Gå til innhold

Eg skal bli mamma!


Mirabella76

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skjønner virkelig ikke at jeg har klart å være så tålmodig i over 37 uker? :klø:

Gratulerer med alle innkjøpene i hus! Må være litt rart å gå fra cirka null til cirka alt på en dag? Her har det iallfall kommet gradvis i små drypp, men egentlig med det resultat at jeg er litt lei av å gå i babybutikker nå.

Håper jenten din skynder seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig å ha fått alle tingene i hus!! :strix:

Jeg har også slike tanker og bekymringer... Nå veit jeg jo at gutten min klarer seg helt fint utenfor magen, og da vil jeg jo ikke utsette han for noen fare inne i magen... Naboen min mistet en baby 14 dager før termin for 1,5år siden, og det har jeg veldig friskt i minnet... Men prøver å ikke tenke for mye på det.. ;)

Det går jo helt sikkert bra med våre små gull!! :rødme: Kan jo ikke tro noe annet!

Ja, det er så godt å endeleg ha fått alle tinga i hus! :danse:

Uff, nei slike dumme tankar må me jaga langt vekk! Har lest nokre skrekkhistoriar om babyar som dør inni magen kort tid før eller etter termin, og eg veit om nokon som har opplevd det eg også. :( Men som sagt, me kan ikkje gå rundt og bekymra oss for slike ting heile tida. Det er jo kjempesjelden at sånne ting skjer - det må me ikkje gløyma! Alt går nok heilt fint med dei små gulla i magane våre, men eg håpar at eg ikkje må venta altfor lenge på veslejenta mi! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi, nå har dere masse ting i hus! :hoppe: Da kan hun bare komme :strix:

Og noen som er glade i rød eller...? :lur:

:klemmer:

Ja, no er leiligheten vår full av babyutstyr! :fnise: No manglar berre det aller viktigaste - nemlig veslejenta. :hjerter_rundt:

Innrømmer at rød er favorittfargen min. ;) Eg og mannen min klarte ikkje å bli enige om kva farge me ville ha på vogna. Derfor enda me opp med svart vogn - men eg klarte å snika meg til rødt innertrekk, rød vognpose og rød stelleveske. :lur:

Jeg skjønner virkelig ikke at jeg har klart å være så tålmodig i over 37 uker? :klø:

Gratulerer med alle innkjøpene i hus! Må være litt rart å gå fra cirka null til cirka alt på en dag? Her har det iallfall kommet gradvis i små drypp, men egentlig med det resultat at jeg er litt lei av å gå i babybutikker nå.

Håper jenten din skynder seg!

Ja, du seier noko der! Merkar at eg blir meir og mer utålmodig jo nærmare eg kjem termindatoen...

Me fekk unnagjort dei fleste store innkjøpa på ein gang, ja. ;) Like greit egentlig, sjølv om me kanskje var litt seint ute. Det vart jo såklart mykje pengar å betala på ein gang, når me ikkje fordelte innkjøpa utover eit lengre tidsrom. Så eg kan vera glad for at mannen min tenar så bra som han gjer! ;)

Litt rart er det, å plutseleg ha heile leiligheten full av babyutstyr! ;) No gledar eg meg sånn til vesla vår kjem, for eg har venta så lenge på henne! :hjerte: Håpar at ho snart vil ut til mamma og pappa. :)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortsatt har eg verken mensmurringar, nedpress, kynnarar, eller nokon som helst andre tegn til at fødselen nærmar seg! :sur: Lurer på kor lenge veslejenta har tenkt å bli inni magen min. No er det jo berre 7-8 dagar igjen til termin! :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men no er eg iallfall gravid, og det er det aller beste og mest fantastiske som har hendt meg i heile mitt 31-årige liv! :) Kryssar alt eg har for at spiren held seg på plass heilt til november!

Håpar det er mange som har lyst til å besøka graviditetsdagboka mi! Det er ei spennande tid eg går i møte. :jepp:

Tenk nå er det faktisk november!!!!! Og denne epoken er snart over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk nå er det faktisk november!!!!! Og denne epoken er snart over!

Ja, det innlegget du siterer frå skreiv eg då eg nettopp hadde testa positivt - og no er me allerede i november! :smilbla: Heilt utrulig å tenka på - tida har jammen gått fort! :jepp: Snart er babyen min her, og eg gledar meg ubeskrivelig mykje til å få møta henne! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo kjempesjelden at sånne ting skjer - det må me ikkje gløyma!

Her, hvor vi bare er ca 2000 innbyggere, skjedde det to ganger på to år.... :sjenert: Var nemlig ei som mista ett år før naboen min også, bare kort tid før termin... Grusomt..

Meeeen, det skal ikke skje oss!!! :nei:

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her, hvor vi bare er ca 2000 innbyggere, skjedde det to ganger på to år.... :sjenert: Var nemlig ei som mista ett år før naboen min også, bare kort tid før termin... Grusomt..

Meeeen, det skal ikke skje oss!!! :nei:

:strix:

Uff, det må ha vore ekstremt tilfeldig - for det er jo veldig sjelden at sånne ting skjer! Det SKAL uansett gå bra med oss. :Nikke:

Vil anbefale å ikke bli utålmodig før termin. Selv om det er lettere sagt enn gjort ;)

Eg er egentlig ikkje utålmodig enda, så lenge eg ikkje har kome til termin. Men eg tenker berre på det at sidan eg ikkje har nokon som helst tegn til at noko er på gang, så fryktar eg at eg må gå lenge på overtid. Og det vil eg helst sleppa! :sjenert:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dreia: 17. november

Du må ikkje bli for utålmodig allerede, for du må nok dessverre venta i heile 2 veker til før det blir noko action. ;):ler:

Men kva er vel 2 veker, når du har venta i 39 veker allerede - og for ikkje å snakka om dei mange månadene og åra før og under prøvinga? :sjokkert:

Og, på dei 2 vekene får du vel sikkert strikka ferdig hua til veslejenta også? :fnise:

Ser for meg Mirabella-huset heilt fullt med babyutstyr nå. Og alle dei små babykleda på snora. :rødme: La meg gjetta - det går i rosa og raudt? :ler:

God søndag, Mirabella! :klemmer:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må ikkje bli for utålmodig allerede, for du må nok dessverre venta i heile 2 veker til før det blir noko action. ;):ler:

Men kva er vel 2 veker, når du har venta i 39 veker allerede - og for ikkje å snakka om dei mange månadene og åra før og under prøvinga? :sjokkert:

Og, på dei 2 vekene får du vel sikkert strikka ferdig hua til veslejenta også? :fnise:

Ser for meg Mirabella-huset heilt fullt med babyutstyr nå. Og alle dei små babykleda på snora. :rødme: La meg gjetta - det går i rosa og raudt? :ler:

God søndag, Mirabella! :klemmer:

Håpar du ikkje får rett i tippinga di, og at det skjer noko før det har gått 2 veker til! ;)

Men heilt sant det du seier. 2 veker er jo egentlig ingenting, når eg tenker på kor lenge eg allerede har venta på å få bli mamma! Ikkje berre i eit heilt svangerskap har eg venta, men i mange mange år! Og då skal eg nok halda ut å venta ei lita stund til, ja. :Nikke:

Trudde faktisk eg var ferdig med hua i går, men eg blir nødt til å strikka den eine øyreklaffen på nytt. Det hadde blitt noko feil... :sur:

Leiligheten vår er heilt fylt opp med babyutstyr no, ja! :fnise: Og det heng fortsatt små søte babykleda på tørkestativet. :hjertesmil: Du har nok rett i at det går mest i rosa og rødt. :sjenert: Rødt likar eg veldig godt, og rosa synst eg er søtt og veldig jentete. Men eg har også vore på jakt etter babyklede i andre fargar til jenta mi, f.eks lilla og gult - men det eksisterer nesten ikkje i butikkane. Og så har eg kjøpt noko babyklede i kvitt, og litt i brunt. Alle babyklede i blått og grønt ser sånn typisk guttete ut, så dei fargane har eg haldt meg unna.

Riktig god søndag til deg også, dreia! :hug:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpa at jenta di kjem på termin. Det må vel vera det beste - då får du maks tid i permisjon med jenta di, og mister heller ikkje noko av dei 3 vekene med permisjon før fødsel. :jepp: Å, tenk at det ikkje er lenge igjen før jenta di ligg i armane dine. Eg blir nesten litt rørt her eg sit. :cry3:

Eg likar best grønt og raudt, eg. Men dei grøne kleda som fins i butikkane for tida er kanskje litt ekstra guttete? :klø: Håpar det kjem seg til eg skal få ei jente, elles kjem nok den jenta til å sjå litt tvekjønna ut, stakkar. :fnise:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpa at jenta di kjem på termin. Det må vel vera det beste - då får du maks tid i permisjon med jenta di, og mister heller ikkje noko av dei 3 vekene med permisjon før fødsel. :jepp: Å, tenk at det ikkje er lenge igjen før jenta di ligg i armane dine. Eg blir nesten litt rørt her eg sit. :cry3:

Eg likar best grønt og raudt, eg. Men dei grøne kleda som fins i butikkane for tida er kanskje litt ekstra guttete? :klø: Håpar det kjem seg til eg skal få ei jente, elles kjem nok den jenta til å sjå litt tvekjønna ut, stakkar. :fnise:

Ja, det beste ville jo ha vore om ho kom akkurat på termin! :) Vil jo helst ha 3 veker fri på forhånd, og få mest mulig tid saman med veslejenta mi etter at ho er født! Det er heilt fantastisk å tenka på at eg snart har den lille jenta mi her, ja. :hjerter_rundt: Lurer sånn på om ho liknar mest på mamma eller pappa, kor stor ho er, og kva slags personlighet ho har. Blir så spennande å få møta henne! :hoppe:

Eg synst iallfall at babykleda i blått og grønt ser veldig guttete ut. Jente- og guttekleda heng også på forskjellige stativ i butikken, så det er liksom ingen tvil om kva som er meir for guttar og jenter. Mesteparten av jentekleda er i rosa, så det kunne godt ha vore litt meir variasjon! Det er ikkje lett å kjøpa nøytrale babyklede heller, viss ein ikkje veit om ein ventar jente eller gutt - for det finst egentlig lite nøytrale babyklede i butikkane.

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag har eg støvsugd og rydda i leiligheten. Ja, og så har eg bakt bollar! Lenge sidan sist, og uten bruk av kjøkkenmaskin - men dei vart heldigvis gode likevel. Men no er eg litt sliten, og då var det ekstra godt å setja seg ned i sofaen med PCen på fanget. :nigo:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste veka har eg begynt å kjenna bevegelse veldig langt oppe i magen, så høgt oppe som eg ikkje har kjent noko før. Virkar som om babyen har flytta litt på seg der inne, men eg skjønnar liksom ikkje heilt korleis ho ligg no. Får jammen håpa at hovudet ligg ned fortsatt! Jordmora meinte iallfall at hovudet var godt festa, så eg får stola på at det stemmer. Det kjennest fortsatt ut som om rumpa ligg på venstre side, omtrent i navlehøgde. Men eg kjenner ikkje lenger slike spark på høgre side som eg har gjort før, der beina har vore. No har eg derimot fått ein hard klump/kul som innimellom bular ut, heilt øverst i magen, på midten. Det kjennest ikkje ut som om det er beina til veslejenta, så eg skjønnar ikkje heilt kva det kan vera eg kjenner. Men det må jo nesten vera beina, når hovudet er festa, og rumpa ligg lenger nede? :klø:

Det kjennest iallfall ut som om lillejenta har strekt seg ordentleg ut no, og ikkje lenger ligg like samankrølla som før. Så eg er veldig spent på om SF-målet mitt har gått opp, når eg skal til jordmorkontroll no i veka som kjem! ;)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley
- for det finst egentlig lite nøytrale babyklede i butikkane.

Jeg vet.

Jeg har irritert meg over det før når jeg har kjøpt gaver til andre, men irriterer meg ennå mer nå som jeg skal begynne å se på ting til egen baby.

Selv om vi skulle få vite kjønn, så vil vi helst ha mest mulig nøytrale klær. For det første synes jeg liksom babyer skal være babyer -ikke så fokus på kjønn. Og for det andre håper vi jo å få flere barn og da kan det fort bli en av motsatt kjønn også.

Håper du har det bra og at tolmodigheten holder :) Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet.

Jeg har irritert meg over det før når jeg har kjøpt gaver til andre, men irriterer meg ennå mer nå som jeg skal begynne å se på ting til egen baby.

Selv om vi skulle få vite kjønn, så vil vi helst ha mest mulig nøytrale klær. For det første synes jeg liksom babyer skal være babyer -ikke så fokus på kjønn. Og for det andre håper vi jo å få flere barn og da kan det fort bli en av motsatt kjønn også.

Håper du har det bra og at tolmodigheten holder :) Ha en fin dag!

Ja, det er ganske rart at nesten alle babykleda er så typisk guttete eller jentete. Ikkje lett å finna noko nøytralt, nei! Har tenkt på det, at hadde me ikkje visst kjønn, så hadde det blitt ei stor utfordring å handla klede til babyen.

Eg har det bra, og skal nok klara å vera tålmodig fram til termin! Men då bør det jammen begynna å skje noko altså. ;)

Ha ein fin dag, du også! :klemmer:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...