Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nydelig nydelig kjole :rødme:

Ikke alt for lenge igjen nå :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:danse::danse::danse::danse::danse::danse:

Yey SIDE 80 dans

:danse::danse::danse::danse::danse::danse:

Skrevet

:bryllup:

:skaal: 80 sider!! :skaal:

:bryllup:

Skrevet

I går fikk jeg sjekka ut bryllupssuiten vår. Så grei ut den! :jepp: Fikk bestilt brød til meg til frokosten i samme slengen, så nå er det i boks. Greit med alt man slipper å tenke på når dagen nærmer seg! :Nikke:

I kveld får jeg se han godeste igjen!! :strix:

Skrevet

Nå har jeg bestilt denne! 87 kroner, rett hjem i postkassa.. :) Penger spart er penger tjent! :jepp: Tenker å ha et enkelt perlekjede rundt halsen, så denne tiaraen blir sikkert fin til! :)

Skrevet

Den tiaraen tror jeg blir nydelig til. :)

Skrevet
:jepp: Jeg er dessuten fremdeles ikke helt vant til å handle på ebay, så jeg synes det er kjempemoro at det er så billig! :fnise: I salongen prøvde jeg en som kosta 1100 kroner, så jeg har jo "tjent" over 1000 kroner på å kjøpe den på nettet! :hoho: Han godeste blir like overgitt hver gang jeg snakker om hvor mye jeg tjener på å kjøpe ting på salg... Men det er jo nesten sånn, for nå har jeg jo 1000 kroner jeg kan bruke på noe annet! :hoppe: Og sammen med de 3000 kronene jeg tjente på å kjøpe den kjolen jeg gjorde, så er jeg jo faktisk på god vei til å bli riktig så rik! :skratte:
Skrevet

Så flott tiara :nigo: Og jeg er også ganske så sikker på at man faktisk sparer penger på salg :tommelopp:

Skrevet

Gratulerer med KJOLEN Mazilla!!!! :strix: :strix: :strix: Den var helt nydelig :dåne:

..og kjempefin tiara, enkel og nydelig :rødme:

Og JA; det er helt utrolig hvor mye penger man sparer på salg!! ME LOVE!!! :strix:

Skrevet
:jepp: Jeg er dessuten fremdeles ikke helt vant til å handle på ebay, så jeg synes det er kjempemoro at det er så billig! :fnise: I salongen prøvde jeg en som kosta 1100 kroner, så jeg har jo "tjent" over 1000 kroner på å kjøpe den på nettet! :hoho:

Hehe. Lurt. Sånn tenkte jeg også. Sparte inn litt her og der. Trenger jo ikke alltid kjøpe det dyreste. Blir ikke automatisk finere fordi det er dyrere. Mitt diadem kosta 60kr eller noe, men venninna mi fortalte at hun syntes det var mye finere enn diademet til ei anna venninne som hadde kosta over 1000..

Skrevet

Hei Mazzimor :klemmer:

det av en nyyydelig tiara :rødme: du kommer til å bli så nyyydelig :strix:

hehe, klart man sparer på å handle på salg :fnise: men kjenner til det med at mannen blir litt irritert og oppgitt hver gang jeg argumenterer for at salg er bra :fnise:

Hvordan er ståa i Mazziland?? :)

Skrevet (endret)
hehe, klart man sparer på å handle på salg :fnise: men kjenner til det med at mannen blir litt irritert og oppgitt hver gang jeg argumenterer for at salg er bra :fnise:

Du (og Mazi) får slutte å kjøpe alt på salg og heller kjøpe alt til full pris. DA blir nok mennene enda mer irritert og oppgitt, og så kan gå tilbake til salg og argumentet for salg litt senere. Da blir de sikkert enige. :)

Endret av plingo
Skrevet
Du (og Mazi) får slutte å kjøpe alt på salg og heller kjøpe alt til full pris. DA blir nok mennene enda mer irritert og oppgitt, og så kan gå tilbake til salg og argumentet for salg litt senere. Da blir de sikkert enige. :)

ooh.. det var ingen dum idè :lur:

da skjønner nok kjære hvor bra salg er ja :jepp:

Gjest Ansjoni
Skrevet

Min mann er heldigvis av samme oppfatning som meg om at salg er tingen :ler:

Skrevet

Jeg tror nok han godeste er enig i at salg er bra, han er bare ikke helt med på at man tjener penger på det. Nå må jeg jo fortsette å si tjene istedet for spare, siden han blir småirritert på en ufrivillig søt måte hver gang jeg sier tjener.. :ler:

I mazziland er livet sånn middels i dag. Første dag tilbake i barteby, så jeg har ikke helt kommet over "sjokket" over at ferien er over.. :sukk: Men men, jeg må vel bare stå opp og hoppe ut i hverdagslivet igjen snart! :Nikke:

Skrevet
I mazziland er livet sånn middels i dag. Første dag tilbake i barteby, så jeg har ikke helt kommet over "sjokket" over at ferien er over.. :sukk: Men men, jeg må vel bare stå opp og hoppe ut i hverdagslivet igjen snart! :Nikke:

Og så kan du jo løpe til Agape og ta bilder av kjolen. Og så kan du le litt av diademene som koster 1100 og ikke er like fine som ditt.

Skrevet
:ler: Ja, kanskje jeg skulle gjort det! Må bare få fylt på busskortet først, siden agape ligger litt utenfor sentrum.. Men først av alt må vel målet være å komme meg opp av senga.. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...