Gå til innhold

Eg skal bli mamma!


Mirabella76

Anbefalte innlegg

Er redd du blir gående til 16.november siden det ikke har skjedd noe nå. :fnise:

Håpar jenta mi kjem litt før den tid - helst i morgon! ;)

:vinke:

Bare innom for å se hvordan det går.

Håper jenta di snart bestemmer seg for å hilse på.

:hug:

Ja, eg håpar virkelig at jenta mi kjem veldig snart no, sånn at eg slepper å gå rundt og venta og bekymra meg meir! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra du skal på kontroll i morgen da ja. :klem:

Ja, det er sant! :) Får berre håpa at eg får litt meir fornuftige svar av legen min i morgon, enn eg gjorde av dama på Føden i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er sant! :) Får berre håpa at eg får litt meir fornuftige svar av legen min i morgon, enn eg gjorde av dama på Føden i dag.

Det håper jeg at du får. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det håper jeg at du får. :klem:

Ja, eg fekk iallfall nokon fleire svar i dag, men også nokon fleire spørsmål...

Hvordan går det? Husk at det er i dag du skal føde, da ;)

Det går greit, men det er nok ingen føding på gang heilt enda! ;)

Tar frem litt :popcorn:

Trur nok det er litt for tidleg! :fnise:

Håper du har fått fornuftige svar i dag, og kanskje noe er på gang...

:popcorn:

Litt fornuftige svar håpar eg at eg har fått, ja - men det er nok ingenting på gang foreløpig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontroll på termindagen min, 10. november 2008.

Dette har vore ein litt slitsom dag så langt. Det heile begynte jo med at det for 4 dagar sidan kom ein del vannaktig utflod, og i tillegg litt tjukt svakt brunfarga slim. Det same skjedde dagen etter. I går kom det enda meir slim, som var iblanda ganske store mengder med mørkebrune klumpar. Og i dag då eg stod opp, skjedde det same. Det kom i større mengder enn før, og var mykje mørkare på farge. :sprettoy:

Eg ringte som sagt til KK i går og fekk snakka med ei dame der, men vart ikkje noko klokare av den samtalen. I dag har eg vore på svangerskapskontroll hos legen min. Eg fortalte korleis ting hadde vore dei siste dagane. Legen min meinte at når det kom blod, så burde det alltid sjekkast ut. Ho ringte derfor opp til KK, snakka med ein lege der - og eg kunne få koma opp på ein sjekk med ein gang. :)

Ellers var eg ikkje heilt fornøyd med resultatet av svangerskapskontrollen i dag. Alt har alltid vore heilt flott før, men i dag var ikkje alt heilt på topp lenger. For det første var blodtrykket mitt høgt: 140/90. :( For ei veke sidan var det på 120/70. I tillegg fekk eg utslag på urinprøven. Reknar med det må ha vore litt blod i urinprøven, sidan eg har litt blod i utfloden for tida. Men legen min skreiv albspor i helsekortet mitt, som resultat av urinprøven. Kva i alle dagar betyr det??? Fosterlyden var iallfall fin, så eg håpar babyen har det bra der inne! Legen trykte masse på magen min for å kjenna korles babyen låg, så det var skikkelig ubehagelig. Og ho kunne bekrefta at eg hadde bekkenløysing, for det gjorde veldig vondt når ho trykte på eit spesielt punkt. :sur:

Så reiste eg opp til KK, og mannen min vart med. Først skulle eg ta ein sparketest. Babyen var egentlig ganske lite aktiv den tida eg sat med registreringsutstyret på meg, med lege og jordmor der oppe var visst fornøyde med resultatet likevel.

Etterpå var det tid for vaginal undersøkelse. Eg hadde soppinfeksjon, som eg har mistenkt ei stund - også innvendig. :( Og slimhinnene var betente. Men eg burde ikkje ta nokon kur for å bli kvitt det, no når eg var gravid. Det einaste eg kunne gjera, var å unngå å bruka såpe der nede. Måtte kun bruka vatn når eg vaska meg. Kan ikkje akkurat seia at eg ser fram til å føda når eg har soppinfeksjon - det kjem til å bli vanvittig sårt og vondt...

Så undersøkte legen livmorhalsen/livmormunnen, og den var ganske moden. Han kunne kjenna at slimproppen hadde gått, og han kjente hovudet til babyen. :sjokkert: Legen meinte at det var det at slimproppen hadde gått, som gjorde at det hadde kome så mykje brunfarga slim dei siste dagane. For det kunne visst koma både friskt blod, brunfarga gammalt blod eller ikkje noko blod i det heile tatt, saman med slimproppen. Eg trudde at det enten kun var blankt slim som skulle koma, eller evt litt friskt blod samtidig, når slimproppen gjekk. Men sånn trengte det visst ikkje å vera. Det kunne like godt vera brunfarga blod. Alt var iallfall klart til fødsel. Men om fødselen starta veldig snart eller om ei stund, det kunne sjølvsagt ikkje legen svara på.

Etter at legen hadde trykt og "styrt" rundt oppi der, så kom det ut litt slim etterpå som var iblanda både brunt blod og litt friskt blod. Litt guffent synst eg, men det var visst heilt normalt.

Så no kan eg vel ikkje gjera anna enn å venta på at fødselen skal koma ordentleg i gang! Eg får stola på at det brune blodet som kjem, ikkje er noko å bekymra seg for - og at babyen min fortsatt har det bra der inne! Det eg likte minst, var det høge blodtrykket mitt - i tillegg til utslaget på urinprøven, som eg ikkje fekk vita kva var. Får berre håpa at veslejenta mi kjem snart no, slik at eg slepper å gå rundt og bekymra meg meir! :sjenert:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at Knøttet bomma på datoen - det skulle jo ikkje vera mulig! ;) Ja, då er det dåke som står for tur, AnneShirley og @nea. Det må skje noko fort no, viss dåke skal bli dei heldige vinnarane!

Når blir veslejenta mi født?

TIPPELISTE:

Nótt: 5. november

Kykkelikokos: 6. november

flickan: 7. november

Pysepus: 8. november

Knøttet: 9. november

AnneShirley: 10. november

@nea: 10. november

Cerise: 11. november

pondusa: 11. november

Mamma1: 12. november

jente 79: 13. november

Cloudberry: 13. november

Ilja** : 14. november

Revenka: 14. november

Scheherazade: 15. november

dreia: 17. november

Monica85: 18. november

imli: 19. november

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER med termin da! :D

Jeg er sikker på at jenta kommer ut torsdag jeg!

Takk for det! :klem:

Skal eg føra deg opp i tippelista, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når blir veslejenta mi født?

TIPPELISTE:

Nótt: 5. november

Kykkelikokos: 6. november

flickan: 7. november

Pysepus: 8. november

Knøttet: 9. november

AnneShirley: 10. november

@nea: 10. november

Cerise: 11. november

pondusa: 11. november

Mamma1: 12. november

jente 79: 13. november

Cloudberry: 13. november

Unknown: 13. november

Ilja** : 14. november

Revenka: 14. november

Scheherazade: 15. november

dreia: 17. november

Monica85: 18. november

imli: 19. november

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeei...

Så morro me termin, men kjedelig ikke noe har skjedd ennå..... Håper du slipper å gå så langt på overtid...

Huff da, høres ikke morro ut me infeksjoner... Håper det går seg te :klemmer:

Ska jeg tippe, så kommer junior te onsdag :jepp:

Ha en fortsatt flottings kveld! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjedelig når resultatene ikke er som man ønsker ;) Men det hørtes jo ut som om det stod fint til med deg likevel da. 140/90 BT er litt høyt ja, men så lenge undertrykket er under 100 er det jo ingen fare :)

Kjipt med soppinfeksjon, men jeg tror jeg kan love at det kommer til å være så vondt å føde likevel at du ikke merker noe til den ;) Bare rart du fikk beskjed om ikke å behandle deg. Man kan i alle fall bruke Canestenkur under graviditet. Jeg brukte både stikkpille (vagitorie) og krem en uke før termin. Man skal bare føre stikkpilla inn med hånda og ikke den innførings-saken.

At slimproppen var gått, var jo en god nyhet da :kose:

Endret av imli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kommer nok på torsdag skal du se :lur:

At blodtrykket stiger helt på slutten er HELT vanlig. Tyder på at det er fødsel snart det :) Men ikke før torsdag altså... Nå hørte jo ikke Monica etter, så jeg får stole på deg :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med UL-termin! :biggrin:

Synd at du har hatt en stressende dag. Albspor er spor av albumin vil jeg tro. Albumin er et protein. Men det er jo ikke unormalt å ha litt spor av proteiner i urinen når man er gravid.

Håper du slapper godt av i kveld. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida Mirabella! Den legetimen der var som å høre om min egen. Jeg hadde også høyt blodtrykk og blod i urinen sammen med moden mormunn. Jeg fikk beskjed om at dette var pga at fødselen var så smått i gang. 4 timer senere gikk vannet mitt! Så jeg satser på at du føder iløpet av morradagen jeg=) Fører du meg opp på tippelista??

:popcorn::popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...