Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Neferet
Skrevet

Så flink du er som lager invitasjoner!! Gleder meg stort bare til å få dem ferdig trykket i posten jeg..... :sjenert:

Håper du har en fin søndag! :klem:

Skrevet

Vi prøver å spare litt der vi kan, og det er jo en god del å spare på å lage de selv. Og ikke minst så får jeg følelsen av å være litt kreativ, og det skjer ikke ofte! :fnise: Fikk høre i 1.klasse at jeg var dårlig til å klippe, og det glemte jeg aldri! Dumme frøken!! :jolie:

Skrevet

Sånn sier man ikke :jolie:

Nå får du motbevise frøken da :Nikke: Lag en invitasjon spesielt til henne uten å skrive den teksten inne... Så skriver du bare "Jeg har lært meg å klippe" :snurt:

Skrevet

For ei dum frøken! :overrasket:

Jeg hadde ei som fortalte meg at jeg hadde ei kjempefin løkkeskrift, og det tok meg mange år å innse at hun bare hadde sagt det for å oppmuntre meg :ler:

Hadde du bodd i USA, så kunne du jo saksøkt henne for å ha drept kreativiteten i deg :skratte:

Jeg skal også snart begynne med invitasjonene :strix:

Skrevet

Oppdaga nå at jeg har altfor mye hvit kartong, og altfor lite blå... Har bare nok blå til 3 invitasjoner til.. :klaske: Typisk, jeg som hadde tenkt å lage masse invitasjoner i dag! :sukk:

Ja ja, jeg får gjøre ferdig de jeg kan da.. Har mange jeg må lime bånd på, og det tar litt tid det og.. :sukk:

Skrevet
:opplyser: 18 invitasjoner er helt ferdige (unntatt tekstarket som må printes og limes inn), 7 mangler bare bånd. 16 gjenstår å lage.
Skrevet

25 helt ferdige. Nå får jeg ikke gjort mer før jeg har vært på Panduro Hobby igjen. Ligger godt an i forhold til tidsplanen! :jepp:

Skrevet

Så flink du er Mazzimor :klemmer: du er så krativ :jepp:

dumme frøken som sa så stygge ting til deg :kjefte: du har absolutt motbesvist henne det ja :jepp: gleder meg til å se bilder :hoppe:

:hug:

Skrevet

Å ja, bilder ja.. Det var sant! :fnise:

Skrevet
Å ja, bilder ja.. Det var sant! :fnise:

Må ikke glemmer bilder!! vil se :popcorn::popcorn:

Skrevet

Jeg venter også spent på bilder, men jeg har ikke turt å mase for jeg var nemlig usikker på om du hadde lagt dem ut en plass :fnise:

Skrevet

Ok, jeg skal sannelig ta bilder med en gang jeg! :jepp: Så dukker de nok opp på gruppa om få strakser! :)

Skrevet

Så gøy at du holder på med invitasjonene :) Jeg vil også se bilder :)

Skrevet

Haster ikke med rasinga enda, for jeg finner ikke batterier til kameraet.. Det viste seg at alle de oppladbare batteriene var utlada, så nå prøver jeg å få ut noen fra noe annet, men de sitter godt fast gitt.. :ler:

Skrevet

Og nå vil plutselig ikke pcen min lese minnekortet fra kameraet heller.. :klaske:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...