeg da, med skuldrene opp mot ørene for at kjolen ikke skulle falle ned, og følte meg veeeeldig lekker der jeg sto. Nei aldri mere Agape på meg.
DDuck Skrevet 9. februar 2009 #1868 Skrevet 9. februar 2009 Har du hørt! Sa ikke agape-damen til Mazzi at hun kunne snøre inn kjolen fra 48 til 38 også? Det klarer ikke jeg å forestille meg... det hadde jo bare blitt masse stoff som blket seg rundt kroppen... Noen er for besatt av å selge altså
Mazilla Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #1869 Skrevet 9. februar 2009 Jo, det stemmer dinemor.. Den dama altså!! Vet ikke om jeg skal le eller grine! Nå har jeg fått handla inn det jeg mangla av blå ark + en rull til med bånd. Nå tror jeg jeg har alt jeg trenger til å lage resten av invitasjonene.
Mazilla Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #1870 Skrevet 9. februar 2009 Åh, jeg elsker kjæresten min!!! :rødme:
Gjest Neferet Skrevet 9. februar 2009 #1871 Skrevet 9. februar 2009 Åh, jeg elsker kjæresten min!!! :rødme: Hva har skjedd?? Forresten, kjempefine og stilige invitasjoner du har laget!!!
Mazilla Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #1872 Skrevet 9. februar 2009 (endret) Vi har sett PS I Love You, og den gjorde et visst inntrykk. Men han er etter eget utsagn "100% macho" likevel... Men dette er superhemmelig altså.. :rødme: Endret 9. februar 2009 av Mazilla
DDuck Skrevet 9. februar 2009 #1874 Skrevet 9. februar 2009 Kansje jeg må laste den ned å prøve den på Ælen
Mazilla Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #1876 Skrevet 9. februar 2009 Lykke til! Jeg får se om jeg får lurt med han godeste på noe hankypanky senere forresten.. Da vi var ferdige med filmen orka han nemlig ikke! :dåne:
Store My Skrevet 9. februar 2009 #1877 Skrevet 9. februar 2009 Den funka ikke på mannen min. *hrmf* Men han gråt på bryllupsdagen vår da. så jeg er egentlig fornøyd.
Mazilla Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #1878 Skrevet 9. februar 2009 Jeg skjønte ikke helt hva det var å grine av i filmen jeg, men den gjorde visst inntrykk på visse andre..
Store My Skrevet 9. februar 2009 #1879 Skrevet 9. februar 2009 Jeg skjønte ikke helt hva det var å grine av i filmen jeg, men den gjorde visst inntrykk på visse andre.. altså.. det er jo en smule trist at mannen hun elsker over alt på jord dør.. tullejente.
Mazilla Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #1880 Skrevet 9. februar 2009 Ja, men det visste jeg jo på forhånd.. Ikke noe å grine i to timer for vel? Kanskje jeg bare ikke var hormonell nok til å se en sånn film i dag!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå