Gå til innhold

spinnvils graviditetsdagbok...


spinnvil

Anbefalte innlegg

Det teppe er kjempefint :jepp:

Hekler jeg også, lurer på om jeg skal hekle det teppe neste gang.

Har akkurat gitt bort et slikt

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det teppe er kjempefint :jepp:

Hekler jeg også, lurer på om jeg skal hekle det teppe neste gang.

Har akkurat gitt bort et slikt

Vurderte å hekle det teppet, men fant ut at det er litt over mitt nivå for øyeblikket. Blir for mange tråder å feste for meg. Satser på at jeg blir flinkere etterhvert, for det er jo kjempefint!

Mannen snakka med sine foreldre i går, jeg satt og hekla på vognteppet. Da han fikk spørsmål om hva jeg gjorde, svarte han bare at jeg så på TV. Tror ikke han hadde så lyst å forklare at jeg er superbabysyk og øver meg med å hekle vogntepper til de i vennekretsen som tilfeldigvis har barn/er gravide :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott teppe!!!!

Jeg misunner dere jeg :jepp: Flinke jenter!!

...jeg drar bare på kino og spiser pizza og godteri jeg... :sukk:

Glad vi skal på fjellet på torsdag! Det er avtalen vår her i huset, minst hver torsdag skal vi gå på fjellet. Vi brukte vel 2,5-3 timer sist, blir spennende å se hvor kort tid vi bruker etter en stund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få låne min Lille i helgen litt, om du virkelig er SÅÅÅÅ babysyk. :skratte:

Kanskje hun roer ned skranglinga litt.. og VIPS, når du minst aner det; DA er kulen på magen der!

:jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få låne min Lille i helgen litt, om du virkelig er SÅÅÅÅ babysyk. :skratte:

Kanskje hun roer ned skranglinga litt.. og VIPS, når du minst aner det; DA er kulen på magen der!

:jepp:

hehe, kan ikke i helgen du, skal bort da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe, kan ikke i helgen du, skal bort da:)

hehe. huffaseg. :)

Hun sitter nemlig nå fuuull av kjekssikkel og smuler i grinda si, MED Bæsjebleie, og jeg mener bestemt hun roper på TanteSpinnvil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, du kan godt få låne min Tupsi også, men ifølge Midnight, så tar ikke sov i ro bort hylene, og jeg velger å tro på a. Fryktelige høyfrekvente saker det der! :lol:

Sov i ro var nemlig min neste plan for å slippe unna, men hvis du stiller frivillig så høres det perfekt ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe. huffaseg. :)

Hun sitter nemlig nå fuuull av kjekssikkel og smuler i grinda si, MED Bæsjebleie, og jeg mener bestemt hun roper på TanteSpinnvil

Oi, du kan godt få låne min Tupsi også, men ifølge Midnight, så tar ikke sov i ro bort hylene, og jeg velger å tro på a. Fryktelige høyfrekvente saker det der! :lol:

Sov i ro var nemlig min neste plan for å slippe unna, men hvis du stiller frivillig så høres det perfekt ut ;)

Regner med tanteSpinnvil tar begge to.

..

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med tanteSpinnvil tar begge to.

..

:skratte:

Klart! Hva er vel dagen uten en utfordring? regner jo med at den største kan se etter den minste eller har jeg misforstått?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger HJELP Er kjempesulten, men vet ikke hva jeg skal lage til middag :sukk: Kom hjem fra jobb for litt siden og heiv i meg sjokolade :fy_fy: og det midt i uken *kjefter litt på meg selv*

Ser ut som du må bli hjemme i helgen Spinnvil :jepp: du har jo fått barnevakt oppdrag ;) Men det går jo greit når det er to :Nikke: den største skal jo se etter den minste :regler: det har i allefall jeg lært :fnise:

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den største ser etter den minste ja.

Regner med du har en saftig forsikring Midnight? :eeeh:

Ikke det at jeg ikke stoler på lilleminiDin, men du veit. Troll kan være ganske så vanskelig å ha med å gjøre!

Og ett tilleggsspørsmål: Hvor gamle må egentlig barnevakter være?

Endret av enois
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart! Hva er vel dagen uten en utfordring? regner jo med at den største kan se etter den minste eller har jeg misforstått?

Den største ser etter den minste ja.

Regner med du har en saftig forsikring Midnight? :eeeh:

Ikke det at jeg ikke stoler på lilleminiDin, men du veit. Troll kan være ganske så vanskelig å ha med å gjøre!

Og ett tilleggsspørsmål: Hvor gamle må egentlig barnevakter være?

Nå er min Lille så smart, at en time med regler ang hva som er lov og ikke lov; det holder :jepp: Hun, som sin mor, gjør aldri, aldri,aldri noe galt.

Nei. :sjenert: aldri..

Så, Spinnvil; dette går helt fint. LilleMonster ser etter LilleTroll, så kan du være dommer som de kommer til når de trenger hjelp med regeltolkning.

Note to self: SKAFF FORSIKRING!!!!!!! :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er min Lille så smart, at en time med regler ang hva som er lov og ikke lov; det holder :jepp: Hun, som sin mor, gjør aldri, aldri,aldri noe galt.

Nei. :sjenert: aldri..

Så, Spinnvil; dette går helt fint. LilleMonster ser etter LilleTroll, så kan du være dommer som de kommer til når de trenger hjelp med regeltolkning.

Note to self: SKAFF FORSIKRING!!!!!!! :sprettoy:

Da er jo den saken i boks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære spinnvil!

Er det ikke fryktelig betryggende at de små har fått kallenavnene Monster og Troll?

:sjarmor:

Neida, jeg renger med at du som alle andre har den store husmorboka, og der står de fleste innstrukser angående regeltolking småbarn imellom.

Ellers får de be Midnight slenge med en liste, for det vet jo at hun er en kløpper på :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære spinnvil!

Er det ikke fryktelig betryggende at de små har fått kallenavnene Monster og Troll?

:sjarmor:

Neida, jeg renger med at du som alle andre har den store husmorboka, og der står de fleste innstrukser angående regeltolking småbarn imellom.

Ellers får de be Midnight slenge med en liste, for det vet jo at hun er en kløpper på :blomst:

Ja, og se hvor flink LilleMonster er blitt på å holde mattider :skratte:

"Kvart på seks?! neeeei!!!

Seks?! JATAKK!! "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, og se hvor flink LilleMonster er blitt på å holde mattider :skratte:

"Kvart på seks?! neeeei!!!

Seks?! JATAKK!! "

Joda har den episoden friskt i minne. Så regner med at alt ordner seg så lenge man har lister!

Skal nok mer til enn Monster og Troll for å skremme meg:) De er jo de søteste monster og troll som fins. Gleder meg til tirsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom å legger igjen et lite spor jeg :) :) har ikke lest igjennom alle sidene enda, men det kommer :jepp:

koselig at du kommer innom. Det står vel mye rart og tull på sidene før, så det er vel ikke alt man trenger å lese...

Oppdatering: jeg har verdens beste fastlege (har nemlig ufrivillig fått en ny en). Ikke bare kan han masse om stoffskiftet og skjoldbruskkjertelkreft, han var også helt klar på at det er på tide å bli henvist videre for utredning. Han ville ta en blodprøve etter el neste syklus for å sjekke om jeg har el, men ville ikke vente på svar før han henviste meg:) Glad i dag!

Så nå er det bare å vente på brev fra sykehuset:)

Jeg er så glad for at fastlegen min har erfaring med sånne som meg, kjente at skuldrene senket seg mange hakk etter timen i dag. Hater når jeg vet mer enn legene om akkurat det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at du har hatt en fin legetime. Hjelper på ganske mye og vite at du har noen der som faktisk tar deg på alvor :) Nå får du snart en liten mage du også ;)

Ha en fin helg Spinnvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...