Gå til innhold

spinnvils graviditetsdagbok...


spinnvil

Anbefalte innlegg

:vinke:

Kajakk er kjempekjekt :juhu:

Artig med kurs :hoppe: koster det mye?? Er det nybegynnerkurs??

Må ha litt farger på duppedittene :jepp: Gratulerer med nytt kamera.

Det er nybegynnerkurs ja, koster 1600 per pers. Og så må man enten ha utstyret selv eller leie det for en del hundrelapper til. Men vi er så heldige at vi kan låne kajakker på jobb. Men våtdrakter bør vi nok kjøpe selv, greit å ha noe som passer....

Hei fra Bergen! :regn:

Kajakk er kjempemorsomt, men har bare prøvd elvakajakk. Var ikke så skummelt å velte som jeg hadde trodd. Lurer på å overaske samboeren med kajakktur på Nærøyfjorden første dag i ferien. Skal visst være fantastisk flott. Samboeren er helt vill etter stæsj og utstyr, og begynner å bli litt smittet jeg også. Bare vanskelig å vite hvor man skal gjøre av alt sammen... :mrgreen:

Lykke til på kurs!

Elvekajakk syns jeg ser litt skumlere ut, ser for meg å velte rett før et stryk eller noe i den duren... Høres ut som en fin overraskelse, får håpe dere får nydelig vær på kjøpet også!

Plass ja, det er et heeelt annet kapittel. Man får aldri nok plass. Greit at vi slipper å kjøpe kajakker selv, har ikke hatt noen plass å lagre dem hjemme nei....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Verden gynger....

Ferdig med kajakkurset, kjempemorsomt! Kan virkelig anbefales for de som liker hav og tur! Men jeg har oppdaget muskler jeg ikke trodde eksisterte. Er så vanvittig støl i dag, at jeg tror det blir vanskelig på jobben i dag. Får la de andre ta de verste delene i dag...

16 timer i kajakk på to dager er litt i overkant av hva kroppen min tåler akkurat nå, må nok trene litt hvis jeg skal på langturer. Vi snakker om å ta med kajakker på deler av ferien i sommer, gleder meg allerede. Ellers er det ikke lenge igjen til ferie!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneBerit

Så bra at det var morsomt! :) blir deilig med ferie! skal selv jobbe fire uker så drar vi til syden vi da.., men det høres faktisk my morsomere ut med kajakking! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kajakk høres artig ut!! :) Fikk du testet det nye kameraet? Fornøyd med det eller?

Fikk testa kameraet ja, hadde det i lomma på flytevesten. Det tålte både vann og litt juling når jeg klatra opp i kjakken etter velt... Blir ikke like bra bilder som med speilrefleksen, men morsomt med et kamera som tåler vann! Tror det kommer til å bli mye brukt på tur.

Er så utrolig støl enda, kjennes nesten ut som jeg er fyllesyk. Sliten og urven i kroppen... Jaja, blir vel bedre i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det var morsomt! :) blir deilig med ferie! skal selv jobbe fire uker så drar vi til syden vi da.., men det høres faktisk my morsomere ut med kajakking! :)

Syden er også bra, vi skal en tur i august. Gleder meg til late dager med soling og bading.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så er det offisielt, kroppen min er RAR!!! Mensen kom i dag, på dag 17. Jeg har jo vanligvis litt lange sykluser, sånn litt over 32 dager eller noe sånt. Men nå tror jeg egentlig at jeg har vært gravid men mistet tidlig. For jeg blødde jo for 17 dager siden også, men da kom mensen (?) på dag 23. Så det passer egentlig veldig godt med en festeblødning sånn ca en uke etter EL. Og det hadde jeg da jeg var gravid første gang og mistet. Etter den forrige blødningen har temperaturen gått opp i stedet for ned, noe som kan tyde på graviditet. Og ømme pupper, ja det har vært helt ekstremt. Men nå forsvinner ømheten sånn som vanlig når mensen kommer.

Det som tyder mot en mulig graviditet er jo to negative tester, den siste tatt for to dager siden. Jaja, hvorfor skal kroppen være enkel når den kan forvirre?

Men nå er det mensen som vanlig, for siste blødning var rar. Så nå er det slutt på håpet om at jeg tester sent positivt... Blir interessant å se om temperaturen går ned de neste dagene sånn at jeg skjønner litt mer av kroppen min.

Får vel se det positive i hele forvirringen, nå kan jeg drikke litt rødvin i bryllupet i helga. Skal i bryllup hjemme, og der skal det lite til før ryktene begynner å gå. Man blir avslørt fort dersom man står over alkohol i festlige lag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye: Hei på deg spinnvil

Da blir det kajakk tur på meg i helgen :hoppe: Gleder meg :juhu:

Ikke noe artig med "rar" kropp da :riste: Krysser fingrene for at den slutter og oppføre seg snodig :jepp:

Kos deg i bryllup

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fisk73

Kajakk høres så utrolig moro ut. Har lenge hatt lyst til å prøve selv, men er så innmari redd så nært havet, så tror ikke det er noe for meg... :vetikke:

Hvilket kamera kjøpte du? Vurderer å investere i et kamera som er lettere å ta med seg på tur enn speilrefleksen.

Høres hyggelig ut med bryllup i helga, det er alltid moro! Jeg elsker å gå i bryllup, men nå tror jeg ikke jeg har noen flere igjen som skal gifte seg :sukk: Og de fleste av mannens venner er vel etablert for lenge siden.

Ha en super dag! Får håpe syklusene dine kommer i orden igjen og at det bare var et engangstilfelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Merkelige sykluser du har må jeg si!!

Hvor og når skal du i august? Vi reiser til Samos 17. august og blir borte en uke. Jeg er litt treg, mulig du har nevnt det før ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye: Hei på deg spinnvil

Da blir det kajakk tur på meg i helgen :hoppe: Gleder meg :juhu:

Ikke noe artig med "rar" kropp da :riste: Krysser fingrene for at den slutter og oppføre seg snodig :jepp:

Kos deg i bryllup

Åh du er heldig, kajakk er jo så morsomt. Håper dere får knallfint vær også, at det holder seg sånn som det er nå!

Kajakk høres så utrolig moro ut. Har lenge hatt lyst til å prøve selv, men er så innmari redd så nært havet, så tror ikke det er noe for meg... :vetikke:

Hvilket kamera kjøpte du? Vurderer å investere i et kamera som er lettere å ta med seg på tur enn speilrefleksen.

Høres hyggelig ut med bryllup i helga, det er alltid moro! Jeg elsker å gå i bryllup, men nå tror jeg ikke jeg har noen flere igjen som skal gifte seg :sukk: Og de fleste av mannens venner er vel etablert for lenge siden.

Ha en super dag! Får håpe syklusene dine kommer i orden igjen og at det bare var et engangstilfelle.

kjøpte et olympus mju, til litt under to tusen. Er vanntett til tre meter og tåler å falle 1,5 m. Så det er et skikkelig turkamera. Speilrefleksen tåler jo ikke sånt...

Merkelige sykluser du har må jeg si!!

Hvor og når skal du i august? Vi reiser til Samos 17. august og blir borte en uke. Jeg er litt treg, mulig du har nevnt det før ;)

Vi skal til Santorini første uka på august, skal være der en uke. Gleder meg veldig.

Og ja, kroppen min er litt sær for tiden. Men jeg blir egentlig mer og mer sikker på at dette kan være en tidlig SA. Temperaturen gikk litt ned i dag, og så varmt som det var i natt er det nesten godt gjort. Får bare satse på at det er lett å bli gravid etter sånne hendelser. Det er jo mange som sier det.

*krysser fingrene for et aprilbarn!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Vi krysser fingrene for at det går i sommer :) Santorini var det ja, høres deilig ut. Hellas er digg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble nok bare en liten tur :(

Det blåste kjempe mye... Ikke noe vær for nybegynnere som meg og min kjære :riste: men turen vår ble bra den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble nok bare en liten tur :(

Det blåste kjempe mye... Ikke noe vær for nybegynnere som meg og min kjære :riste: men turen vår ble bra den

Blir nok bedre neste gang. Bra at turen ble bra likevel da:)

Ellers er jeg tilbake etter første del av ferien. Har hatt det kjempefint. Mest ullgenservær med vi får jo sol og varme når vi reiser til Hellas... koslig å få noen dager hjemme uten stress og kav, sånn som juledagene ofte blir...

utrolig tungt å stå opp i dag tidlig. Fikk ikke lagt meg før ett i natt, måtte jo pakke ut og vanne litt hageblomster, så da klokka ringte kl seks i dag så kjente jeg at det hadde vært veldig godt med litt mer ferie... Heldigvis er det bare en uke til hovedferien på tre uker!!! Tror dette blir en litt lat uke på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært nordaførr, i Troms. Kjempefint! Kan virkelig anbefales som ferieplass dersom man ikke er avhengig av sol og varme. Det er bare en bonus når man ferierer i nordnorge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi har vært nordaførr, i Troms. Kjempefint! Kan virkelig anbefales som ferieplass dersom man ikke er avhengig av sol og varme. Det er bare en bonus når man ferierer i nordnorge!

Høres herlig ut ;) Man skulle vært flinkere til å feriere i Norge, har så utrolig lett for å sette oss på ett fly til varmere strøk. Og er utrolig mye fin natur i Norge jeg kunne tenke meg og se. Er selv godt kjent i nord og øst, mens sørlandet og vestlandet har jeg nesten ikke vært dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Heldig som bare skal jobbe en uke til så ha ferie. Føler for ferie NÅÅÅÅ... ;)

Hold ut på jobb, en uke går fort. Vi har også litt sløvedager på jobb. Merker det blir lange lunchpauser og kaffepauser når vi er så få på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig som bare skal jobbe en uke til så ha ferie. Føler for ferie NÅÅÅÅ... ;)

Hold ut på jobb, en uke går fort. Vi har også litt sløvedager på jobb. Merker det blir lange lunchpauser og kaffepauser når vi er så få på jobb.

Ja det er det på jobb hos oss også... Ikke så mange som har kjempepågangsmot de siste dagene før ferien. Ikke så gøy for de på jobb som ikke skal ha ferie... Det smitter så lett når en blir slakk og lat...

Ellers har jeg kjøpt meg en kjempefin notisblokk som jeg skal notere alt om temping og sånt i, i stedet for løse ark som flyter på soverommet for øyeblikket. Får bare håpe den blir pent brukt. Det var jo enkelte her inne som tipset om at å kjøpe dyre ting som bensinstasjonstamponger og lignende kan hjelpe en mulig spire på vei:)

Ellers har jeg bestilt time hos fastlegen etter ferien, tenkte å snakke litt om utredning. Hva gjør egentlig fastlegen? Sender han bare henvisning videre eller må jeg gjennom undersøkelser der også? Blodprøver og sånt kanskje? Jaja, finner vel tidsnok ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat hatt besøk av en tre uker gammel baby, hun var jo så skjønn! Skikkelig reklame for babyer, var jo bare snill hele tiden hun var her... Hører ikke på mammaen som sier at hun ikke sover om natta, vil gjerne ha en liten sånn jeg også ;) Var vist en skikkelig B-baby, sov om dagen og våken om natta... Men så søt da hun var her! :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...