Gå til innhold

Eg skal bli mamma!


Mirabella76

Anbefalte innlegg

Heeeei...

Så morro me termin, men kjedelig ikke noe har skjedd ennå..... Håper du slipper å gå så langt på overtid...

Huff da, høres ikke morro ut me infeksjoner... Håper det går seg te :klemmer:

Ska jeg tippe, så kommer junior te onsdag :jepp:

Ha en fortsatt flottings kveld! :jepp:

Hei, og velkommen til graviditetsdagboka mi! :klemmer:

Ja, spennande å ha nådd termin! No er eg veldig klar for å møta veslejenta mi. :)

Soppinfeksjon er ikkje noko særlig uansett, og iallfall ikkje no når eg snart skal føda...

Skal føra deg opp på tippelista, eg! :jepp:

Ha ein fin kveld, du og! :smilorange:

Kjedelig når resultatene ikke er som man ønsker ;) Men det hørtes jo ut som om det stod fint til med deg likevel da. 140/90 BT er litt høyt ja, men så lenge undertrykket er under 100 er det jo ingen fare :)

Kjipt med soppinfeksjon, men jeg tror jeg kan love at det kommer til å være så vondt å føde likevel at du ikke merker noe til den ;) Bare rart du fikk beskjed om ikke å behandle deg. Man kan i alle fall bruke Canestenkur under graviditet. Jeg brukte både stikkpille (vagitorie) og krem en uke før termin. Man skal bare føre stikkpilla inn med hånda og ikke den innførings-saken.

At slimproppen var gått, var jo en god nyhet da :kose:

Ja, det var litt kjedeleg at alt ikkje lenger såg like fint ut som før, på kontrollen i dag. Eg pleier aldri å ha verken høgt blodtrykk, utslag på urinprøven, eller noko anna. Men eg får berre håpa at det ikkje er nokon fare likevel! Då hadde vel legane gjort eitt eller anna, tenker eg.

Du har sikkert rett i at fødselen kjem til å vera så vond uansett, at soppinfeksjonen ikkje kjem til å gjera noko frå eller til. Men eg synst uansett ikkje så veldig om å føda, når eg har ein slik infeksjon. Eg trur det var fordi slimproppen hadde gått, at eg ikkje burde bruka Canesten-stikkpille. Krem kan eg sikkert bruka utvendig. Men det har vel lite for seg, når det var innvendig det var skikkelig ille.

Veldig greit at slimproppen har gått, ja! :) Håpar det betyr at det ikkje er lenge igjen til eg får møta jenta mi. ;)

Hun kommer nok på torsdag skal du se :lur:

At blodtrykket stiger helt på slutten er HELT vanlig. Tyder på at det er fødsel snart det :) Men ikke før torsdag altså... Nå hørte jo ikke Monica etter, så jeg får stole på deg :Nikke:

Ja, me får sjå på det! :lur:

Er det vanleg at blodtrykket stiger heilt på slutten altså? Håpar at det stemmer, og at det tyder på at fødselen er nær! :)

Spørs om du kan stola på meg - for eg vil aller helst føda før torsdag. ;) Men det spørs om veslejenta i magen min er enig...

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med UL-termin! :biggrin:

Synd at du har hatt en stressende dag. Albspor er spor av albumin vil jeg tro. Albumin er et protein. Men det er jo ikke unormalt å ha litt spor av proteiner i urinen når man er gravid.

Håper du slapper godt av i kveld. :klemmer:

Takk for det, Soul! :klem:

Ja, det vart ein litt stressande dag dette her. Er ikkje så kjekt å bekymra seg for både det eine og det andre. Får berre håpa at babyen kjem snart, slik at eg slepper å gå rundt og bekymra meg sånn som eg gjer no. Men det var iallfall betryggande å få ein ordentleg sjekk i dag! :)

Det stemmer nok at albspor er spor av protein, ja. Søstera mi som er lege, sa nemlig det same. Ho sa også som deg at så lenge det berre er spor av protein, så er det ikkje noko å bry seg om. Men eg begynnar jo å lura litt når eg både har høgt blodtrykk og spor av protein i urinen på ein gang - for eg tenker at kanskje det er tegn på begynnande svangerskapsforgiftning. :( Men eg reknar no med at legane hadde gjort eitt eller anna, om dei mistenkte det.

Prøver å slappa av i kveld, men det er ikkje så lett. Er så spent på om fødselen startar snart!

Oida Mirabella! Den legetimen der var som å høre om min egen. Jeg hadde også høyt blodtrykk og blod i urinen sammen med moden mormunn. Jeg fikk beskjed om at dette var pga at fødselen var så smått i gang. 4 timer senere gikk vannet mitt! Så jeg satser på at du føder iløpet av morradagen jeg=) Fører du meg opp på tippelista??

:popcorn::popcorn:

Får håpa det same gjeld meg då, og at fødselen er veldig nær! :) For eg har ikkje hatt høgt blodtrykk før no nettopp. Var til jordmor for mindre enn ei veke sidan, og då var blodtrykket heilt normalt. Og eg har i tillegg ganske mykje blodblanda slim/utflod. Men det var noko ikkje blod som var i urinen, det var spor av protein. Men det er visst ganske vanleg det også på slutten av svangerskapet, sånn eg har forstått det.

Moden mormunn må iallfall vera eit bra tegn! ;) Legen kunne jo til og med kjenna i hovudet til babyen, sidan slimproppen hadde gått!

Eg kan føra deg opp på tippelista, ja! :jepp:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når blir veslejenta mi født?

TIPPELISTE:

Nótt: 5. november

Kykkelikokos: 6. november

flickan: 7. november

Pysepus: 8. november

Knøttet: 9. november

AnneShirley: 10. november

@nea: 10. november

Cerise: 11. november

pondusa: 11. november

Indo: 11. november

Mamma1: 12. november

pleiepike: 12. november

jente 79: 13. november

Cloudberry: 13. november

Unknown: 13. november

Ilja** : 14. november

Revenka: 14. november

Scheherazade: 15. november

dreia: 17. november

Monica85: 18. november

imli: 19. november

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen på KK som "røska rundt" oppi der i dag, forberedte meg på at eg kom til å få ein del kynnarar i ettermiddag/kveld - og det har jammen slått til!

I heile kveld har eg nemlig med ujevne mellomrom hatt vonde kynnarar, som varer i ca 1/2 minutt om gangen. Dei er ikkje veldig vonde, og eg treng ikkje å pusta meg gjennom dei. Men dei er langt frå behagelige! Eg har aldri hatt vonde kynnarar før, så det er uansett noko nytt på gang! :Nikke:

No håpar eg berre at kynnarane ikkje forsvinner igjen - men at dei tar seg opp, og etter kvart går over til ordentlege rier! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også spor av protein i urinen (bare såvidt) og høyt blodtrykk på slutten, men jeg fikk det en god del tidligere enn deg- og helt plutselig. Visste faktisk ikke at det var vanlig å få høyt blodtrykk på slutten jeg :vetikke:

Men nå hadde ikke jeg bare litt høyere blodtrykk da, jeg hadde jo begynnende svangerskapsforgiftning. Målte de blodtrykket ditt 3-4 ganger og tok det laveste de fikk? Jeg ble sendt til sykehuset for sjekk da jeg hadde 94 som undertrykk, og ble fulgt opp med blodtrykkmåling flere ganger i uken, den siste tida måtte jeg måle blodtrykket hver dag.

Huff, håper ikke du tror jeg skriver dette for å skremme deg, for det gjør jeg ikke :troest: Tror ikke du har begynnende svangerskapsforgiftning altså, blodtrykket ditt er ikke så høyt, og legen din vet nok hva hun gjør :)

Føding i dag da? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var spennende :popcorn: Hvordan er formen i dag, noe forandring? Håper du føler deg fin og at alt går bra!

13 er mitt tall ofte så jeg tipper torsdagen blir dagen :enig::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også spor av protein i urinen (bare såvidt) og høyt blodtrykk på slutten, men jeg fikk det en god del tidligere enn deg- og helt plutselig. Visste faktisk ikke at det var vanlig å få høyt blodtrykk på slutten jeg :vetikke:

Men nå hadde ikke jeg bare litt høyere blodtrykk da, jeg hadde jo begynnende svangerskapsforgiftning. Målte de blodtrykket ditt 3-4 ganger og tok det laveste de fikk? Jeg ble sendt til sykehuset for sjekk da jeg hadde 94 som undertrykk, og ble fulgt opp med blodtrykkmåling flere ganger i uken, den siste tida måtte jeg måle blodtrykket hver dag.

Huff, håper ikke du tror jeg skriver dette for å skremme deg, for det gjør jeg ikke :troest: Tror ikke du har begynnende svangerskapsforgiftning altså, blodtrykket ditt er ikke så høyt, og legen din vet nok hva hun gjør :)

Føding i dag da? :popcorn:

Ja, det høge blodtrykket kom heilt plutseleg hos meg og. Var som sagt heilt normalt veka før. Får håpa det stemmer som andre her seier, at det er vanleg med høgt blodtrykk på slutten av svangerskapet! Legen målte blodtrykket mitt 3 gangar, og det var høgt alle gangane.

Håpar legen min veit kva ho gjer ja, og at eg ikkje har begynnande tegn på svangerskapsforgiftning! Godt å vita at eg har kort tid igjen av graviditeten, så blir det forhåpentligvis ikkje noko problem uansett.

Ja, kanskje det faktis blir føding i dag! :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du hadde rett i at det ble rier utav kynnerene.

Uansett lykke til :hug:

Ja, det vart faktisk det! :sjokkert: Begynte med vonde kynnarar tidleg på kvelden i går. Kjente det nederst i magen. La meg i 12-tida om kvelden, og kort tid etterpå utvikla kynnarane seg til smårier. Forskjellen då var at riene føltest kraftigare, og eg hadde vondt både i magen og i korsryggen. Så eg vil tru at det då gjekk over i ekte rier.

Riene kom med ujevne mellomrom heile natta. Var ikkje så altfor vonde, men vonde nok. Dei varte vel ca 1/2 minutt om gangen i gjennomsnitt. I 5-tida i natt tok riene ein pause, slik at eg fekk sova i eit par timar - før dei starta opp igjen.

Eg stod opp i 12-tida, og eg synst riene har blitt litt vondare etter at eg stod opp. No kjem dei med alt frå 4 til 10 minutts mellomrom, så dei er ikkje særlig regelmessige enda. Dei varer mellom 1/2 og 1 minutt om gangen. Mannen min må massera meg i korsryggen under riene, for det hjelper. ;)

I natt då eg var på do, kom det også ein god del meir slim som var blanda med brunfarga blod. Det har også kome meir blankt slim i dag. Reknar med at det er siste rest av slimproppen som har gått.

Har ringt Kvinneklinikken, men det var greit om riene vart litt meir regelmessige før eg kom. Er redd dette kjem til å ta lang tid!

Skjer'a?

:popcorn:

Det skjer nok litt av kvart no! ;) Så det er kanskje på tide å ta fram popcornet, ja.

Dette var spennende :popcorn: Hvordan er formen i dag, noe forandring? Håper du føler deg fin og at alt går bra!

13 er mitt tall ofte så jeg tipper torsdagen blir dagen :enig::klem:

Ja, dette er spennande! :) Men eg er trøtt, etter altfor lite søvn i natt. Synst riene er vonde nok allerede no, så eg får litt angst ved tanken på at dette berre er starten. :sjenert:

Eg skal føra deg opp på tippelista! Men eg håpar virkelig det skjer noko før den 13. november - for eg orkar ikkje tanken på rier i fleire dagar...

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnneShirley og @nea bomma nok dei også. Så no er eg veldig spent på om Cerise, pondusa og Indo er heldigare!

Når blir veslejenta mi født?

TIPPELISTE:

Nótt: 5. november

Kykkelikokos: 6. november

flickan: 7. november

Pysepus: 8. november

Knøttet: 9. november

AnneShirley: 10. november

@nea: 10. november

Cerise: 11. november

pondusa: 11. november

Indo: 11. november

Mamma1: 12. november

pleiepike: 12. november

jente 79: 13. november

Cloudberry: 13. november

Unknown: 13. november

Høstjenta: 13. november

Ilja** : 14. november

Revenka: 14. november

Scheherazade: 15. november

dreia: 17. november

Monica85: 18. november

imli: 19. november

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Håper ikke det tar altfor lang tid da. :popcorn:

Ja, får håpa det! Blir så slitsomt viss fødselen drar ut altfor lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, og velkommen til graviditetsdagboka mi! :klemmer:

Ja, spennande å ha nådd termin! No er eg veldig klar for å møta veslejenta mi. :)

Soppinfeksjon er ikkje noko særlig uansett, og iallfall ikkje no når eg snart skal føda...

Skal føra deg opp på tippelista, eg! :jepp:

Ha ein fin kveld, du og! :smilorange:

Hehe, mange takk!!

Nej, det kan jeg tru.. Men det går nok bra ska du se :jepp:

Nå har tulla bare me å komme innen 23:59 i morra.. :fnise::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jaaa? Nå er jo det ei stund siden Mirabella var her inne føler jeg...Mirabella: Du har med å føde før klokka slår midnatt inatt hører du????=)=)=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...