Gå til innhold

spinnvils graviditetsdagbok...


spinnvil

Anbefalte innlegg

Ja jeg håper du følger etter ganske så snart!! Er det ikke bryllupsdag i morgen?? :hoppe: for ett år som gift!! Tiden går fort altså. Har du tenkt til å kjøpe noe? Jeg kjøpte gave til mannen. Kjøpte genser, t-skjorte og boxer, og av han fikk jeg klokke. Vi gikk ut å spiste på restaurant (vel og merke den nærmeste siden jeg var så kvalm). :ler:

Har dere tenkt til å feire?

Kjedelig når jobben ikke er aktuell. Bare vent, det kommer nye jobber skal du se! Om ikke annet så blir det kanskje fast der du er nå. Vi har jo begge fått drømmejobbene våre, men er du like fornøyd nå som da du begynte? Ting er jo ofte litt annerledes enn det man har forestilt seg at de skal være før man begynner i jobben.

Drømte om deg i natt. :ler: Drømte at jeg skulle kjøre fra trondheim til Asker sent en kveld og var så trett og gruet meg til kjøreturen. Turte ikke ringe på for å spørre om jeg kunne sove over hos deg og heller kjøre dagen etterpå. Merkelig drøm.

Hva slags ferieplaner har dere? Ingenting kan jo toppe bryllupsreisen deres da ;) Dere lever vel godt på den enda! (Revenka er misunnelig) :ler:

Spesiell drøm. Du vet at du kan ringe på når som helst, bare koselig det :)

Vi skal også til Hellas, vi reiser til Santorini første uka i august. Gleder meg masse!!! Men først skal vi hjem til mamma og pappa en tur, skal i bryllup til en barndomsvenninne. Det blir også gøy, kommer sikkert til å treffe mange jeg ikke har snakket med på lenge.

Jobb ja, begynner å bli så lei av hele opplegget. Jobben i seg selv er kjempefin, trives veldig godt med arbeidsoppgaver og de jeg jobber sammen med. Er bare slitsomt å ikke vite hva som skjer framover. Jeg liker å ha ting klart...

Men nå skal jeg sette meg ned og skrive en ny søknad... Dere får krysse fingrene for meg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tror jeg skrev verdens dårligste søknad i går... Ferdig på en to tre, bare synd at det antakeligvis er en av de viktigste søknadene jeg har skrevet på lenge... Men jeg orket ikke mer, er så utrolig lei av å skrive søknader. Hater det dypt og inderlig. Og motivasjonen er jo ikke på topp når jeg vet at det ikke er noen ledige stillinger på avdelingen min (var en intern søknad på generelle stillinger). Men jeg havner visst i en database for senere bruk...

Jaja, nå skal jeg tenke på noe annet. Jeg og mannen har ett års bryllupsdag i dag. Hurra! Er ikke akkurat så nervøs som jeg var for akkurat ett år siden. Husker at jeg sto opp ca like tidlig som i dag.

Og i kveld skal vi ut å spise, gleder meg sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Revenka. Vi har hatt en kjempekoslig bryllupsdag. Har vært på restaurant og spist kjempegod mat.

Og jeg kom hjem fra jobb med en stor bukett røde roser for å møte mannen min med en stor bukett røde roser. Så vi hadde samme tanke i dag :hjerter:

Og nå har vi akkurat sett bryllupsvideoen for første gang. Vi har spart den til i dag. Mange gode minner der ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Revenka. Vi har hatt en kjempekoslig bryllupsdag. Har vært på restaurant og spist kjempegod mat.

Og jeg kom hjem fra jobb med en stor bukett røde roser for å møte mannen min med en stor bukett røde roser. Så vi hadde samme tanke i dag :hjerter:

Og nå har vi akkurat sett bryllupsvideoen for første gang. Vi har spart den til i dag. Mange gode minner der ja!

fantastisk med kjærlighet som funker i praksis også! :)

Hvordan klarte dere å spare den så lenge? .. den videoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fantastisk med kjærlighet som funker i praksis også! :)

Hvordan klarte dere å spare den så lenge? .. den videoen.

Det var vel mer tanken at jeg ville huske dagen på min måte. Er jo ikke alltid man husker ting sånn som de egentlig var. Var egentlig litt redd for at jeg plutselig skulle oppdage at jeg husket ting heeelt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj rare kroppen min. Sånn som jeg har tolket temperaturskjemaet mitt hadde jeg EL for en uke siden, og i dag kom mensen. Skjønner ingenting. Trodde det var ganske fast at mensen kommer ca to uker etter EL. Har jo vært sånn før.

Føler jeg må begynne og tenke tanken på utredning nå snart. Begynner å bli mer og mer klart at vi mest sansynlig må gå den veien. Skal gi sommeren en sjanse, og så er blir det nok time hos fastlegen etter sommerferien.

Selv om jeg "bare" begynner på PP9 denne runden, har vi jo forsøkt en del måneder tidligere... Er så lei av dette, føler at jeg feiler noe... Føler at alle andre blir gravide bortsett fra meg. Vet jo at det ikke er sånn, men jeg føler det sånn i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj rare kroppen min. Sånn som jeg har tolket temperaturskjemaet mitt hadde jeg EL for en uke siden, og i dag kom mensen. Skjønner ingenting. Trodde det var ganske fast at mensen kommer ca to uker etter EL. Har jo vært sånn før.

Føler jeg må begynne og tenke tanken på utredning nå snart. Begynner å bli mer og mer klart at vi mest sansynlig må gå den veien. Skal gi sommeren en sjanse, og så er blir det nok time hos fastlegen etter sommerferien.

Selv om jeg "bare" begynner på PP9 denne runden, har vi jo forsøkt en del måneder tidligere... Er så lei av dette, føler at jeg feiler noe... Føler at alle andre blir gravide bortsett fra meg. Vet jo at det ikke er sånn, men jeg føler det sånn i dag.

:klemmer: Håper det går bra med deg. Er ikke noe gøy med sånne nedturer som kommer noen ganger dessverre. Kjenner de igjen så altfor godt. Jeg har selv bestilt time hos fastlegen til utredning nå, så får vi se hva de finner ut av.

Håper du har hatt en fin kveld til tross for tanta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en klem på en dag som kanskje kan trenge det.

KLEMKLEMKLEMKLEMKLEMKLEMKLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en klem på en dag som kanskje kan trenge det.

KLEMKLEMKLEMKLEMKLEMKLEMKLEM

Tuuusen takk. Gjorde godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fisk73

Føler med deg angående den irriterende tanta! Krysser fingrene for at dere lykkes snart :)

Høres ut som om dere hadde en flott bryllupsdag! Kos deg masse i kveld, og prøv å tenke på andre ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var denne helga også over, tiden går så vanvittig fort. Og det er jo egentlig ganske fint, for da føles det som jeg har mange muligheter til å bli gravid... Jaja, mange rare tanker i kroppen i dag.

I morgen skal jeg til byen for å kjøpe flytevest. Jeg og mannen skal på kajakkurs neste helg, og da må vi ha litt utstyr. Og jeg er jo egentlig verdens største utsyrsfreak, så utstyr er morsomt å handle. Etterhvert skal jeg og mannen også innom xxl for å kjøpe våtdrakter. Gleder meg skikkelig til kurset.

Men jeg ser for meg at jeg kommer til å bli VÅÅÅÅÅT. Har aldri vært i en kajakk før, så gruer meg til å komme oppi den. Har fæle tanker om at alle de andre deltakerne er supererfarne, og padler i sirkel rundt en plaskende spinnvil... :ler:

Tror jeg skal se etter en ny bikini i morgen også. Vil ha en som ikke har samme type stropper som de gamle, for da kan jeg kanskje få litt mindre skille hvis sola ønsker å dukke opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og så glemte jeg det morsomste, jeg har bestemt meg for å kjøpe et kamera til. Har lyst på olympus sitt vanntette kamera, da kan jeg ta med kameraet ut når det regner og jeg vil spare speilrefleksen. Nevnte jeg at jeg liker dippedutter og annet utstyr? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnneBerit

Må bare si det.. kajakk er kjempe morsomt! begynner å bli en stund siden jeg har padlet, men det er så absolutt mye morsomere enn kano padling.. :) :) man er ikke like avhengig av den som sitter forran eller bak i kajakk..! :) lykke til! :) og enda en ting.. jeg også er veldig glad i utstyr og duppeditter! har en hel del duppeditter som jeg sjelden bruker.. :fnise:

Endret av AnneBerit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fisk73

Kajakkurs høres skrekkelig morsomt ut!! Har hatt lyst til å lære meg å padle, men jeg er jo så innmari skeptisk på å ramle uti vannet.. :sjenert:

Nei, nå er det sløving her som gjelder!

Ha en super kveld!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg handlet flytevest, ulltrøye og et knallturkis kamera! Kameraet er vanntett, så det blir med på kurs i helga:) Gleder meg, men tror det blir kaldt... Får ta det som det kommer, har jo varmt vann i dusjen ;)

Håper det går fort å lade opp batteriet, er så utålmodig!!! Vil prøve nå, helst i stad.

Tålmodig jeg??? Neeeej, kan vel ikke si det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest AnneBerit
Da har jeg handlet flytevest, ulltrøye og et knallturkis kamera! Kameraet er vanntett, så det blir med på kurs i helga:) Gleder meg, men tror det blir kaldt... Får ta det som det kommer, har jo varmt vann i dusjen ;)

Håper det går fort å lade opp batteriet, er så utålmodig!!! Vil prøve nå, helst i stad.

Tålmodig jeg??? Neeeej, kan vel ikke si det :ler:

Den der tålmodigheta hørtes bra kjent ut.. :gjeiper: er ikke så veldig tålmodig av meg jeg heller og alt skal prøves med en gang! :) nesten før vi har fått det i hus.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der tålmodigheta hørtes bra kjent ut.. :gjeiper: er ikke så veldig tålmodig av meg jeg heller og alt skal prøves med en gang! :) nesten før vi har fått det i hus.. ;)

Ja akkurat sånn er jeg... Men nå har jeg fått testet det, er kjempefornøyd så langt. Men mannen er ikke helt fornøyd med fargen... Sånn går det når kjerringa skal på handel. Er så lei av svarte eller sølvfargede dippedutter... Morsomt med farger! Han kan jo bare være glad for at jeg ikke kjøpte det knall rosa kameraet i stedet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Kajakk er kjempekjekt :juhu:

Artig med kurs :hoppe: koster det mye?? Er det nybegynnerkurs??

Må ha litt farger på duppedittene :jepp: Gratulerer med nytt kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei fra Bergen! :regn:

Kajakk er kjempemorsomt, men har bare prøvd elvakajakk. Var ikke så skummelt å velte som jeg hadde trodd. Lurer på å overaske samboeren med kajakktur på Nærøyfjorden første dag i ferien. Skal visst være fantastisk flott. Samboeren er helt vill etter stæsj og utstyr, og begynner å bli litt smittet jeg også. Bare vanskelig å vite hvor man skal gjøre av alt sammen... :mrgreen:

Lykke til på kurs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...