Gå til innhold

spinnvils graviditetsdagbok...


spinnvil

Anbefalte innlegg

Har akkurat hatt besøk av en tre uker gammel baby, hun var jo så skjønn! Skikkelig reklame for babyer, var jo bare snill hele tiden hun var her... Hører ikke på mammaen som sier at hun ikke sover om natta, vil gjerne ha en liten sånn jeg også ;) Var vist en skikkelig B-baby, sov om dagen og våken om natta... Men så søt da hun var her! :babyjente:

Så herlig da ;) Satse på de fikk strødd litt babystøv til deg da, de sier jo at det hjelper å være i nærheten av babyer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig med babybesøk! Husket du å puste inn masse babystøv nå da? :hoppe:

Jeg skal også til legen, egentlig i forbindelse med at jeg må ta ny celleprøve siden det er 3 år siden sist, men tenkte å benytte sjansen og vise han charten min mens jeg er der *spent*

Når skal du inn? Jeg skal 4. august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiaaa..

Jeg sniker på deg jeg.. Helt sant... :)

Følger med litt ja..

Og du, se på tidspunktet jeg skriver her på :P

Bare sånn apropo.. :D

Skois!! :D

(sender så masse støv som er mulig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiaaa..

Jeg sniker på deg jeg.. Helt sant... :)

Følger med litt ja..

Og du, se på tidspunktet jeg skriver her på :P

Bare sånn apropo.. :D

Skois!! :D

(sender så masse støv som er mulig)

Ja klokkeslettet var det første jeg så etter :ler: er kanskje ikke det man skal reklamere med for å få flere småttiser her i verden? Men jeg tar nok det med på kjøpet jeg også - er jo verdt det tenker jeg.

Vi har jo mer skois, så neste gang kan det bli en ny runde. Eller så kan jeg overraske med noe helt nytt!?!

Fortalte mannen i går kveld at det hjelper å være rundt babyer når man selv vil ha en liten en, vet ikke helt om han trodde det, men han syns det var et morsomt kjerringråd. Så nå satser vi begge på at babystøvet fra lillegullet er oppskriften på suksess.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med babybesøk! Husket du å puste inn masse babystøv nå da? :hoppe:

Jeg skal også til legen, egentlig i forbindelse med at jeg må ta ny celleprøve siden det er 3 år siden sist, men tenkte å benytte sjansen og vise han charten min mens jeg er der *spent*

Når skal du inn? Jeg skal 4. august.

babystøv ble det ja, er så koselig med babyer. i alle fall når man ikke trenger å være våken med dem om natta :ler:

Jeg skal innom legen den 14. august. Er litt spent, for jeg tror kanskje jeg har fått ny fastlege da. Min gamle skal pensjonere seg i sommer, men vet ikke helt når den nye tar over. Aner ingenting om den nye legen, kan jo være både gammel eller ung, mann eller kvinne. trivdes veldig godt med den gamle legen, han var så rolig og erfaren så det blir spennende å se hvordan den nye er. Ikke minst om legen kommer til å ta meg på alvor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så herlig :) Lykke til med å holde ut arbeidsdagen i dag da :fnise:

Takker, tror jeg trenger det... For jeg tror det blir lange 7 timer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker, tror jeg trenger det... For jeg tror det blir lange 7 timer!

:ler: Misunner deg ikke de timene ;) Men plutselig er faktisk dagen over og ferien begynner. Hva skal du i ferien da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Misunner deg ikke de timene ;) Men plutselig er faktisk dagen over og ferien begynner. Hva skal du i ferien da?

Skal låne kajakk i en og en halv uke, så håper at vi får finvær slik at vi kan bruke dem masse. Ellers skal vi en uke til Hellas i august, gleder meg veldig til det. DA må vi vel få finvær???

Enn du da?

5 timer igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal låne kajakk i en og en halv uke, så håper at vi får finvær slik at vi kan bruke dem masse. Ellers skal vi en uke til Hellas i august, gleder meg veldig til det. DA må vi vel få finvær???

Enn du da?

5 timer igjen...

Høres herlig ut. Vi har brukt opp mesteparten av ferien allerede, så vi tar resten litt som det kommer utover høsten.

Nå er det ikke mange timer igjen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres herlig ut. Vi har brukt opp mesteparten av ferien allerede, så vi tar resten litt som det kommer utover høsten.

Nå er det ikke mange timer igjen :hoppe:

FERIE!!!!!

Vi liker å ta sen ferie, tok tidlig i fjor og det var pyton for oss. Høsten ble kjempelang uten fridager å se fram til... Så det er nok lurt å spare noen til høsten ja...

Og nå ser det ut som vi kanskje får noen fine sommerdager også, ikke bare høstvær. hurra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Kos deg masse i ferien. Er enig med deg, sen ferie er kjekt. Tenk på de som allerede har hatt ferie, de er misunnelig nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kos deg masse i ferien. Er enig med deg, sen ferie er kjekt. Tenk på de som allerede har hatt ferie, de er misunnelig nå ;)

Mmmmhmm *hadde ferie i mars* :sukk:

GOD FERIE SPINNVIL

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmmhmm *hadde ferie i mars* :sukk:

GOD FERIE SPINNVIL

Tusen takk! Ser ut som vi får en del besøk de neste dagene, så det blir nok stille i dagboka framover...

Kos dere alle sammen med sommerdagene, har man ikke ferie, kan man bruke ettermiddagene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Temper du fortsatt? Ikke så lenge til du skal til legen heller. Håper det går bra :klem:

Temper fortsatt ja, venter på EL en av de nærmeste dagene håper jeg... Virker som temperaturen er litt mer stabil denne måneden, så håper på en syklus etter boka sånn at jeg skjønner litt av kroppen min denne gangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Ha en super ferie spinnvil!!!

:juhu:

God Ferie til SpinnVil.

:danser:

Takker takker! jeg har en kjempefin ferie, er bare hjemom en tur for å vaske klær og hente passet for i morgen reiser vi til Hellas! Gleder meg sånn. Håper på late dager med sol og strand og kald øl og bare kos... Så får prøving være prøving, vin og øl vil jeg gjerne ha når jeg er på ferie...

Har hatt det kjempefint så langt, har jo hatt nesten 30 grader i nesten en uke. Det er jo helt fantastisk når man ferierer på nordvestlandet i juli. Skal jo ikke være sånn, så jeg takker og bukker.

Nå sitter mannen og spiller gitar, og vi har det så fint. Godt med noen dager sammen, hverdagen er så travel. Ikke noe tid til å bare være - uten planer og uten stress. Liker at mannen spiller gitar, det betyr at han slapper av og ikke stresser, og det er ikke hver dag!

Kos dere videre i fine augustkvelder (håper det blir mange fine), så kommer det oppdatering om en god ukes tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...