Gjest Pysepus Skrevet 5. november 2008 #1561 Del Skrevet 5. november 2008 Ja, alle er jo ekstra snille med Pysepusen, veit du - sidan du er så snill med alle andre! Lønner seg å være snill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 5. november 2008 #1562 Del Skrevet 5. november 2008 Mye tolking av tegn her ser jeg! Hun kommer vel når hun kommer, så det er nok verst for mammaen som er utålmodig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 5. november 2008 Forfatter #1563 Del Skrevet 5. november 2008 Jeg tipper 6. november jeg da Det skal noterast! Var det veldig slimete det som kom eller...? Jeg har hatt, og har fortsatt, myyyye slim som kommer.. Det rare er bare at det sjelden kommer i trusa, det kommer som regel som svære "dæsjer" på papiret da jeg tørker meg.. Det var ganske mykje utflod som kom, nok til at heile trusa vart klissvåt. Mesteparten var veldig tyntflytande, nesten som vatn. Mens den siste utfloden som kom, var meir tjuktflytande. Den siste utfloden var ganske slimete, ja - men det var ingen slimklump likevel. All utfloden var iallfall meir eller mindre kvitfarga. Forresten så tipper jeg at jeg tipper feil!!! Hehe, samme her Eller håper kanskje det for din skyld Mirabella Ja, eg håpar jo på at det skjer noko litt før den tid! Men det kan godt henda at du får rett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 5. november 2008 Forfatter #1564 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Det sivet fra mandag morgen og helt til jeg fødte tirsdag ettermiddag. Det var ganske vannaktig både på farge og konsistens synes jeg å huske. Det kom iallfall i to "porsjoner" i tillegg til å sive hele dagen. Første som kom var kanskje 2 spiseskjeer og andre gangen det kom var ehm ... vet ikke, men en god del mer Ja, her har det jo egentlig stoppa heilt opp. Har knapt kome noko meir utflod sidan i dag tidleg, då eg stod opp. Og sidan utfloden var kvitfarga og ikkje blank, så var det nok ikkje fostervatn nei. Lønner seg å være snill Ja, ikkje sant! Mye tolking av tegn her ser jeg! Hun kommer vel når hun kommer, så det er nok verst for mammaen som er utålmodig. Ja, det har du nok heilt rett i! Blir nok litt mykje tolking av tegn her no, tegn som sannsynlegvis ikkje eingang har noko med den komande fødselen å gjera i det heile tatt. Endret 5. november 2008 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 5. november 2008 Forfatter #1565 Del Skrevet 5. november 2008 Når blir veslejenta mi født? TIPPELISTE: Nótt: 5. november Kykkelikokos: 6. november flickan: 7. november Pysepus: 8. november Knøttet: 9. november Cerise: 11. november pondusa: 11. november Mamma1: 12. november jente 79: 13. november Cloudberry: 13. november Ilja** : 14. november Revenka: 14. november Scheherazade: 15. november dreia: 17. november Monica85: 18. november imli: 19. november Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneShirley Skrevet 6. november 2008 #1566 Del Skrevet 6. november 2008 Er det for sent å hive seg med på tippelista? Tipper 10. november. (siden ingen andre har "tatt" denne datoen ennå ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 6. november 2008 #1567 Del Skrevet 6. november 2008 Husk at du skal føde i morgen da, så kan det godt begynne å skje ting i dag! *flickan prøver å være streng* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 6. november 2008 #1568 Del Skrevet 6. november 2008 Ser det er snakk om tegn her... var ganske vannaktig når vannet mitt gikk ja. Slidret hele tida, fylte opp flere bind. Fikk heldigvis sånne svære bleier på sykehuset da, det hjalp... Håper det er noe på gang og at du snart får hilse på jenta di. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 6. november 2008 Forfatter #1569 Del Skrevet 6. november 2008 Er det for sent å hive seg med på tippelista? Tipper 10. november. (siden ingen andre har "tatt" denne datoen ennå ) Neida, det er absolutt ikkje for seint å hiva seg med! Skal notera datoen, eg. Husk at du skal føde i morgen da, så kan det godt begynne å skje ting i dag! *flickan prøver å være streng* Ja, det var det då. Det er nok ingenting på gang enda, så det spørs... Ser det er snakk om tegn her... var ganske vannaktig når vannet mitt gikk ja. Slidret hele tida, fylte opp flere bind. Fikk heldigvis sånne svære bleier på sykehuset da, det hjalp... Håper det er noe på gang og at du snart får hilse på jenta di. Ja, eg trur nok utfloden ville ha vore både meir tyntflytande og blank på farge, om det hadde vore fostervatn. Så det var nok ikkje noko tegn likevel, nei. Trur nok eg må venta tålmodig på veslejenta mi ei stund enda, for det ser ut til at ho har god tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 6. november 2008 Forfatter #1570 Del Skrevet 6. november 2008 Når blir veslejenta mi født? TIPPELISTE: Nótt: 5. november Kykkelikokos: 6. november flickan: 7. november Pysepus: 8. november Knøttet: 9. november AnneShirley: 10. november Cerise: 11. november pondusa: 11. november Mamma1: 12. november jente 79: 13. november Cloudberry: 13. november Ilja** : 14. november Revenka: 14. november Scheherazade: 15. november dreia: 17. november Monica85: 18. november imli: 19. november Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 6. november 2008 Forfatter #1571 Del Skrevet 6. november 2008 Ser ikkje ut som om du får rett i tippinga di du heller, Kykkelikokos! Tenkte kanskje vesla ville ut i dag, eg også - på dagen til tanta si. Yngste søstera mi har nemlig bursdag i dag! Men det ser ut som om den lille luringen har lyst til å bli inni mamma sin mage ei stund enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 6. november 2008 #1572 Del Skrevet 6. november 2008 Novemberbarna trives nok godt inne i mammanes mager!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 6. november 2008 Forfatter #1573 Del Skrevet 6. november 2008 Novemberbarna trives nok godt inne i mammanes mager!! Ja, det ser jammen sånn ut! Novemberbarna våre trivest litt for godt der inne, synst eg - så godt at dei tydelegvis ikkje har nokon planar om å koma ut med det første. Men kanskje du klarar å lokka lillegutten din ut i løpet av natta eller morgondagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 6. november 2008 #1574 Del Skrevet 6. november 2008 Ja, det ser jammen sånn ut! Novemberbarna våre trivest litt for godt der inne, synst eg - så godt at dei tydelegvis ikkje har nokon planar om å koma ut med det første. Men kanskje du klarar å lokka lillegutten din ut i løpet av natta eller morgondagen? Håper det, hadde absolutt ikke vært meg i mot! :rødme: Hadde vært perfekt med i natt, da får jeg den jordmora jeg helst vil ha.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 6. november 2008 Forfatter #1575 Del Skrevet 6. november 2008 Er det nokon som kan forklara meg korleis eg kan setja strek over dei i tippelista mi, som har tippa på datoar som allerede er passert? Ser at det er fleire som har gjort det i sine dagbøker, men eg får det ikkje til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 6. november 2008 #1576 Del Skrevet 6. november 2008 Du må bruke full editor. Merk teksten. Ved siden av den knappen du trykker på for å få understrek, er det en knapp som det står aA på. Trykk på pila der, og velg gjennomstreket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 6. november 2008 Forfatter #1577 Del Skrevet 6. november 2008 Håper det, hadde absolutt ikke vært meg i mot! :rødme: Hadde vært perfekt med i natt, da får jeg den jordmora jeg helst vil ha.... Ja, eg heiar på deg - og kryssar fingrane for at det skjer noko i natt! Synst jammen det er på tide at fødselen kjem ordentleg i gang no, etter at kroppen din har tulla med deg så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 6. november 2008 Forfatter #1578 Del Skrevet 6. november 2008 Du må bruke full editor. Merk teksten. Ved siden av den knappen du trykker på for å få understrek, er det en knapp som det står aA på. Trykk på pila der, og velg gjennomstreket! Takk for forklaring! Skal sjå om eg får det til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 6. november 2008 Forfatter #1579 Del Skrevet 6. november 2008 Når blir veslejenta mi født? TIPPELISTE: Nótt: 5. november Kykkelikokos: 6. november flickan: 7. november Pysepus: 8. november Knøttet: 9. november AnneShirley: 10. november Cerise: 11. november pondusa: 11. november Mamma1: 12. november jente 79: 13. november Cloudberry: 13. november Ilja** : 14. november Revenka: 14. november Scheherazade: 15. november dreia: 17. november Monica85: 18. november imli: 19. november Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 6. november 2008 Forfatter #1580 Del Skrevet 6. november 2008 Då var det gjort! Tusen takk, Monica85! Eg hadde aldri funne ut av det, uten hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå