Gå til innhold

spinnvils graviditetsdagbok...


spinnvil

Anbefalte innlegg

Har enda ikke hørt noe fra den jobben jeg søkte på, men må vel bare smøre meg med tålmodighet.

Herregud jeg er så trøtt nå, har mest lyst til å gå hjem og legge meg. Vi hadde jobbfest i går kveld, og det ble ganske sent før jeg kom meg i seng. Og jeg fungerer ganske dårlig med fire timers søvn når ettermiddagen kommer... Håper at jeg blir fort ferdig med det jeg skal i dag, så kanskje jeg kan avspasere en time på slutten i dag. Det er jo så fint vær her, vil egentlig bare legge meg i hengekøya med en god bok og sløøøøøveeee....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hey!

Alt bare bra? :)

Håper du får den jobben du har søkt på da! Ikke minst et intervju med de... Det sku vel nesten bare mangle..... :)

Ska iallefall krysse fingrene for deg jeg! :briller::sjarmor:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey!

Alt bare bra? :)

Håper du får den jobben du har søkt på da! Ikke minst et intervju med de... Det sku vel nesten bare mangle..... :)

Ska iallefall krysse fingrene for deg jeg! :briller::sjarmor:

:klemmer:

Tusen takk! Det er litt både og med den jobben jeg har søkt på. Jeg trives veldig godt der jeg er nå, men har ikke fast jobb der så det trekker ned. Og siden jeg prøver å bli gravid hadde det vært en stor fordel å ha en jobb å komme tilbake til hvis det skulle bli klaff... Har et lite håp om at jeg kan bruke denne søknaden som et lite pressmiddel ovenfor sjefen min slik at han kan fikse fast jobb til meg.

Ellers har jeg tempet litt de siste to ukene, men når jeg plotter tallene er det veldig mye opp og ned. Ikke så lett å finne noe mønster enda nei. Men dersom jeg fjerner de dagene jeg har drukket alkohol er det mye mer logisk og stabilt. Har aldri tenkt over hvor mye alkohol påvirker kroppen før nå. Selv om jeg ikke har drukket mye stiger temperaturen ganske mye.

Det blir veldig spennende den neste uka nå, da kommer forhåpentligvis EL! Hadde vært gøy å få tydelig utslag på tempinga. Det er vel bare å smøre seg med tålmodighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, har klart å bli solbrent på ryggen i dag. Satt med ryggen til sola og leste spennende bok. Den var litt for spennende ser det ut som. Håper det går over til i morgen, er jo meldt fint vær da også og så styggvær på mandag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au, vondt å være solbrent! Håper det ikke var så ille at du blir plaget i natt, vondt å ligge på sobrent rygg. Jeg ble litt solbrent på baksiden av armen idag jeg også, glemte visst å smøre der.

Spennende med temping, håper EL kommer som forventet :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fisk73

Kjedelig å være solbrent!

Krysser fingrene for innkalling til intervju jeg, eventuelt at du får fast der hvor du er nå :jepp:

Hvilken bok leser du som er så spennende forresten? Jeg er snart ferdig med min her, og trenger et tips om ny...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkar Spinnvil..

Jeg har selv drgrad i å bli solbrent, så jeg veit hvor vondt det er.. men med været som har kommet idag, så har vel kanskje problemet løst seg selv?

Hei, forresten.

Jaggu på tide jeg ga meg til kjenne her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkar Spinnvil..

Jeg har selv drgrad i å bli solbrent, så jeg veit hvor vondt det er.. men med været som har kommet idag, så har vel kanskje problemet løst seg selv?

Hei, forresten.

Jaggu på tide jeg ga meg til kjenne her :)

Hurra, ditt første innlegg i miiiin dagbok.

Været i dag passer godt for solbrente folk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig å være solbrent!

Krysser fingrene for innkalling til intervju jeg, eventuelt at du får fast der hvor du er nå :jepp:

Hvilken bok leser du som er så spennende forresten? Jeg er snart ferdig med min her, og trenger et tips om ny...

Steinhuggeren av Camilla Läckberg... Syns hun skriver veldig spennende krim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ai ai da.. Ikke bra å bli solbrent.. Det ble jeg på lørdag, i ansiktet.... Ikke behagelig en plass.. Men nå trur jeg jeg begynner å få god farge sånn at jeg slipper det.. Hihi..... Håper solbrentheten gav seg fort da....

Ha en toppers kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ai ai da.. Ikke bra å bli solbrent.. Det ble jeg på lørdag, i ansiktet.... Ikke behagelig en plass.. Men nå trur jeg jeg begynner å få god farge sånn at jeg slipper det.. Hihi..... Håper solbrentheten gav seg fort da....

Ha en toppers kveld! :)

Joda det gikk greit over, ble jo styggvær her... Og da klarer jeg jo ikke å vedlikeholde solbrentheten. Så nå ser det ut som jeg har fått bittelitt farge - venter bare på sola igjen sånn at jeg kan sole meg litt til. Men det ser ut som jeg må jukse litt hvis jeg skal få farge til bryllupet jeg er invitert i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det bare noen dager igjen til jeg og mannen feirer ett års bryllupsdag. Syns dette året har gått så fort!

Er det meningen at man skal gi hverandre gaver på bryllupsdagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fisk73
Nå er det bare noen dager igjen til jeg og mannen feirer ett års bryllupsdag. Syns dette året har gått så fort!

Er det meningen at man skal gi hverandre gaver på bryllupsdagen?

Dere feirer papirbryllup i år, kan gi hverandre gaver om dere vil. Kommer an på hvor god råd dere har ;)

Personlig synes jeg det kan være en fin greie å markere dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere feirer papirbryllup i år, kan gi hverandre gaver om dere vil. Kommer an på hvor god råd dere har ;)

Personlig synes jeg det kan være en fin greie å markere dagen :)

Hmmm, papirbryllup ja. Får prøve å finne på noe kreativt i løpet av uka, har jo lyst til å gi noe som betyr noe dersom jeg først skal gi noe. Ellers tror jeg det kan bli et lite restaurantbesøk og en fiiin bukett blomster til min kjære mann.

Jeg føler jeg er gift med kvitebjørn Kong Valomon disse dager... Mannen jobber så mye overtid at jeg ser han stort sett bare i senga :fnise: Han er enda på jobb nå, og han begynte klokka sju... Sliter seg ut stakkars mannen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en dag at mannen må jobbe masse overtid. Begynner å bli litt lei av å bare si god natt og god morgen til kjæresten min. Men tror dagen i dag er siste overtidsdag på en stund, så nå får jeg nok kjæresten min tilbake.

Eller fikk jeg en fiiiin mail i dag der det sto: vi takker for interessen men stillingen du har søkt er nå besatt. Vi håper å høre fra deg ved en senere anledning...

Jaja, hadde vel egentlig regnet med den. La ikke voldsom innsats i søknaden. Og ikke har jeg fulgt opp heller. Men jeg har heller ikke hørt noe fra den jobben jeg søkte sist. Trodde jeg var en mer interessant kandidat nå når jeg har 1,5 års arbeidserfaring. Kanskje jeg skriver ufattelig dårlige søknader?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fisk73
Nok en dag at mannen må jobbe masse overtid. Begynner å bli litt lei av å bare si god natt og god morgen til kjæresten min. Men tror dagen i dag er siste overtidsdag på en stund, så nå får jeg nok kjæresten min tilbake.

Eller fikk jeg en fiiiin mail i dag der det sto: vi takker for interessen men stillingen du har søkt er nå besatt. Vi håper å høre fra deg ved en senere anledning...

Jaja, hadde vel egentlig regnet med den. La ikke voldsom innsats i søknaden. Og ikke har jeg fulgt opp heller. Men jeg har heller ikke hørt noe fra den jobben jeg søkte sist. Trodde jeg var en mer interessant kandidat nå når jeg har 1,5 års arbeidserfaring. Kanskje jeg skriver ufattelig dårlige søknader?

Åh, så kjedelig!! Men det positive er jo at du ikke blir så fort lei av han da... En mager trøst...

Håper han holder seg hjemme litt nå da!

Kjedelig å få slike meldinger, men vi krysser fingrene for at det går din vei neste gang!! :duskedame:

Funnet ut noe spennende til ettårsdagen deres da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da har jeg benyttet dagen til å lese gjennom ennå en dagbok jeg har tenkt på en stund. Håper virkelig spiren sitter snart og at du får fast jobb.

Har du og Revenka gått på skole sammen eller noe lignende. Virker som dere er ganske på samme planet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg benyttet dagen til å lese gjennom ennå en dagbok jeg har tenkt på en stund. Håper virkelig spiren sitter snart og at du får fast jobb.

Har du og Revenka gått på skole sammen eller noe lignende. Virker som dere er ganske på samme planet ;)

hei og velkommen! joda Revenka og jeg har studert sammen. Og nå har jeg store planer om å følge etter henne inn gravidforumet. Men det gjenstår litt jobb før jeg kan gjøre det :fnise: Men håper det går ganske fort.

Har tempet som en gal denne måneden og nå holder T på å stige. Men har ikke merket noen andre tegn på EL, så jeg skjønner ikke dette helt. Men temp er kanskje et mer nøyaktig mål på EL enn andre tegn???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei og velkommen! joda Revenka og jeg har studert sammen. Og nå har jeg store planer om å følge etter henne inn gravidforumet. Men det gjenstår litt jobb før jeg kan gjøre det :fnise: Men håper det går ganske fort.

Har tempet som en gal denne måneden og nå holder T på å stige. Men har ikke merket noen andre tegn på EL, så jeg skjønner ikke dette helt. Men temp er kanskje et mer nøyaktig mål på EL enn andre tegn???

:) Da var jeg ikke så dum da, syns dere snakka litt likt bare, i forholt til jobb og graviditet. Skal krysse fingrene for at du følger etter henne veldig fort nå.

Jeg bruker bare tempinga for å finne el, har aldri merket noen andre tegn heller. Bortsett fra litt på utflod, men har ikke sett noe på den ennå heller, så lurer på om jeg hopper over el denne gangen. Tempen sank litt i dag da men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Ja jeg håper du følger etter ganske så snart!! Er det ikke bryllupsdag i morgen?? :hoppe: for ett år som gift!! Tiden går fort altså. Har du tenkt til å kjøpe noe? Jeg kjøpte gave til mannen. Kjøpte genser, t-skjorte og boxer, og av han fikk jeg klokke. Vi gikk ut å spiste på restaurant (vel og merke den nærmeste siden jeg var så kvalm). :ler:

Har dere tenkt til å feire?

Kjedelig når jobben ikke er aktuell. Bare vent, det kommer nye jobber skal du se! Om ikke annet så blir det kanskje fast der du er nå. Vi har jo begge fått drømmejobbene våre, men er du like fornøyd nå som da du begynte? Ting er jo ofte litt annerledes enn det man har forestilt seg at de skal være før man begynner i jobben.

Drømte om deg i natt. :ler: Drømte at jeg skulle kjøre fra trondheim til Asker sent en kveld og var så trett og gruet meg til kjøreturen. Turte ikke ringe på for å spørre om jeg kunne sove over hos deg og heller kjøre dagen etterpå. Merkelig drøm.

Hva slags ferieplaner har dere? Ingenting kan jo toppe bryllupsreisen deres da ;) Dere lever vel godt på den enda! (Revenka er misunnelig) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...