Gå til innhold

Mazillas store dag, 01.08.09

Fremhevede innlegg

Skrevet

LØP OG HENT KAMERAET!!!!!!!!!!!!!!! :kjefte:

;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller kom i alle fall med et navn på kjolen så vi kan Gooooooogle!!!! :fnise:

Skrevet (endret)

Det er en Agapekjole som heter Bente. :) Bilder her og her. På bildene på denne sida ser man ikke at det er to lag med tyll utenpå, og masse søte broderier! :) På bildene ser den egentlig bare hvit ut! :roll:

Endret av Mazilla
Skrevet

Gleder meg til å gå i kjolen min en hel dag! :strix: Kjolen min, tenk det! :dåne:

Skrevet

Den var utrolig fin da :dåne:

Du komer til å bli vakker-nydelig-smashing-hottie-og-alt-annet-fint-og-flott :strix:

Skrevet
Det er en Agapekjole som heter Bente. :) Bilder her og her. På bildene på denne sida ser man ikke at det er to lag med tyll utenpå, og masse søte broderier! :) På bildene ser den egentlig bare hvit ut! :roll:

Fiiiin.

(jeg bare lura meg inn for å se på kjolen din, jeg.. siden du nevnte den i dinedamas dagbok. nysgjerrig)

Skrevet
:jepp: Men det gjør vi jo alle! :fnise: Lurer på om jeg skal gå innom på Agape i Barteby, kanskje de har den der også? I så fall kunne jeg kanskje få tatt noen bedre bilder! :lur:
Skrevet
Fiiiin.

(jeg bare lura meg inn for å se på kjolen din, jeg.. siden du nevnte den i dinedamas dagbok. nysgjerrig)

:fnise: Det er så greit atte!

Skrevet

Fin fin fin fin fiiiiin :strix:

(måtte bare si det en gang til, jeg).

Skrevet

Den så kjempekjempefin ut!!!!! :hoppe: :hoppe: :strix::bolledeig: Dra til Barteby og ta flere bilder!!!! :jepp:

Skrevet

Bare innom og sniker via Dinedama sin bok jeg også....:lol: Så nyydelig en kjole da!! Åhh.......gleder meg enda mer til å prøve kjole selv nå!! :jupp: Men hvordan er det egentlig å ha på stroppeløs? Føler du at den sitter bra? Leste et sted at noen syntes den var så tung å gå med, at de følte den skøed ned hele tiden....(aaaaalt for stor sikkert...hihi...). Har lyst på stroppeløs jeg også nemlig.....:-)

Skrevet

Det trodde jeg også, men de skal sitte som støpt på hoftene, og da glir de ingensteder. :) Jeg har prøvd noen som var for store, og de skled ned. Så når man får på seg en som passer, så skal det visst ikke være noe problem! :) Så, hvordan det er å ha på stroppeløs? Helt fantastisk!! :strix: Kjolen min er jo sånn! :strix::fnise:

Gjest Neferet
Skrevet

Hei Mazilla!!

Godt nytt år og :hoppe::danser::strix: for kjole!!!!!!

Rekker ikke mer nå, men lover å kikke innom igjen snart!

:klemmer:

Skrevet

:danser: :danser: :danser: :danser: :danser: :danser: :danser: :danser:

For kjolen

:danser: :danser: :danser: :danser: :danser: :danser: :danser: :danser:

Skrevet

:hoppe::danser: For kjole!! Så gøy at du endelig har funnet kjolen din :nigo:

Den var kjempeflott og gleder meg til å se bilde av deg i den :jepp:

Godt nytt år forresten ;) Ser ut til at du hadde en fin feiring :Nikke:

:klem:

Skrevet

Åh Mazzi!!!!!!!!

:danser::strix::danser::strix:

GRATULERER MED KJOLEN!!!!

:danser::strix::danser::strix:

Den var utrooolig nyyydelig :strix: :strix:

Skrevet

Sneik meg over hit for å kikke på kjolen :)

NYDELIG! :) :)

Skrevet

:fnise: Jeg har kjøpt kjole jeg! :bolledeig:

:rødme:

Skrevet

Litt glad du eller? :fnise:

Gratulerer med kjole! Så herlig! :strix:

Den var veldig fin. :rødme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...