Gå til innhold

spinnvils graviditetsdagbok...


spinnvil

Anbefalte innlegg

Så godt at det finnes noen leger som tar en på alvor! Og som kan det de skal. :jepp:

Pleier jo ikke gå så lang tid etter henvisning heller? Eller hvordan er det på det området?

Masse lykke til, Spinnvil!

Glad for at det gikk såpass smertefritt for seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en super lege du har, spinnvil! :jepp: Kjempebra at du ble tatt på alvor og ikke minst at han ikke bare prøvde å late som om han kunne masse om temaet som min gjorde :kjefte: Et skudd i blinde her: vi bor ikke tilfeldigvis i samme by? Jeg lurer på å bytte lege, men vil ikke bytte uten at jeg har fått den nye legen anbefalt.

Spent på hva som skjer videre nå! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at legen tok deg på alvor Spinnvil :Nikke:

Legen på hjemplassen min var en stor tufs :sur: Han tok iallefall ikke meg på alvor, men det er faktisk mange som liker han :vetikke: Heldigvis har jeg en veldig grei lege der jeg bor nå :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at det finnes noen leger som tar en på alvor! Og som kan det de skal. :jepp:

Pleier jo ikke gå så lang tid etter henvisning heller? Eller hvordan er det på det området?

Masse lykke til, Spinnvil!

Glad for at det gikk såpass smertefritt for seg.

Vet ikke hvor lang tid det tar fra henvisning til man kommer inn, må ta noen ord med hun i vennegjengen som har peiling på sånt tenker jeg:)

For en super lege du har, spinnvil! :jepp: Kjempebra at du ble tatt på alvor og ikke minst at han ikke bare prøvde å late som om han kunne masse om temaet som min gjorde :kjefte: Et skudd i blinde her: vi bor ikke tilfeldigvis i samme by? Jeg lurer på å bytte lege, men vil ikke bytte uten at jeg har fått den nye legen anbefalt.

Spent på hva som skjer videre nå! :klemmer:

Joda, vi bor nok i sammme by, men jeg vet ikke helt om legen min har mer peiling på prøving enn gjennomsnittet. Kan holde deg oppdatert!

Så bra at legen tok deg på alvor Spinnvil :Nikke:

Legen på hjemplassen min var en stor tufs :sur: Han tok iallefall ikke meg på alvor, men det er faktisk mange som liker han :vetikke: Heldigvis har jeg en veldig grei lege der jeg bor nå :tommelopp:

Ja det er bra når man går fra legen med en god følelse og ikke bare frustrasjon. Man må vel bare bytte litt til man finner en man trives med, er jo ikke store jobben å bytte lege. Men det hjelper jo å få noen hint om hvem man bør satse på (eller eventuelt styre unna).

Nå har jeg hatt en fin helg, har vært i bryllup. Men jeg må si jeg savnet mannen da alle de andre satte kursen mot dansegulvet og jeg satt igjen med ungene... Heldigvis har mannen masse trivelige venner som jeg kunne snakke med, og en liten svingom ble det etterhvert også.

Men nå er det godt å være hjemme igjen. Snakka med mannen i natt, og han blir nok borte to uker lenger enn planlagt... Kjipt, men jeg var egentlig klar over at det kom til å bli sånn. Har jo litt erfaring med planleggingen til mannens jobb, ting går jo ikke alltid på skinner... Men to uker til går vel også fort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Og jeg som akkurat skulle til å si at det tross alt bare er to uker igjen nå. Men dårlig med det da ja. Er det lov å spørre hva slags jobb han har som gjør at han er så lenge borte uten og komme hjem en liten tur å lage baby ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Og jeg som akkurat skulle til å si at det tross alt bare er to uker igjen nå. Men dårlig med det da ja. Er det lov å spørre hva slags jobb han har som gjør at han er så lenge borte uten og komme hjem en liten tur å lage baby ;)

Han er ingeniør, så han er i østen for å teste utstyr som bygges der... Så neste PP blir nok lagt på is, for det er jo litt vanskelig å lage barn alene :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er ingeniør, så han er i østen for å teste utstyr som bygges der... Så neste PP blir nok lagt på is, for det er jo litt vanskelig å lage barn alene :ler:

Høres jo spennende ut det da. Er ikke like lett og komme hjem for helga da nei :ler: Jeg klager når samboer er borte en uke, og han er faktisk hjemme i helga. Så syns du er tøff jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en :kose: til deg.

Min kjære kommer en tur til hjemplassen min i neste uke til vår planlagte ferie, før han drar tilbake til langt utenfor allfarvei.. Krysser fingrene for at han kommer tilbake i tide for neste EL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, kjedelig når de er borte under EL...

Her hos meg gikk det kjapt fra jeg var hos legen til han henviste meg til 'den lokale eksperten', tror ikke det gikk mer enn ett par uker. Vi var innom da i mars, tok blodprøver for å se om jeg har EL, UL og mannen leverte sædprøve. Jeg ble henvist til sykehuset for lap og hysteroskopi, noe som har tatt litt tid da. Noe grunnet en forsinget mens hos meg og for hasteoperasjoner på sykehuset.

Ikke lett å si hvor lang tid ting tar... Kommer jo litt an på hvor mye man spør selv, hvor mye det er å gjøre og hvor man bor... Vi er jo forholdsvis 'gamle', og har nå prøvd i 2 år, så vi er jo en litt sånn 'hastesak'.

Uansett, høres ut som om du har kommet til rett lege! :jepp:

Masse, masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk fisk!

Ellers er jeg så trøtt nå, blir nok tidlig kveld på spinnvil ja... Vanligvis pleier jeg å ligge på sofaen hele dagen derpå og drikke cola og se på tv... I dag har jeg surra rundt, besøkt masse folk og kjørt hjem... Ikke mye tid til avslapping nei... Kjente det var veldig tungt å kjøre bil langt i dag, så nå skal det bli godt å legge meg i senga mi i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh hele innlegget mitt forsvant. Sånt tåler jeg ikke i dag. For jeg er så trøtt og sliten, så verden bør gå på skinner nå

Sovna som en stein på sofaen da jeg kom fra jobb, sov i to timer!! Og nå vil jeg bare gå å legge meg igjen, for jeg er supertrøtt enda. Tror jeg brygger på noe, vondt i halsen og tung i hodet... Men heldigvis ikke feber, så satser på at alt er borte vekk i morgen når jeg våkner. For i morgen skal jeg og noen venner grille. Får bare håpe det blir fint vær, sånn at vi slipper å grille under en paraply. Kan heldigvis spise inne da.

*krysser fingrene for at jeg er frisk som en fisk i morgen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en :kose: til deg.

Min kjære kommer en tur til hjemplassen min i neste uke til vår planlagte ferie, før han drar tilbake til langt utenfor allfarvei.. Krysser fingrene for at han kommer tilbake i tide for neste EL.

:sukk: har akkurat fått beskjed at firmaet de har oppdrag for vil at de skal være der enda lenger :sur: Da blir det tur alene hjem på meg.... *hmmmmf* Håper virkelig at han kommer hjem til EL, bli sinna hvis vi gar glipp av enda en PP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sukk: har akkurat fått beskjed at firmaet de har oppdrag for vil at de skal være der enda lenger :sur: Da blir det tur alene hjem på meg.... *hmmmmf* Håper virkelig at han kommer hjem til EL, bli sinna hvis vi gar glipp av enda en PP.

Åh så kjedelig! Krysser fingrene for at han kommer hjem i tide, er ikke noe særlig å gå glipp av EL nei:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åh hele innlegget mitt forsvant. Sånt tåler jeg ikke i dag. For jeg er så trøtt og sliten, så verden bør gå på skinner nå

Sovna som en stein på sofaen da jeg kom fra jobb, sov i to timer!! Og nå vil jeg bare gå å legge meg igjen, for jeg er supertrøtt enda. Tror jeg brygger på noe, vondt i halsen og tung i hodet... Men heldigvis ikke feber, så satser på at alt er borte vekk i morgen når jeg våkner. For i morgen skal jeg og noen venner grille. Får bare håpe det blir fint vær, sånn at vi slipper å grille under en paraply. Kan heldigvis spise inne da.

*krysser fingrene for at jeg er frisk som en fisk i morgen*

grilling er best om høsten.... :)

så. Dagen i dag er jo perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grilling er best om høsten.... :)

så. Dagen i dag er jo perfekt.

Dagen ble jo veldig bra for grilling. Så koselig å treffe alle igjen, er alt for sjeldent at vi samles. Og LilleMonster og LilleTroll er jo så skjønne, selv om mammaene påstår at de er utfordringer. Nei, det tror jeg ikke på;) De er jo bare snille og søte og nydelige (?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, har fått virus på PCen, da går vel kvelden for å prøve og fjerne det... Prøvde masse i går som ikke virka, men snakka med en superflink datamann på jobb som gav meg noen tips. Så nå prøver jeg det han sa og håper på det beste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Æsj, har fått virus på PCen, da går vel kvelden for å prøve og fjerne det... Prøvde masse i går som ikke virka, men snakka med en superflink datamann på jobb som gav meg noen tips. Så nå prøver jeg det han sa og håper på det beste...

Virker som jeg har klart å fjerne viruset! Og jeg som er håpløs med data. Den skal virke. Punktum!

Jeg skal til Stockholm neste måned. Gleder meg sånn. Jeg og ei venninne skal på skikkelig jentetur. Og det er så lenge siden jeg har sett henne, så jeg gleder meg kjempemasse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh.. jentetur hørtes fryktelig kjekt ut !!! kan jeg være med ? ;):ler2:

Hvordan er formen din da ? fremdeles vondt i halsen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh.. jentetur hørtes fryktelig kjekt ut !!! kan jeg være med ? ;):ler2:

Hvordan er formen din da ? fremdeles vondt i halsen ?

Jentetur er kjempegøy! Bare sleng deg med:)

Formen er fin, det var nok heldigvis bare et sånt lite svakt virus... Virus på pcen derimot, var ikke spesielt svakt. Endte opp med at pcen kræsja, og jeg måtte kjøre recovery på den. Mista alle programmene jeg hadde, så har brukt de siste dagene på å rette opp alt. Mye jobb, men nå er jeg endelig tilbake på nett. Merker at jeg er ganske avhengig av nett. Både surfing og nettbank og sånt... Men nå tror jeg at jeg er kvitt viruset for godt. Har investert i nytt fancy antivirus, så nå satser jeg på at det går bra framover også. Skulle ønske jeg kunne mer om data, fins sikkert måter å kvitte seg med virus som ikke involverer å slette alt å begynne på nytt :sjenert: Men jeg kan ikke det...

Men jeg er stolt over at jeg har klart alt selv, man blir jo ganske uavhengig av å være alene... Bare meg selv å stole på, så jeg må ordne opp selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja forresten. Glemte å skrive at tanta kom i dag.... Kjipt, men egentlig som forventet. Temping funker egentlig veldig bra. Sparer i alle fall masse penger på tester :ler:

Ellers prøver jeg å holde meg våken sånn at jeg kan ringe mannen og ønske han god morgen der borte i østen. Men jeg er utrolig dårlig til å holde meg våken så jeg tror nok jeg ender opp med å vekke han. Klokka er 08:09 der borte men det er jo søndag. Må prøve og vente litt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...