Gå til innhold

Eg skal bli mamma!


Mirabella76

Anbefalte innlegg

Hei, vart nyskjerrig eg..Kva babypakker er det du har fått? EG har ikkje fått tak i noko enda, og eg er ein sucker for alt som er gratis hehe

Kjekt med alt som er gratis, ja! :nigo: Så var det det då, å hugsa på kva babypakkar eg har fått! ;)

I dag henta eg iallfall pakken frå Lindex (Liberopakken). Tidlegare har eg vore på apoteket og henta Apotekpakken (trur den er frå Pampers). Og så fekk eg ein babypakke frå Sandvik (meinar eg det var), fordi eg meldte meg inn på Babyverden. Ein annan gratispakke fekk eg fordi eg meldte meg inn i ein bokklubb (kunne melda meg rett ut igjen etterpå, uten å kjøpa noko). Ja, og så ventar eg på Rimipakken! Er lenge sidan eg registrerte meg på nettet, men eg har fortsatt ikkje fått nokon hentelapp i posten...

Trur det er dei babypakkane eg har fått, om eg ikkje har gløymt nokon! :)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pysepus

Jeg blir helt varm i hjertet mitt når jeg ser hvor glad du blir bare over at jeg har kopiert noen sider :)

Og om du f.eks. bare vil ha jakka, lua og sokkene så skal jeg nok få strikka det til deg :) Ikke i den minste str., men det etter det :) Må bare bli ferdig med julegavene først - og velkommen-til-verden gavene til to venninner, men de går fooort! ;) Men spør din mor først :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir helt varm i hjertet mitt når jeg ser hvor glad du blir bare over at jeg har kopiert noen sider :)

Og om du f.eks. bare vil ha jakka, lua og sokkene så skal jeg nok få strikka det til deg :) Ikke i den minste str., men det etter det :) Må bare bli ferdig med julegavene først - og velkommen-til-verden gavene til to venninner, men de går fooort! ;) Men spør din mor først :)

:klemmer:

Klart eg blir glad når snille Pysepusen tar seg tid til å kopiera og senda meg oppskrifta på det fine strikkesettet! :hoppe: Det er jo ikkje akkurat slikt ein kan forventa av personar ein ikkje eingang kjenner.

Høyrest ut som om du har nok av strikkeoppdrag i tida framover, så du skal sleppa å strikka for meg! Skal spørja mora mi eg, så satsar eg på at ho har lyst til å strikka til vesla. :Nikke:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er kjempegodt å sleppa å stressa avgårde på jobb tidleg om morgonen - så eg skjønnar godt at du misunner meg litt. ;) Men eg synst jo at eg fortener litt fri no før babyen kjem, eg som jobba nesten fullt heilt fram til 3 veker før termin!

Håpar du har ein fin dag på jobb, Nótt! :hug:

Dagen i dag har faktisk vært veldig fin. :)

Og selvfølgelig fortjener du litt fri før baby'n kommer. :klem: Nå er det ikke lenge igjen til du har veslejenta i armene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No har eg nettopp sett reprisen av svenske "Jordmødrene". Må innrømma at tårene trilla når dei to små babyane kom til verden. Det er jo berre heilt fantastisk når eit lite menneske blir født! :hjerter_rundt: Samtidig er det skremmande å sjå kor vondt dei fødande har det - og tanken på at eg snart skal gjennom noko slikt, er heilt uvirkelig. Klarar rett og slett ikkje å skjønna det, at eg snart skal føda! :sjokkbla:

Jeg har også rett og slett problemer med å innse hva jeg faktisk skal gjennom i løpet av nær framtid. At JEG skal FØDE. Det er helt uvirkelig... :sjenert: Syns ikke det var vanskelig å forestille meg før, men nå da det er så nært, så blir det bare mer og mer uvirkelig.

Prøver å tenke at, det er kanskje ikke så rart..? Jeg har jo aldri gjort det før, eller noen gang vært med på en fødsel. Har sett det på TV (jordmødrene, osv.), men tror likevel det er noe HELT annet å faktisk være midt oppe i situasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har eg vore på svangerskapskontroll hos jordmor. Alt såg kjempefint ut denne gangen også! :) Blodtrykket var flott, ingen utslag på urinprøven, ikkje noko hevelsar i kroppen, fin fosterlyd og godt med bevegelse der inne. Og jordmora var 100% sikker på at hovudet var godt festa! :danse: Det meinte ho jo også på forrige kontroll, men på UL på KK sa legane der at det ikkje stemte - noko jordmora mi meinte berre var tull. ;)

SF-målet mitt var fortsatt lavt, men eg hadde heller ikkje rekna med noko anna. Begynnar å bli så vant med det no! SF-målet hadde iallfall gått opp sidan forrige kontroll hos lege, og det er jo uansett det viktigaste!

Nevnte at eg hadde hatt litt bekkenplager dei siste 2 vekene. Når eg forklarte korleis det kjentest ut, så sa jordmora at det var klassisk bekkenløysing eg hadde... Litt kjedeleg at eg skulle få slike plager heilt på slutten av svangerskapet, men det er heldigvis ikkje så ille. Det er nettene som er verst, når eg skal snu meg i senga. Då gjer det skikkelig vondt i bekkenet! :(

Jordmora var iallfall veldig fornøyd! Ho synst eg har kjempefin gravidmage. Eg har kun lagt på meg på magen - ingen andre plassar på kroppen. Går ikkje an å sjå at eg er gravid bakfrå, for magen står framover, og ikkje utover i breidda. Ja, eg er faktisk like tynn som før - utenom på magen då såklart. :fnise: Jordmora sa iallfall at alt såg så fint ut både med meg og babyen, at hadde det ikkje vore for at eg hadde fått litt bekkenløysing no på slutten, så hadde alt vore heilt perfekt! :smilbla:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagen i dag har faktisk vært veldig fin. :)

Og selvfølgelig fortjener du litt fri før baby'n kommer. :klem: Nå er det ikke lenge igjen til du har veslejenta i armene dine.

Så kjekt å høyra at du har hatt ein fin dag, Nótt! :klemmer:

Ja, eg føler at eg treng litt fri no, før babyen kjem! Både fordi det stadig blir tyngre å gå gravid, i tillegg til at me fortsatt har litt igjen som må ordnast før veslejenta kan koma. ;)

Jeg har også rett og slett problemer med å innse hva jeg faktisk skal gjennom i løpet av nær framtid. At JEG skal FØDE. Det er helt uvirkelig... :sjenert: Syns ikke det var vanskelig å forestille meg før, men nå da det er så nært, så blir det bare mer og mer uvirkelig.

Prøver å tenke at, det er kanskje ikke så rart..? Jeg har jo aldri gjort det før, eller noen gang vært med på en fødsel. Har sett det på TV (jordmødrene, osv.), men tror likevel det er noe HELT annet å faktisk være midt oppe i situasjonen.

Du har egentlig heilt rett i det du seier - det blir berre vanskeligare og vanskeligare å forestilla seg at eg snart skal føda, jo meir det nærmar seg! Ja det er nok noko heilt anna å føda sjølv, enn å sjå andre som føder på TV. ;) Og spesielt for oss som er førstegangsfødande er det vanskelig å forestilla seg kva me skal gjennom, sidan me aldri har født før! Me anar jo egentlig veldig lite om kva me går til, og korleis me kjem til å takla ein fødsel - og akkurat det synst eg er ganske skremmande! Men me kjem oss nok gjennom fødselen me også, slik som alle andre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Det høres ut som det står veldig bra til med deg altså :) Godt å høre at jordmor synes det er perfekt - utenom bekkenplagene da :)

Ha en kjempefin kveld! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som det står veldig bra til med deg altså :) Godt å høre at jordmor synes det er perfekt - utenom bekkenplagene da :)

Ha en kjempefin kveld! :klemmer:

Ja, eg har det absolutt bra for tida! :) Veldig kjekt når alt ser så fint ut både med meg og jenta i magen min - då klarar eg lettare å slappa av og berre nyta siste del av graviditeten. :smilbla: Og så grugledar eg meg til alt det som skal skje i nærmaste framtid, med fødsel og mitt aller første møte med veslejenta! :jepp:

Ha ein kjempefin kveld du også, Pysepus! :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har forresten henta pakke på posten i dag, frå Nøstebarn! :) I pakken var det masse deilige ullklede til veslejenta mi, som eg har bestilt. Og ikkje minst: Eit fantastisk mjukt og deilig lammeskinn. :hoppe: Så no skal jenta mi få sova som ei prinsesse. :hjerter_rundt:

Her har lammeskinnet på mystisk vis sneket seg opp i sengen min de siste dagene, skylder på at det ble anbefalt i butikken. ;) Og det er virkelig mykt og deilig!

Angående fødsel så håper jeg iallfall at det blir enten det ene eller det andre, jeg håper ikke det ender med keisersnitt etter å ha hatt vonde rier i mange timer. En fødsel der man først må gjennom mange timer med vanlige fødesmerter, og så kuliminerer det i keisersnitt likevel, er worst-case for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at du har fått de bekkenplagene, meeen bra det er det eneste du har vært plaget med da.

:klem:

Ja, eg skal absolutt ikkje klaga når dei einaste plagene eg har hatt så langt, er litt bekkenplager no dei 2 siste vekene. Det skal eg heller takla, så lenge eg ikkje har nokon verre plager. :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, eg skal absolutt ikkje klaga når dei einaste plagene eg har hatt så langt, er litt bekkenplager no dei 2 siste vekene. Det skal eg heller takla, så lenge eg ikkje har nokon verre plager. :)

:klemmer:

Tror nok at jeg hadde taklet det jeg også da ja. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har lammeskinnet på mystisk vis sneket seg opp i sengen min de siste dagene, skylder på at det ble anbefalt i butikken. ;) Og det er virkelig mykt og deilig!

Angående fødsel så håper jeg iallfall at det blir enten det ene eller det andre, jeg håper ikke det ender med keisersnitt etter å ha hatt vonde rier i mange timer. En fødsel der man først må gjennom mange timer med vanlige fødesmerter, og så kuliminerer det i keisersnitt likevel, er worst-case for meg.

:fnise:

Ja, det er jammen fristande å prøveliggja lammeskinnet her også, så mjukt og godt som det kjentest ut! :hjerter:

Heilt enig med deg i det du seier om fødselen! Det absolutt verste må vera å først gå gjennom timevis med vonde rier, og så endar det heile til slutt opp med keisersnitt! Det håpar eg at eg slepper å oppleva... Men me får vel ta det som det kjem. Det aller viktigaste er jo sjølvsagt at det kjem ut ein frisk og fin baby! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok at jeg hadde taklet det jeg også da ja. :)

Eg har jo hatt mine skrekkopplevelsar i løpet av svangerskapet - med styrtblødning i veke 15, og mistanke om at babyen ikkje vaks som den skulle då eg var 30 veker på vei. :( Skulle gjerne ha vore dei opplevelsane foruten, sjølv om det gjekk bra! Men formen min har som sagt vore veldig bra i heile svangerskapet, og det er eg veldig glad for. :) Så eg skal fint klara å halda ut litt bekkenløysing heilt på slutten av svangerskapet!

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har jo hatt mine skrekkopplevelsar i løpet av svangerskapet - med styrtblødning i veke 15, og mistanke om at babyen ikkje vaks som den skulle då eg var 30 veker på vei. :( Skulle gjerne ha vore dei opplevelsane foruten, sjølv om det gjekk bra! Men formen min har som sagt vore veldig bra i heile svangerskapet, og det er eg veldig glad for. :) Så eg skal fint klara å halda ut litt bekkenløysing heilt på slutten av svangerskapet!

Sånn sett har du hatt nok dette svangerskapet. :klem: Nå er det heldigvis ikke så lenge igjen til du treffer veslejenta deres. :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sånn sett har du hatt nok dette svangerskapet. :klem: Nå er det heldigvis ikke så lenge igjen til du treffer veslejenta deres. :hjerter_rundt:

Ja, tenk det - snart har eg veslejenta mi her hos meg! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er nok veldig sant det jordmora di sa der! :jepp:

Samtidig synst eg jo det er litt utrulig å høyra at du klarar å gleda deg til neste fødsel, når du veit kor utrulig vondt det er å føda! Me som du seier, så er vel alt det vonde gløymt så fort du får babyen i armane dine - og at ein etter kvart rett og slett gløymer/fortrenger kor vondt det faktisk var å føda. ;)

Grunnen til at jeg gleder meg har vel også med å gjøre at jeg var så trøtt og sliten på slutten sist at jeg faktisk ikke husker så mye (noe samboer'n da misunner meg). Husker ikke at jeg fikk lillemannen på brystet for eksempel og det synes jeg er litt synd. Så jeg håper på en noe kortere fødsel denne gangen slik at jeg faktisk får den med meg på ordentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg gleder meg har vel også med å gjøre at jeg var så trøtt og sliten på slutten sist at jeg faktisk ikke husker så mye (noe samboer'n da misunner meg). Husker ikke at jeg fikk lillemannen på brystet for eksempel og det synes jeg er litt synd. Så jeg håper på en noe kortere fødsel denne gangen slik at jeg faktisk får den med meg på ordentlig.

Såpass ja! Det seier litt om kor hard og slitsom ein fødsel er, når du blir så trøtt at du rett og slett ikkje hugsar noko særlig av det som skjedde på slutten. :surprised: Synst det høyrest skummelt ut eg, og kan ikkje akkurat seia at eg gledar meg til sjøve fødselen! :riste: Men eg gledar meg ubeskrivelig mykje til det fantastiske resultatet då, nemlig å endeleg få veslejenta mi i armane mine! :hjerter_rundt:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me har hatt besøk av mora og eine søstera til mannen min i dag. Koseleg! :) Dei synst badet vårt hadde blitt veldig fint etter oppussinga. Svigermor hadde også vore ein tur innom Ikea og kjøpt overmadrass til sprinkelsenga. Den var jo ikkje på lager då med var der sist, så me fekk berre kjøpt vanleg madrass då. Kjempegreit å få overmadrassa på plass også! No er det kun sengekant/sprinkelbeskyttar som manglar til veslejenta si seng.

I dag har me også fått prøvd ordentlig ut den nye vaskemaskina, og fått vaska masse klede. Det har jammen hopa seg opp med klede den siste tida, no når me ikkje har hatt vaskemaskin på ei stund. I morgon håpar eg å få begynna med å vaska litt babyklede. :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...