Gå til innhold

spinnvils graviditetsdagbok...


spinnvil

Anbefalte innlegg

Har ikke klart å finne EL denne pp, men satser på at den har vært her likevel. Hadde vært stas med en julegave!

Ellers har jeg vært på trening i går og i dag. Sprang til og med på tredemølla i dag. Kjempestolt av meg selv, for jeg liker egentlig ikke å løpe. Det ble mye lettere med iPoden på øret.

Så har jeg endelig somlet meg til å melde meg på fotokurs, venter bare på bekreftelsen på at jeg får plass. Sist jeg prøvde var kurset fullt før jeg rakk å melde meg på. Satser på at det går bedre denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner at jeg egentlig er ganske avslappa med hele prøveopplegget nå. Blir bare mer og mer avslappa jo flere prøveperioder som går. Klart at jeg er spent, men jeg tror det at legen mente at vi bør tenke på utredning til sommeren dersom ingenting skjer hjelper veldig. Da kan jeg ta det som det kommer, blir nok en løsning uansett hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Spennende er det jo uansett hvor avslappet man er til det. Jeg krysser fingrene!! Hadde vært moro om det ble omtrent samtidig på oss da. ;)

Hyggelig å prate på tlf i dag. Lenge siden sist. Tenkte å ta meg en tur til Trondheim til høsten, må jo besøke litt vet du. Skal til Stjørdal i helgen, men det er med korpset jeg er instruktør i, de skal konkurrere. Blir ikke tid til annet enn korps den helgen desverre. Hvis ikke hadde jeg elsket en tur i midtbyen på kafe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, har fått plass på fotokurs. Begynner neste uke allerede! Gleder meg masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaga i dag at jeg ikke får vært med på alle kurskveldene fordi jeg skal bort med jobben. Kjempekjipt, men sånn er det bare... Kan vel ikke få med seg alt heller, men ekstra surt siden jeg betaler ganske mye for kurset.

Nå er det ikke så lenge til vi reiser på helgetur til London. Gleder meg noe så enormt. Og nå som pundet er under ti kroner kan det nok bli litt shopping også!!! Må smiske litt med min bedre halvdel på det området da, han hater butikker og shopping. Får se om vi får lurt inn et besøk på teknisk museum eller noe som et stort plaster på såret. Og teknisk museum passer jo meg godt også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy med både fotokurs og Londontur!!! :) Shopping må til, vet du! Var faktisk i London for bare få uker siden og da var kursen dårligere, men det hindret ikke meg... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Heldiggrisen som skal til London!! Høres helt knall ut det da. Når reiser dere? Er det forresten ikke snart på tide med en test hos deg? Krysser fingrene for deg!

God helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaga i dag at jeg ikke får vært med på alle kurskveldene fordi jeg skal bort med jobben. Kjempekjipt, men sånn er det bare... Kan vel ikke få med seg alt heller, men ekstra surt siden jeg betaler ganske mye for kurset.

Nå er det ikke så lenge til vi reiser på helgetur til London. Gleder meg noe så enormt. Og nå som pundet er under ti kroner kan det nok bli litt shopping også!!! Må smiske litt med min bedre halvdel på det området da, han hater butikker og shopping. Får se om vi får lurt inn et besøk på teknisk museum eller noe som et stort plaster på såret. Og teknisk museum passer jo meg godt også;)

Så kjekt med London tur! Vi var i London før jul i fjor. Ble litt shopping, men mannen liker jo ikke så godt det. Så vi var i teknisk museum. Det var faktisk veldig kjekt og helt gratis :jepp: fikk med oss Billy Elliott, the musical, også. Anbefales.

Krysser fingrene for neste test :klemmer: Tror det må være bra å ikke stresse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM er i dag, men jeg har ingen tro på at jeg er gravid selv om tanta glimrer med sitt fravær. Pleier å ha masse tegn på at mensen er på vei, og ingen av dem har jeg nå. Tror jeg får mensen litt forsinka siden jeg ikke tror jeg hadde EL denne pp. Kjedelig! Vil bare komme i gang med neste PP...

Har hatt besøk av svigers denne helga, kjempekoselig. Vi har bare slappa av, shoppa litt i går. Spist god mat og snakka masse. Trivelig. Ikke så ofte de er her på besøk selv om de ikke bor så langt unna. Vanskelig å komme fra jobb og sånt når man driver gård.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Det er jo fryktelig spennende da ;) Håper at mensen ikke kommer!! Selv om du ikke fant EL så er det håp. Se bare på oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøver å la være og test nå, skal vente noen dager tenker jeg. Det kjennes nemlig ut som mensen kommer snart, så da gidder jeg ikke kaste bort en test riktig enda. Blir faktisk lettere og lettere å ikke teste på IKM nå, men jeg sprekker vel om et par dager hvis det fortsetter sånn som nå;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Hvis du ikke har fått mensen innen få dager må du teste!! Du holder jo oss på pinebenken her. Er jo bare så spent på resultatet!! :fnise: Krysser fingrene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

prøver å la være og test nå, skal vente noen dager tenker jeg. Det kjennes nemlig ut som mensen kommer snart, så da gidder jeg ikke kaste bort en test riktig enda. Blir faktisk lettere og lettere å ikke teste på IKM nå, men jeg sprekker vel om et par dager hvis det fortsetter sånn som nå;)

SPREKK NÅ!!!!!!

:kjefte:

Hehehehe..

Jeg er LITT nysgjerrig skjønner du.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

følger spent med jeg også!

Grattis så masse til deg forresten! Kanskje ikke her jeg skulle overbrakt gratulasjonen, men uansett. GRATTIS!!!!! :juhu:

Misunnelig!! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ikke fått noe besøk av tanta enda, så jeg lever enda i håpet. Har et litt både og forhold til testing akkurat nå. Har testet så mange ganger før når jeg har gått noen dager over tida, men bare negative tester så langt. Så det at jeg utsetter testinga nå er litt for å kunne leve litt lenger i håpet... Jeg har ofte sykluser som er lenger enn vanlig, så jeg kjenner at jeg er litt pessimist akkurat nå. Og derfor har jeg ikke testet enda... Høres det sært ut eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått noe besøk av tanta enda, så jeg lever enda i håpet. Har et litt både og forhold til testing akkurat nå. Har testet så mange ganger før når jeg har gått noen dager over tida, men bare negative tester så langt. Så det at jeg utsetter testinga nå er litt for å kunne leve litt lenger i håpet... Jeg har ofte sykluser som er lenger enn vanlig, så jeg kjenner at jeg er litt pessimist akkurat nå. Og derfor har jeg ikke testet enda... Høres det sært ut eller?

Sært og sært. Ingenting er vel sært så lenge du føler for å vente når du sier du har blitt skuffet før?

Men husk; vi er mange nysgjerrige her som står klar til å dele en eventuell glede. :juhu:

Og minst like mange til å trøste.

Men vi skal nok ikke presse deg. Du gjør AAAKKURAT som du vil.

Vi smører oss med tålmodighet. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...