Gå til innhold

spinnvils graviditetsdagbok...


spinnvil

Anbefalte innlegg

Men jomfru fødsler HAR forekommet.. :jepp: Se på Jesus..., Josef var ikke engang med i bildet.. :ler:

Beklager min glemskhet og lite vilje til å sjekke gjennom dagbok, men har du tatt test mens du nå har gått og ventet på TR? Du har jo sikkert det, men jeg må bare spørre... Har jo sett så mange her inne som har blitt gravide da de trodde det ikke var mulig..

:klø: Ikke mulig... Da har de vel sannsynligvis vært i den sterke siden i statistikken for ugjennomførbare jomfrufødsler.. :ler:

Kos deg med mannen som kommer hjem ikveld forresten, må jo ikke sitte her og "kaste bort" tid da nei... Kjør på... Ingenting er umulig.. :humpe:

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men jomfru fødsler HAR forekommet.. :jepp: Se på Jesus..., Josef var ikke engang med i bildet.. :ler:

Beklager min glemskhet og lite vilje til å sjekke gjennom dagbok, men har du tatt test mens du nå har gått og ventet på TR? Du har jo sikkert det, men jeg må bare spørre... Har jo sett så mange her inne som har blitt gravide da de trodde det ikke var mulig..

:klø: Ikke mulig... Da har de vel sannsynligvis vært i den sterke siden i statistikken for ugjennomførbare jomfrufødsler.. :ler:

Kos deg med mannen som kommer hjem ikveld forresten, må jo ikke sitte her og "kaste bort" tid da nei... Kjør på... Ingenting er umulig.. :humpe:

Har testa de to siste helgene, med veldig negative resultater... Så det er nok ingen jomfrufødsel på gang heller.

Mannen kommer hjem om fire timer!!! Hurra hurra, gleder meg sånn. Men jeg vet jo at han kommer til å være litt komamann de neste par dagene, men det tåler jeg :) Bare det å sovne på armen hans om kvelden, det har jeg savna. Det er verdens beste måte å avslutte dagen på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kommer mannen din hjem :hoppe: Nå kan dere fortsette prøvingen :lur:

Håper mensen kommer slik at du får begynt på neste syklus (siden mannen uansett har vært borte på denne syklusen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen kommer hjem om fire timer!!! Hurra hurra, gleder meg sånn. Men jeg vet jo at han kommer til å være litt komamann de neste par dagene, men det tåler jeg :) Bare det å sovne på armen hans om kvelden, det har jeg savna. Det er verdens beste måte å avslutte dagen på!

ÅÅÅÅÅÅH :hjerte: :hjerte: Kos deg masse med spinnvilmannen nå som han har kommet hjem. Absolut vel fortjent med en hvil i mannen sin armkrok :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har testa de to siste helgene, med veldig negative resultater... Så det er nok ingen jomfrufødsel på gang heller.

Mannen kommer hjem om fire timer!!! Hurra hurra, gleder meg sånn. Men jeg vet jo at han kommer til å være litt komamann de neste par dagene, men det tåler jeg :) Bare det å sovne på armen hans om kvelden, det har jeg savna. Det er verdens beste måte å avslutte dagen på!

Er sånn her også, hver gang kjære kommer hjem! Koma-konsistens, sliten og trøtt. Men bare å se på han, sitte inntil, lukten, og å sove inntil og høre pusten om natta... Åh.. :rødme:

:klø: Kan jeg være forelsket? Selv etter 6 år?? :ler: JEPP!!!!! I love him! Sukk, disse kjære mannfolka våre altså... :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoket litt på IKM september.. Og så at du hadde ført opp TR idag, etter 70 dager.. Og så nå som MrSpinnvil er (på vei) tilbake??? :dåne: Mer typisk kan det vel ikke bli.... Sukk.. Men det var vel samtidig litt deilig å få den tilbake??

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snoket litt på IKM september.. Og så at du hadde ført opp TR idag, etter 70 dager.. Og så nå som MrSpinnvil er (på vei) tilbake??? :dåne: Mer typisk kan det vel ikke bli.... Sukk.. Men det var vel samtidig litt deilig å få den tilbake??

:kose:

Ja jeg må si at det kunne ikke bli mer typisk... Men men, det er jo greit å begynne med en ny pp nå. Mannen skal jo være hjemme framover, så da ordner deg seg nok.

Ellers koser vi oss masse akkurat nå, så det blir nok ikke så mange oppdateringer her inne de nærmeste dagene... Måtte bare innom en liten tur nå ;)

God helg til dere alle, håper dere koser dere like mye som meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nyt tida med mannen! :strix: Håpar det blir mykje romantikk og kos, og snart også tid for :sengekos: !

Når eg er innom gressenke-bøkene, merker eg at eg må sette enda meir pris på at eg har mannen heime nesten heile tida. Takk for påminnelsen! :yvonne:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart! Kos dere i helga!

Nyt tiden sammen!!!

:strix:

Ja det har vi virkelig gjort!

ååååå :rødme: Her inne var det masse romantikk i luften :rødme: :rødme:

Ha en fantastisk, koselig, romantisk helg !!!!!

Vet ikke om alt er så romantisk, men vi har det i alle fall veldig fint sammen.

Nyt tida med mannen! :strix: Håpar det blir mykje romantikk og kos, og snart også tid for :sengekos: !

Når eg er innom gressenke-bøkene, merker eg at eg må sette enda meir pris på at eg har mannen heime nesten heile tida. Takk for påminnelsen! :yvonne:

Ja, det er best å ha mannen hjemme, er jo heldigvis ikke så ofte han er ute og farter. Og det er i alle fall sjeldent han er borte så lenge som denne gangen.

:klemmer:

Håper dere har hatt en kjempefin helg og kosa dere masse, men det er vel egentlig en selvfølge når han endelig er hjemme igjen ;)

Ja vi har hatt det så fint. Bare det å våkne om natta og kjenne at han ligger ved siden av meg, beste i verden. Hadde nok egna meg dårlig til turnusarbeid gitt.

Ellers har vi hatt masse besøk i helga, så det har ikke bare vært alenetid, men kjempekoselig har det vært. Så nå satser jeg på full klaff denne pp, og at vi slipper st.olavs. Går og venter på brev om innkalling, lurer på hvor lang tid det kommer til å ta. Er vel en måneds tid siden jeg var hos legen nå. Håper han sendte henvisninga samme dag. Utålmodig, jeg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har jeg lagd bursdagskort til mamman min. Må få sendt gaven snart, men ikke for snart. For hun er så nysgjerrig når det gjelder pakker, klarer ikke å la de ligge uten å kjenne masse. Og da er jeg redd hun finner ut hva jeg har kjøpt, og det er jo ikke noe gøy.

Hmm, kanskje jeg burde begynne med middagen? Mannen kommer vel snart hjem fra trening, og jeg er sulten. Jeg burde egentlig ha vært på trening selv, men jeg hadde lyst å lese meg opp i dagbøkene i stedet. Er ikke det en grei unnskyldning for å slippe og trene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, ja det er viktig å prioritere :fnise:

Hva kjøpte du til mamsen da, om du vil fortelle?

Kjøpte en body lotion hun ønska seg, og en ulltrøye fra Devold. Ikke den mest spennende gaven, men hun hadde det på ønskelista...

Laget bursdagskort til ei veninne av meg i forrige uke.

Lager du mange kort eller? Jeg lager nesten alle :)

Kortlaging ja, det går veldig i perioder. Lagde veldig mye kort før, kjøpte inn masse utstyr. Så gikk jeg litt lei, men nå kjenner jeg at lysten er tilbake. Har ofte et veldig intenst forhold til hobbyen jeg har, så går jeg ofte litt i metning og må legge det bort ei stund. Noen ganger får jeg lyst til å begynne igjen, andre ganger blir hobbytingene liggende... Men i år tror jeg at jeg skal lage julekort og sånt, må bare innom panduro en tur :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...