Gå til innhold

Eg skal bli mamma!


Mirabella76

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer!

Du ligger forresten nøyaktig 21 uker "forann" meg ;)

Takk for det! :smilorange:

Eg ligg nøyaktig 21 veker framfor deg altså? Artig! :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::danse: for 39 uker! :biggrin:

Du må enten føde i dag eller etter tirsdag altså- for jeg blir borte fra i morgen til tirsdag ;)

Håper du får en god helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::danse: for 39 uker! :biggrin:

Du må enten føde i dag eller etter tirsdag altså- for jeg blir borte fra i morgen til tirsdag ;)

Håper du får en god helg :klemmer:

Ja, 39 veker følest herlig! :hoppe:

Det er nok ingen fare for at eg føder heilt enda, så du kan berre ta det heilt med ro! ;)

Ha ei riktig fin helg du også, Knøttet! :klemmer:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Unknown

Wow!

Har lest dagboken din mange ganger, men først nå jeg egentlig har lagt merke til hvor langt du er kommet!

Er jo snart ferdig du! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og leser og hilser på! :vinke: Ha en god (føde-) helg!!!! ;)

Takk for det! :) Ha ei fin helg, du også! Men det blir nok ingen føding på meg denne helga. ;) Eg har derimot stor tru på deg! :hoppe:

Wow!

Har lest dagboken din mange ganger, men først nå jeg egentlig har lagt merke til hvor langt du er kommet!

Er jo snart ferdig du! :P

Må jo få ønskja deg velkommen til dagboka mi, sidan det er første gangen du skriv her (sjølv om du har lest i dagboka mi før)! :hug: Koseleg at du tok turen innom! :jepp:

Ja, no er eg utrulig nok snart ferdig - og snart har eg veslejenta mi her hos meg. :hjerter_rundt: Veldig rart å tenka på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! :) Ha ei fin helg, du også! Men det blir nok ingen føding på meg denne helga. ;) Eg har derimot stor tru på deg! :hoppe:

:fnise: Godt du har trua på fødehelg for min del, hadde ikke vært meg i mot....!!! ;) Mamma har sagt hele uka at hun er helt sikker på at det blr fødsel i løpet av denne helga....Så vi får se...!!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har me vore på Reflex og henta dei tinga me hadde bestilt. Det vil seia:

Barnevogn: Teutonia Spirit S3, med hardbag + sportsvogndel. Vogna er svart, men vognbagen har rødt innertrekk.

Vognpose: Rød (Ticket 2 heaven).

Stelleveske: Rød veske, som høyrer til vogna.

Regntrekk

Myggnett

Bilstol: Maxi Cosi (brun), med base til å ha i bilen + adapter slik at stolen kan festast til understellet på vogna.

Stellebord: Gult, samanleggbart, med mjukt badekar (Sidan me har veldig lite bad).

Vippestol: Baby Bjørn (rød og svart).

Babycall: Super Nova.

Jammen vart det dyrt nok, men heldigvis for oss så var det tilbud på Teutoniavogna akkurat no - så me fekk over 1000 kr i avslag på vogna. :)

No står barnevogna i stova, klar til bruk! :strix: Gledar meg sånn til veslejenta mi skal liggja oppi der. Bilstolen har me testa ut på understellet til vogna, men me har ikkje montert basen i bilen enda. Stellebordet måtte me jo også sjekka ut, og det virkar veldig greit. Vippestolen har me rett og slett ikkje fått tid til å pakka ut enda, og heller ikkje babycallen - men det hastar vel egentlig ikkje så veldig. Vognposen virkar god og mjuk, og stelleveska er fin. Og regntrekket og myggnettingen er store og gode, slik at dei dekkar heile overdelen på vogna.

I dag har eg også vaska to maskiner med babytøy! :jepp: Så no heng det masse søte små babyklede på tørkestativet! :hjerte:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Godt du har trua på fødehelg for min del, hadde ikke vært meg i mot....!!! ;) Mamma har sagt hele uka at hun er helt sikker på at det blr fødsel i løpet av denne helga....Så vi får se...!!! :fnise:

Ja, du har jo hatt så mange tegn i det siste på at fødselen nærmar seg. Og no når slimproppen din har gått i tillegg, så kan det jo umulig vera lenge igjen til du føder! :tommelopp:

Satsar på at mora di har rett, og at det blir fødsel på deg i helga! ;) Kjempespennande dette her! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj,oj... her har tiden flydd :fnise:

Går vel kanskje ikke raskere her enn i min verden, men er lenge siden jeg har vært på KG. Har blitt mye skole i det siste,men om tre uker er jeg klar for KG igjen.

Virker jo som alt går som det skal her i alle fall og det er jo bra :) Og snart får du møte den lille jenta di også :rødme: Synes du er heldig jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj,oj... her har tiden flydd :fnise:

Går vel kanskje ikke raskere her enn i min verden, men er lenge siden jeg har vært på KG. Har blitt mye skole i det siste,men om tre uker er jeg klar for KG igjen.

Virker jo som alt går som det skal her i alle fall og det er jo bra :) Og snart får du møte den lille jenta di også :rødme: Synes du er heldig jeg....

Ja, her går det unna! ;) Berre 10 dagar igjen til termin! :bolledeig:

Kjekt at du tittar innom, sjølv om du er travel opptatt med skule for tida!

Gledar meg så utrulig mykje til å få møta den lille jenta mi. Eg er uten tvil kjempeheldig, som skal bli mamma for aller første gang! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Skal det ikkje snart skje noko da? :)

Ser ikkje sånn ut, nei! :sur:

Tenk, i dag er første dagen i november - MIN månad! :hoppe: Så no bør det virkelig bli litt action her snart. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ti dagar før termin er optimalt. Eller så lenge ein slepp å gå over, så er det vel greit men.. Eg har fått begge mine fem dagar før termin, så kanskje det skjer denne gongen også:)

Lykke til! (Spring ei trapp)hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ti dagar før termin er optimalt. Eller så lenge ein slepp å gå over, så er det vel greit men.. Eg har fått begge mine fem dagar før termin, så kanskje det skjer denne gongen også:)

Lykke til! (Spring ei trapp)hehe

Så lenge eg ikkje føder over termin, så skal det gå greit! :) Men begynnar det å nærma seg ei veke, eller enda verrre, 14 dagar over termin - så trur eg at eg kjem til å bli heilt tullerusk! :sprettoy: Tanken på å gå 14 dagar over tida, følest heilt uutholdelig!

Det er ikkje det å gå gravid i seg sjølv, som er det største problemet om eg må gå på overtid - for formen min er jo fin! :) Men det verste er tanken på alt som kan skje med veslejenta i magen min. Eg veit at risikoen for komplikasjonar aukar gradvis jo lenger ein går på overtid. Og eg vil helst ha veslejenta mi ut, så lenge alt er bra med henne!

Merka at eg allerede etter veke 37 begynte å stressa litt meir med slike tankar. For frå då av visste eg jo at babyen var ferdig utvikla - og då vil eg helst ha henne ut med det same, slik at eg slepper å gå rundt og bekymra meg for alt som kan skje med henne inne i magen min. Det er jammen ikkje berre enkelt å vera høggravid, og full av tankar og bekymringar. :roll:

Ja, eg blir nok nødt til å ty til trappespringing, om det ikkje skjer noko innan termin! ;)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig å ha fått alle tingene i hus!! :strix:

Jeg har også slike tanker og bekymringer... Nå veit jeg jo at gutten min klarer seg helt fint utenfor magen, og da vil jeg jo ikke utsette han for noen fare inne i magen... Naboen min mistet en baby 14 dager før termin for 1,5år siden, og det har jeg veldig friskt i minnet... Men prøver å ikke tenke for mye på det.. ;)

Det går jo helt sikkert bra med våre små gull!! :rødme: Kan jo ikke tro noe annet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...