Gå til innhold

Eg skal bli mamma!


Mirabella76

Anbefalte innlegg

Når blir veslejenta mi født?

TIPPELISTE:

Nótt: 5. november

Pysepus: 8. november

Knøttet: 9. november

Cerise: 11. november

pondusa: 11. november

Mamma1: 12. november

jente 79: 13. november

Cloudberry: 13. november

Ilja** : 14. november

Revenka: 14. november

Scheherazade: 15. november

dreia: 17. november

Monica85: 18. november

imli: 19. november

Det ser nok ikkje ut til at det blir nokon fødsel i dag, Nótt! ;) Blir spennande å sjå om nokon av dåke andre tippar rett! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Misunner deg litt jeg... Ukene mine går så sakte at det er helt sprøtt.. Og du er snart ferdig. Ikke at jeg ikke liker å gå gravid, men har såå lyst til å se den lille klumpen i magen min...

Jaja, tiden går vel litt fortere når det nærmer seg jul og sånn-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunner deg litt jeg... Ukene mine går så sakte at det er helt sprøtt.. Og du er snart ferdig. Ikke at jeg ikke liker å gå gravid, men har såå lyst til å se den lille klumpen i magen min...

Jaja, tiden går vel litt fortere når det nærmer seg jul og sånn-.

Eg synst tida går enda seinare no heilt på slutten, enn den gjorde då eg var litt kortare på vei. Trur det er fordi eg har permisjon, og har god tid til å gå rundt å venta og tenka om dagane. I tillegg veit eg at det kan skje noko når som helst, så eg kan liksom ikkje leggja dei heilt store planane, og reisa vekk eller noko. Må nesten halda meg her, i tilfelle fødselen plutseleg startar. ;)

Ja, eg tippar du kjem til å synast tida går litt fortare, når det nærmar seg jul! :) Og plutseleg er tida der for deg også, når du går rundt i spenning og ventar på at fødselen skal starta! ;)

Hmm.. Tror ikke jeg har tippet noe :lur: Jeg tipper 7.nov!

Nei, det har du visst ikkje gjort. Skal notera datoen, eg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, kjenner følelsen. Jeg er sykmeldt så jeg har heller ikke noe å ta meg til.. Men jeg husker de siste ukene fra mine tidligere svangerskap-de gikk treigt ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når blir veslejenta mi født?

TIPPELISTE:

Nótt: 5. november

flickan: 7. november

Pysepus: 8. november

Knøttet: 9. november

Cerise: 11. november

pondusa: 11. november

Mamma1: 12. november

jente 79: 13. november

Cloudberry: 13. november

Ilja** : 14. november

Revenka: 14. november

Scheherazade: 15. november

dreia: 17. november

Monica85: 18. november

imli: 19. november

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kjenner følelsen. Jeg er sykmeldt så jeg har heller ikke noe å ta meg til.. Men jeg husker de siste ukene fra mine tidligere svangerskap-de gikk treigt ja...

Skjønnar at du føler det slik, når du er sjukemeldt. Eg merka jo at dagane og vekene raste fortare avgårde når eg var i jobb. Då var det så travelt om dagane, at eg rett og slett ikkje fekk tid til å bli utålmodig. ;) Første veka i permisjon synst eg gjekk ganske fort, for då hadde me masse me måtte ordna før veslejenta kunne koma. Men no er liksom alt klart, og då blir det lett til at eg går rundt og ventar, og blir meir og meir utålmodig for kvar dag som går. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo jeg som får rett dato da ;)

Ja, det gjenstår å sjå! :Hehe: Håpar nesten at du ikkje får rett, sidan det er bursdagen min. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Ja, det gjenstår å sjå! :Hehe: Håpar nesten at du ikkje får rett, sidan det er bursdagen min. :sjenert:

Åååå, kan jeg få tippe 11. da om det ikke skjer noe før det? (men har en feeling på den 8. altså....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, kan jeg få tippe 11. da om det ikke skjer noe før det? (men har en feeling på den 8. altså....)

Me seier 8. november på deg foreløpig, så kan du kan heller få lov til å ha 11. november i reserve, viss det ikkje har skjedd noko den 8. ;) Men egentlig er det jo litt juks å tippa to forskjellige datoar. :fy_fy:

:fnise:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pysepus
Me seier 8. november på deg foreløpig, så kan du kan heller få lov til å ha 11. november i reserve, viss det ikkje har skjedd noko den 8. ;) Men egentlig er det jo litt juks å tippa to forkjellige datoar. :fy_fy:

:fnise:

Neida, jeg pleier få lov :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, jeg pleier få lov :ler:

Ja, alle er jo ekstra snille med Pysepusen, veit du - sidan du er så snill med alle andre! :nigo:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var det veldig slimete det som kom eller...? Jeg har hatt, og har fortsatt, myyyye slim som kommer.. Det rare er bare at det sjelden kommer i trusa, det kommer som regel som svære "dæsjer" på papiret da jeg tørker meg.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over kor langt tidsrom gjekk fostervatnet ditt, og kva slags farge/konsistens var det på fostervatnet? Og kom det berre litt og litt om gangen, eller mykje på ein gang?

Det sivet fra mandag morgen og helt til jeg fødte tirsdag ettermiddag. Det var ganske vannaktig både på farge og konsistens synes jeg å huske. Det kom iallfall i to "porsjoner" i tillegg til å sive hele dagen. Første som kom var kanskje 2 spiseskjeer og andre gangen det kom var ehm ... vet ikke, men en god del mer :vetikke:

:popcorn:

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...