Gå til innhold

Eg skal bli mamma!


Mirabella76

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du traff nok ikkje den rette datoen du heller, Pysepus. No er det deg me er spente på, Knøttet. ;)

Når blir veslejenta mi født?

TIPPELISTE:

Nótt: 5. november

Kykkelikokos: 6. november

flickan: 7. november

Pysepus: 8. november

Knøttet: 9. november

AnneShirley: 10. november

@nea: 10. november

Cerise: 11. november

pondusa: 11. november

Mamma1: 12. november

jente 79: 13. november

Cloudberry: 13. november

Ilja** : 14. november

Revenka: 14. november

Scheherazade: 15. november

dreia: 17. november

Monica85: 18. november

imli: 19. november

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen som var igår :)

Tusen takk for det, Tussta! :klemmer:

Min tegningsblødning begynte hvertfall med farga utflod, før det gikk over til å bli mer friskt på fargen. Men det skjedde iløpet av samme dag da..hmm..Jaja, det er jo uansett ikke lenge til fødselen hvor enn man ser på saken=)

Utfloden har fortsatt same farge som før, og no har det vart i fleire dagar. Har egentlig lite sånn utflod, men det er nesten litt rart at det ikkje etter kvart kjem litt friskt blod saman med utfloden. I tillegg kjem det innimellom ein del heilt blank vannaktig utflod, som eg lurer på om kan vera fostervatn. Eg får nevna det for legen min i morgon, når eg skal på svangerskapskontroll.

Håpar du har rett i at det ikkje er lenge igjen til fødselen, og at eg slepper å gå 14 dagar på overtid!

I dag skjer det vet du, jeg har alltid rett! :lur:;):hoppe:

Ja, du pleier å seia det - at du alltid har rett! ;) Og faktisk stemmer det veldig ofte også. Så la oss håpa at du får rett denne gangen også! :tommelopp:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du pleier å seia det - at du alltid har rett! ;) Og faktisk stemmer det veldig ofte også. Så la oss håpa at du får rett denne gangen også! :tommelopp:

;)

Hvis jeg mot formodning tar feil, noe jeg aldri gjør, så kan vi skylde på at jeg tok feil på deg og Monica- for hun fødte jo i dag :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin er i morra, er det ikke? Spennende nå :)

Har dere funnet navn forresten?

UL-termin er i morgon, ja. Men min eigen utrekna termin er faktisk i dag, så det må jo feirast litt!!!

:danser:

:bolledeig::strix::bolledeig:

HURRA FOR TERMIN!

:bolledeig::strix::bolledeig:

:danser:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

;)

Hvis jeg mot formodning tar feil, noe jeg aldri gjør, så kan vi skylde på at jeg tok feil på deg og Monica- for hun fødte jo i dag :lur:

:Hehe:

Du er ein luring du, Knøttet! :fnise: Men du skal heller få lov til å skylda på det, om du mot alle odds skulle ta feil. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

Eg har hatt det travelt for tida og vore lite på KG, så eg var veldig spent på å sjå korleis det gjekk med deg nå. :hoppe: Men nei - Mirabella er så gravid som aldri før. :sukk: Håpar tålmodigheten fremdeles er til stades hos deg og mannen. Håpar du slepp å gå mykje lenger. :kose:

I morgon vil vera ein perfekt dag for fødsel. :sjarmor: Eg har nemlig veldig mandagsfølelse. :jepp:

Eg er forresten fremdeles fryktelig nysgjerrig på navnet til veslejenta. :sjenert: Eg veit eg må smørja meg med tålmodighet. Men enn så lenge gjettar eg at jenta di får same navn som enten mora eller søster mi, og kallar ho for dei navna. ;):fnise:

Og ikkje minst:

:bursdag:

:bursdag: :blåse: :bursdag:

GRATULERER MED DAGEN I GÅR!

:bursdag: :blåse: :bursdag:

:bursdag:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lete: Har noe skjedd enda, eller? Du har ikke såå god tid lengre nå vet du, siden du skal føde i dag! ;)

:hoppe: for termindato! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det, Tussta! :klemmer:

Utfloden har fortsatt same farge som før, og no har det vart i fleire dagar. Har egentlig lite sånn utflod, men det er nesten litt rart at det ikkje etter kvart kjem litt friskt blod saman med utfloden. I tillegg kjem det innimellom ein del heilt blank vannaktig utflod, som eg lurer på om kan vera fostervatn. Eg får nevna det for legen min i morgon, når eg skal på svangerskapskontroll.

Håpar du har rett i at det ikkje er lenge igjen til fødselen, og at eg slepper å gå 14 dagar på overtid!

Ja, du pleier å seia det - at du alltid har rett! ;) Og faktisk stemmer det veldig ofte også. Så la oss håpa at du får rett denne gangen også! :tommelopp:

ÅÅå, gratulerer med terming i dag!!

Spennende nå, nesten venting fra time til time...ihvertfall fra dag til dag.

Men du, den utfloden din må du absolutt nevne, husker det var sånn hos meg også, og det var fostervann som hadde lekket i flere dager.

Da jeg var på kontroll, ble jeg lagt inn der og da, og fødselen ble satt i gang, og jeg måtte også ta antibiotika intravenøst, for det er infeksjonsfare når det er "åpent" opp dit.

Nå er jo dette mange år siden, men det er vel sånn ennå, tenker jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: termin i dag! Krysser fingrene på at du max går til 14. november :fnise:

:hoppe:

Nei, lenger enn til 14. november vil eg iallfall ikkje gå. Vil helst at veslejenta mi skal koma ut med ein gang!!!

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

Eg har hatt det travelt for tida og vore lite på KG, så eg var veldig spent på å sjå korleis det gjekk med deg nå. :hoppe: Men nei - Mirabella er så gravid som aldri før. :sukk: Håpar tålmodigheten fremdeles er til stades hos deg og mannen. Håpar du slepp å gå mykje lenger. :kose:

I morgon vil vera ein perfekt dag for fødsel. :sjarmor: Eg har nemlig veldig mandagsfølelse. :jepp:

Eg er forresten fremdeles fryktelig nysgjerrig på navnet til veslejenta. :sjenert: Eg veit eg må smørja meg med tålmodighet. Men enn så lenge gjettar eg at jenta di får same navn som enten mora eller søster mi, og kallar ho for dei navna. ;):fnise:

Og ikkje minst:

:bursdag:

:bursdag: :blåse: :bursdag:

GRATULERER MED DAGEN I GÅR!

:bursdag: :blåse: :bursdag:

:bursdag:

Ja, eg er nok fortsatt gravid! Merkar at eg har begynt å bli veldig utålmodig no dei siste dagane, for eg har plutseleg fått så mange plager og tegn som gjer meg litt bekymra og usikker på om alt er som det skal vera. Slitsomt! Får berre håpa at jenta mi snart har tenkt å koma ut.

I morgon hadde absolutt vore ein perfekt dag å føda på, ja! :Nikke: Då hadde det blitt akkurat på UL-termin - og ingenting hadde jo vore bedre enn det, med tanke på å få mest mulig ut av permisjonen!

Snart får du vita navnet på veslejenta, veit du. Me no vart eg veldig nysgjerrig på kva mora og søstera di heiter! ;)

Tusen takk for gratulasjon, dreia! :klem:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:lete: Har noe skjedd enda, eller? Du har ikke såå god tid lengre nå vet du, siden du skal føde i dag! ;)

:hoppe: for termindato! :biggrin:

Nei, mystisk nok er det ingen fødsel på gang enda! Kva er det som skjer? Du som alltid har rett, Knøttet! :fnise: No er det ikkje mange timane igjen av denne dagen, så det begynnar å sjå dårleg ut for deg...

Termindatoen er endeleg her, ja! :hoppe:

Hurra for termindato! :duskedame:

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅå, gratulerer med terming i dag!!

Spennende nå, nesten venting fra time til time...ihvertfall fra dag til dag.

Men du, den utfloden din må du absolutt nevne, husker det var sånn hos meg også, og det var fostervann som hadde lekket i flere dager.

Da jeg var på kontroll, ble jeg lagt inn der og da, og fødselen ble satt i gang, og jeg måtte også ta antibiotika intravenøst, for det er infeksjonsfare når det er "åpent" opp dit.

Nå er jo dette mange år siden, men det er vel sånn ennå, tenker jeg....

Tusen takk for det, Nabodama! :klemmer:

Ja, det er kjempespennande no! Kjenner at eg går rundt og føler meg smånervøs heile tida, for eg veit at noko kan skje når som helst.

Eg har faktisk ringt til Kvinneklinikken/Føden i dag, for eg begynte å føla meg litt usikker på om alt er som det skal vera. I fleire dagar no har det jo kome ein del vannaktig blank utflod i ganske store mengder om gangen, i tillegg til at det har kome ein del slim som er brunfarga. Og det har vore det same i dag! Og ikkje nok med det. I dag sånn midt på dagen då eg gjekk på do, kom det masse brunfarga slimklumpar på papiret når eg tørka meg. Det var ganske mykje, meir enn før. I tillegg var ikkje fargen på utfloden/slimet lenger berre svakt lysbrun som før, men det var no ganske mørkebrunt på farge. :( Det var iallfall ingen som tvil om at det var gammalt blod som var blanda i slimet/utfloden i dag.

Eg snakka med ei dame på Føden, og forklarte henne korleis ting var, og at det hadde vore slik i nokre dagar no. Ho trudde ikkje at den vannaktige utfloden var fostervatn. Ho trudde det berre var vanleg utflod, som var veldig vanleg å ha på slutten av svangerskapet. Når det gjaldt det brunfarga slimet/utfloden, virka det heller ikkje som ho meinte det var noko å bekymra seg for. Ho sa at så lenge det ikkje kom friskt blod og det ikkje kom i store mengder, så var det ikkje noko grunn til å ta meg inn til undersøkelse. Ho trudde derimot at eg kunne ha soppinfeksjon i skjeden. Eg forstår ikkje heilt korleis ho kunne koma fram til den konklusjonen ut frå det eg fortalte. For eg har hatt soppinfeksjon før, og har aldri hatt brunfarga utflod av den grunn!

For 1-2 månader sidan mistenkte eg at eg hadde enten urinveisinfeksjon eller soppinfeksjon, fordi det svei sånn der nede når eg tissa. Leverte derfor urinprøve på legekontoret, som utelukka UVI. Og legen min sa at så lenge det berre svei og ikkje klødde, så var det ikkje soppinfeksjon heller. Men heilt sidan då har eg vore veldig sår og øm i området rundt skjeden og i skjedeåpningen. Og etter samleie svir det intenst der nede, når eg går på do etterpå og tissar. Så det er noko som ikkje er heilt bra. Dama eg snakka med på Føden i dag meinte at eg sikkert hadde soppinfeksjon, og sa at eg burde ta ein kur for å bli kvitt det. Det rare er at ho kom fram til den konklusjonen, uten at eg hadde sagt eit ord om at eg er sår og at det svir der nede. Så skjønnar egentlig ingenting eg...

Eg spurte også om det brunaktige slimet og utfloden tyda på at fødselen nærma seg. Ho sa at det kunne det bety, men ikkje nødvendigvis. Det var heller korleis eg følte meg ellers i kroppen, og om ting føltest annleis enn før, som var eit sikrare tegn på at fødselen nærma seg. Og eg føler virkelig at formen min har gått nedover dei siste dagane! Det følest som om ungen ligg så langt nede i bekkenet og pressar, at det rett og slett er ubehageleg å bevega seg. Går som ei gammal dame, berre eg skal gå rett over golvet - og det er vondt og ubehagelig. Og sånn har det vore dei siste dagane!

Følte ikkje at eg vart så mykje klokare av telefonen til Føden i dag! No må eg berre førtsetja å venta og sjå kva som skjer, og får ingen sjekk. Må seia at eg ikkje føler meg overbevist verken om at den vannaktige utfloden ikkje er fostervatn, eller at det brunfarga slimet er heilt ufarlig... Heldigvis skal eg på svangerskapskontroll hos legen min i morgon, så får håpa at eg blir litt klokare då!

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...