Gå til innhold

Eg skal bli mamma!


Mirabella76

Anbefalte innlegg

Eg hadde litt meir menssmerter for ein times tid sidan, men det har gått over igjen no. Har ikkje kome noko særlig meir utflod i løpet av dagen, men utfloden er fortsatt lysbrun på farge. Skulle ha likt og visst kva det betyr! :roll: Er det kroppen min som så smått begynnar å forbereda seg til fødsel, eller er det berre lureri alt saman? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kroppen din driver helt sikkert å modner seg til fødselen!!! :jepp: Greia er vel heller den at sånn modning kan ta laaaan tid.. :sjenert: Bare se på meg; slimproppen gikk for en uke siden, og etter det har jeg hatt nedpress, menssmerter, maserier, masse slim, osv...... Så jeg har funnet ut at jeg ikke tør håpe på at noe er i gang før jeg er heeeelt sikker med regelmessige rier, eller vannet går.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppen din driver helt sikkert å modner seg til fødselen!!! :jepp: Greia er vel heller den at sånn modning kan ta laaaan tid.. :sjenert: Bare se på meg; slimproppen gikk for en uke siden, og etter det har jeg hatt nedpress, menssmerter, maserier, masse slim, osv...... Så jeg har funnet ut at jeg ikke tør håpe på at noe er i gang før jeg er heeeelt sikker med regelmessige rier, eller vannet går.... ;)

Ja, det er vel kanskje modning som er på gang! Menssmerter og mykje utflod/slim tyder jo på at kroppen gjer seg klar til fødsel. Men som du seier så kan det nok ta lang tid enda før fødselen startar - det veit vel du alt om. ;) Det einaste eg ikkje skjønnar heilt, er den svakt brune fargen som er på utfloden i dag. Har jo høyrt at det kan koma ein del slim på slutten av graviditeten, gjerne med litt friskt blod i. Men om er det blod som gir den brunaktige fargen på utfloden min, så er det isåfall gammalt blod. Mystisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler at konkuranseinstinktet mitt tok litt overhånd nå :sjenert:

Nei, det er iallfall ingenting å seia på konkurranseinstinktet ditt. Her er det blodig alvor, skjønnar eg! :fnise:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da er vi to :fnise:

Dert vr da godt. Blir skremt noen ganger av hvor alvorlig jeg tar konkurranser... :sjokk:

Også er jeg dårlig vinner og dårlig taper på en gang :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er usikker på hva den brune utfloden kommer av så kan du jo bare ringe føden og høre hva de sier. Det er bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er usikker på hva den brune utfloden kommer av så kan du jo bare ringe føden og høre hva de sier. Det er bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite :)

Ja, det er jo sant. :) Men det har ikkje kome så mykje meir utflod i løpet av dagen, og brunfargen er veldig svak - så eg trur at eg ser det an litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen av dere to skal føde før den 13, så snurp igjen :kjefte::fnise:

:ler: Det får vi nå se på!! :nigo:

Men du skal ha for konkurranseinnstinktet ditt!! :blomst: Hehe..

=====

Noen sa til meg at "jo friskere blod, jo nærmere fødsel". Men hvorvidt det stemmer, det aner jeg ikke...!! :vetikke:

Tror i alle fall at det er ganske normalt med litt farget sånn på slutten. Hadde det plutselig "fosset" ut, ville jeg derimot reagert. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen sa til meg at "jo friskere blod, jo nærmere fødsel". Men hvorvidt det stemmer, det aner jeg ikke...!! :vetikke:

Tror i alle fall at det er ganske normalt med litt farget sånn på slutten. Hadde det plutselig "fosset" ut, ville jeg derimot reagert. ;)

Ja, det kan jo høyrast logisk ut!

Det er ikkje snakk om store mengder farga utflod, nei. Og brunfargen er som sagt veldig svak, så eg reknar med at alt er i orden. Babyen er iallfall veldig aktiv der inne no, og det tar eg som eit bra tegn! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei=) Tror ikke jeg har vært her inne før..Men dette var jo spennende=)

Første som slo meg med den farga utfloden din var tegningsblødning. Men hva vet jeg..Hørtes slik ut bare=) Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tegningsblødning skal vel være friskt (slimblandet?) blod.. :sjenert: Men den farga utfloden er helt sikkert helt normal. Kanskje det går mot tegningsblødningen...? :vetikke::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag hoppar og dansar eg litt for meg sjølv! :hoppe::duskedame::skya::danser:

Eg som var så sikker på at veslejenta mi ville koma ut på bursdagen til mammaen sin! Men det ser ut til at ho vil ha sin eigen bursdag. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blåse:

:blåse: :blåse:

:blåse: :blåse: :blåse:

:blåse: :blåse:

:blåse:

Gratulerer så mye med dagen, Mirabella! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med dagen, Mirabella :blomst:

Nå begynner det virkelig å nærme seg, jeg tipper at veslejenta kommer ut 10. november :)

Håper dere får ei fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...