Gå til innhold

Eg skal bli mamma!


Mirabella76

Anbefalte innlegg

Ja, eg heiar på deg - og kryssar fingrane for at det skjer noko i natt! :duskedame: Synst jammen det er på tide at fødselen kjem ordentleg i gang no, etter at kroppen din har tulla med deg så lenge. :Nikke:

Det syns jeg også...! :fnise:

Takk for forklaring! :) Skal sjå om eg får det til...

Då var det gjort! :smilorange:

Tusen takk, Monica85! :klemmer: Eg hadde aldri funne ut av det, uten hjelp.

Se der ja! :) Bra! Bare hyggelig å hjelpe, vettu! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser ikkje ut som om du får rett i tippinga di du heller, Kykkelikokos!

Tenkte kanskje vesla ville ut i dag, eg også - på dagen til tanta si. Yngste søstera mi har nemlig bursdag i dag! :) Men det ser ut som om den lille luringen har lyst til å bli inni mamma sin mage ei stund enda. ;)

Jooda, dagen er lang enda :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jooda, dagen er lang enda :fnise:

Kan vel i beste fall håpa på at riene kjem i gang i løpet av dagen. Men det skal vel litt til at veslejenta mi blir født allerede i dag, når eg ikkje har eit einaste lite tegn på at fødselen nærmar seg enda. :fnise:

Må dere roe dere da jenter! :fnise: Dere har jo ikke passert termin engang! :kose:

Sant nok! :Hehe:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren også, da fikk jeg ikke rett :fnise:

Jeg startet å kjenne at noe var på gang om morgenen. Kl 16:04 var hun ute. Så det trenger ikke ta så lang tid da. Men nå ser det desverre mørkt ut for noe fødsel innen dette døgnet, ja :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pysepus
Slapp av... Ungen kommer ikke før den 13...

Neida, 8. eller 11. :fnise:

Men egentlig har jeg fått en følelse av at det kommer til å ikke bli neste uka, men den etter det... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søren også, da fikk jeg ikke rett :fnise:

Jeg startet å kjenne at noe var på gang om morgenen. Kl 16:04 var hun ute. Så det trenger ikke ta så lang tid da. Men nå ser det desverre mørkt ut for noe fødsel innen dette døgnet, ja :lol:

Nei, du gjorde nok dessverre ikkje det! No er det berre ein halv time igjen til midnatt, og fortsatt ingen action. :sur:

Du hadde ein rask fødsel du då, skjønnar eg. Reknar med at fødselen min kjem til å ta lang tid, om eg slektar på mora og søstera mi. Dei hadde nemlig veldig langvarige fødslar første gangen.

:klø: Synd at jeg bommet med tippingen. Da lurer jeg faktisk på om hun ikke kommer før 16.november.... :fnise:

Ja, kanskje ho gjer det! ;)

Slapp av... Ungen kommer ikke før den 13...

:fnise:

Neida, 8. eller 11. :fnise:

Men egentlig har jeg fått en følelse av at det kommer til å ikke bli neste uka, men den etter det... :sjenert:

Enda meir :fnise: Her er det jammen mange forskjellige meiningar ute og går! ;)

Men eg håpar virkelig ikkje du får rett i din nye følelse av at jenta mi først kjem i veka etter neste veke. Det er nemlig altfor lenge til, synst eg! :sprettoy:

Håper du får en god natts søvn (eller evt. rier)! :)

Ja, la oss håpa på det - enten ei god natts søvn, eller ordentlege rier! :Nikke:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var det ein ny dag, og babyen er fortsatt inni magen min - så beklagar Kykkelikokos, du tippa nok feil du også.

No blir det spennande å sjå om flickan får rett! ;)

Når blir veslejenta mi født?

TIPPELISTE:

Nótt: 5. november

Kykkelikokos: 6. november

flickan: 7. november

Pysepus: 8. november

Knøttet: 9. november

AnneShirley: 10. november

Cerise: 11. november

pondusa: 11. november

Mamma1: 12. november

jente 79: 13. november

Cloudberry: 13. november

Ilja** : 14. november

Revenka: 14. november

Scheherazade: 15. november

dreia: 17. november

Monica85: 18. november

imli: 19. november

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ah, nå trodde jeg virkelig at noe var i gang, da jeg så at Pysepus hadde skrevet litt før kl 7...!! :fnise:

Men da fikk jeg med likevel et godt smil om munnen, da jeg leste dette:

No er det berre ein halv time igjen til middag, og fortsatt ingen action. :sur:

:ler: Regner vel med at det skulle stått midnatt!??!! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere skjønner ingenting, det er Pysepusen som får rett :klaske:

Ha en fin dag Mirabella! :klemmer:

Det spørs! ;) Isåfall bør det begynna å skje noko snart. For det blir nok ein langvarig fødsel på meg fryktar eg, frå riene startar og til veslejenta er født.

Ha ein riktig fin dag du også, Pysepus! :klemmer:

Ah, nå trodde jeg virkelig at noe var i gang, da jeg så at Pysepus hadde skrevet litt før kl 7...!! :fnise:

Men da fikk jeg med likevel et godt smil om munnen, da jeg leste dette:

:ler: Regner vel med at det skulle stått midnatt!??!! :skratte:

Skjønnar godt at du trudde det, når Pysepusen var inne og sneik i dagboka mi så tidleg på morgonen! :Hehe: Men det er nok ingenting på gang enda, nei...

Hæ, kva meinar du? Middag? Eg skreiv jo midnatt, såklart! :jolie: Eller gjorde eg ikkje det? :flau: Fytti grisen, at det går an! Eg må jo ha vore fullstendig i ørska då eg skrev det innlegget. :dåne:

Synst det var så flaut, at eg ikkje klarte la vera å gå inn og retta opp i tabben. :sjenert: Men eg må jo innrømma at det var litt komisk også - så eg må nesten le litt av meg sjølv likevel! :grinele:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge min eigen utrekna termin, har eg i dag vore gravid i...

:strix::bolledeig: 40 veker! :bolledeig::strix:

Det må feirast! :skya:

Tar eg utgangspunkt i UL-termin, er det først i morgon. Men eg stolar vel egentlig mest på min eigen termin. ;)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lurer på om det kanskje begynnar å skje bittelittegrann her, sjølv om eg trur fødselen er eit stykke unna enda. ;)

I natt hadde eg menssmerter ei stund, men det ga igjen seg før eg sovna. Og denne gangen er eg ganske sikker på at det var ordentlige menssmerter, og ikkje berre vanlege magesmerter eg kjente. For det kjentest akkurat likt ut som magesmertene eg har når mensen mensen kjem. Det var vondt på eit spesielt område på høgre side i magen (i eggstokkområdet?), og det er alltid der eg pleier å ha vondt når eg får mensen. Aldri vondt på venstre side av magen, mystisk nok.

I tillegg skjedde det same i natt, som for eit par netter sidan. At det fleire gangar i løpet av natta kom ut ganske mykje utflod på ein gang - og også når eg reiste meg opp frå senga i dag tidleg. Først såg det ut som heilt blank vannaktig utflod, så eg lurte litt på om det kunne vera fostervatn. Men då eg var på do litt seinare kom det meir, og då såg eg at utfloden var kvitfarga. Så eg reknar med at det ikkje var fostervatn likevel. :vetikke:

No har eg nettopp vore på butikken og handla, og gjekk på do igjen når eg kom heim. Såg at det var litt svak brunfarge på utfloden som hadde kome i trusa. Og då eg skulle tørka meg, så kom det ein del ganske tjukt slim på papiret, som også var svakt brunfarga. :sjokkert: Så det eg lurer på no, er om det kan vera litt av slimproppen som har gått? Eg har jo høyrt at ein ofte kan sjå litt blodspor saman med slimproppen. Men eg trudde det var friskt blod det var snakk om då. Men sidan slimet som kom ut var svakt brunfarga, så tyder det jo på at det må vera gammalt blod. Er det isåfall normalt? Og er det egentlig delar av slimproppen som har gått, eller er det normalt at vanleg utflod kan ha litt brunfarge heilt på slutten av svangerskapet? Merkar at eg blir litt usikker no, på kva som egentlig skjer... :unsure:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Ah, nå trodde jeg virkelig at noe var i gang, da jeg så at Pysepus hadde skrevet litt før kl 7...!! :fnise:

Pysepusen er bare ekstremt tidlig oppe :sukk:

Men spennende at noe kanskje er på gang her :hoppe::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pysepusen er bare ekstremt tidlig oppe :sukk:

Men spennende at noe kanskje er på gang her :hoppe::danse:

Håpar du slepper å stå like tidleg opp i helga, for det er herlig å kunne sova lenge om morgonen. :jepp:

Ja, kanskje noko er på gang? Men jammen er eg ikkje sikker... Tør ikkje å håpa på for mykje. Spennande er det uansett! :duskedame:

Spennende, kanskje jenta vil ut i helga :) Håper alt står bra til med dere begge! Ha en deilig helg uansett :klemmer:

Ja, tenk om jenta mi vil ut i løpet av helga! :hoppe:

Det står egentlig bra til her, ja. Men eg synst alt har blitt så tungt no på slutten av svangerskapet. Er eit slit berre å reisa seg opp av sofaen, snu seg i senga, og å ta på seg sokkar og sko. Og med ein gang eg går i trapper, bærer noko eller anstrenger meg litt - så stramar magen seg med ein gang. Men eg skal ikkje klaga, for formen er fortsatt ganske fin. :)

Riktig god helg til deg også, Høstjenta! :hug:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...