Gå til innhold

spinnvils graviditetsdagbok...


spinnvil

Anbefalte innlegg

Æsj... Innlegget mitt forsvant! :sint:

Jeg håper du får hjelp hos byggherren din i morgen. Om ledningen er slik at den er løs, så kan du eventuelt slå av sikringen til den kretsen, så slipper du å bekymre deg for at noe skal skje hvertfall.

Alt, også dette, går over. Vet det er kjipt med kjipe dager, helt pyton! Men jeg er sikker på at vi også må ha slike dager for å kunne sette pris på de gode dagene :jepp:

Søt mann du har forresten! :)

Mange klemmer herfra!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper du slipper å krangle med byggherren idag, og at du får snakket med din kjære, så du får bøtet litt på savnet. Vet hvordan det er med slike dager som du hadde igår, men heldigvis går det seg til igjen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner deg så godt at du kvier deg for å ringe... Det er en sånn typisk guttejobb syns jeg :Nikke:

Men, jeg vet at dette greier du!! Du er jo en mester i å ringe ekle samtaler. Jeg har troa på deg!!! Flinke, flinke spinnvil.. :happy:

Du er idolet mitt når det gjelder telefon! Bare så du veit det :D

*klemme på*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at jeg ikke tåler motgang akkurat nå.

Jeg har så lite lyst til å være alene om dette akkurat nå.

Jeg har så lite lyst til å ringe kjipe byggherren akkurat nå.

Jeg har så lite lyst til å bruke morgendagen til krangling om ansvar.

Jeg har så lite lyst til å legge meg alene i kveld, og våkne alene i morgen.

Jeg hater å ikke kunne snakke med mannen når jeg vil fordi tidsforskjellen gjør at vi sover på helt ulike tider.

Akkurat nå har jeg mest lyst til å sette meg i et hjørne med teppet over hodet og bare deppe. For alt, og for ingenting. Bare kjenne at verden er et kjipt sted akkurat nå. Og ønske at verden kan være litt snillere.

Er ikke noe deilig å være alene på sånne dager.

Og siden de dagene ikke kommer sååå ofte, så syns jeg bare du skulle ringt SpinnvilMannen. Han hadde skjønt det. :jepp: Men, du er for snill til sånt..

Sender litt egoisme din vei! Jeg har nok, til å dele rundt.

:)

Stå på, Spinnvil.

Dagene blir annerledes igjen.

Og den idiotiske byggherren deres har å gjøre ferdig jobben sin. Du kan jo true med tv2 hjelper deg?! :jepp:

Blir godt for deg å få SpinnvilMannen hjem igjen etter akkurat denne turen tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestemte meg for å hoppe over byggherren og ringte rett til elektrikerfirmaet. Fikk snakka med en som virka ganske hjelpsom, men det har ikke skjedd mye etterpå. Må nok ringe igjen på mandag og purre. Jeg vil i alle fall vite når de regner med å komme for å fikse. Er lei av å tusle rundt i en mørk gang...

Ellers ble en dårlig uke enda verre i går, da jeg fikk beskjed om at det ser mørkt ut for å få forlenga vikariatet mitt. Utrolig kjipt, hadde jo egentlig regna med at det skulle gå i orden. Så nå er det bare å bite i det sure eplet og skrive søknader så blekket spruter.

Klisjeer er min ting i dag kjenner jeg...

Satser på at helga blir bra, og at arbeidslysta kommer tilbake over helga. Kan jo ikke gå å være skuffa i mange måneder framover?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Revenka

Huff da, du har hatt litt motgang i det siste :klem:

Så dumt at kontrakten din kanskje ikke blir forlenget. Kommer dere til å fortsette med prøvingen? Skrive jobbsøknad er så kjedelig, men det er jo litt spennende med intervjuer og slikt (så lenge man får tilbud da).

Det er hyggelig å være litt sosial når man er alene hjemme. Trening kan man alltid ta seg tid til senere. Er du medlem i 3T, Sats eller elixia?

Ha en fin helg. Klem fra lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da, du har hatt litt motgang i det siste :klem:

Så dumt at kontrakten din kanskje ikke blir forlenget. Kommer dere til å fortsette med prøvingen? Skrive jobbsøknad er så kjedelig, men det er jo litt spennende med intervjuer og slikt (så lenge man får tilbud da).

Det er hyggelig å være litt sosial når man er alene hjemme. Trening kan man alltid ta seg tid til senere. Er du medlem i 3T, Sats eller elixia?

Ha en fin helg. Klem fra lille meg

Kjenner at det er bedre i dag. Regner med at ting ordner seg til slutt uansett... Er medlem på 3t, men er vel stort sett støttemedlem :sjenert:

Kommer ikke til å sette prøvinga på vent nei, nå venter vi jo bare på brev fra sykehuset om når vi kan begynne med utredninga. Satser på at økonomien ordner seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Synd du ikke fikk videre jobb da. Men greit å få beskjed litt på forhånd da :)

Håper du får en fin kveld og koser deg og slapper av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja siden dette er en prøvedagbok får jeg oppdatere litt. Jeg trodde jeg fikk tantebesøk forrige helg, men det ble bare med litt spotting. Men har gått hele uka og venta på mensen uten at den kommer. Bare masse murringer og sånt. Ikke så gøy. Og i natt drømte jeg at jeg tok en test, og at den var positiv. Så da jeg våkna i morges måtte jeg jo bare ta en test, for tenk hvis den faktisk var positiv???

Men neida, negativ som vanlig. Og nå er jeg på dag 61. Mine sykluser er jo stort sett rundt 31-32 dager. Holder på å bli sprø av dette!!! Men jeg regner bare med at verden er så ond at den kommer i morgen eller om et par dager. For gjett hvem som skal ta blodprøve på dag 25, og gjett hvem som skal til Stockholm i de dager? Vel ingen andre enn meg.

Jeg tror altså på murphys lov: det som kan gå galt, det går galt. Eller som andre sier det: man tror på tingenes iboende faenskap.

Jeg virker kanskje ikke som den meste optimistiske prøveren for tida nei :murvegg:

Men den lille optimisten som er dypt inne meg, fortsetter jo å håpe...

Endret av spinnvil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Det har vært mer optimisme her tidligere ja, men alle har sine nedturer og oppturer. Og det er ikke bare, bare når man er alene hjemme og savner kjærsten sin. Håper han kommer hjem snart så du får litt ordentlig trøst :hug: Endret av Tussi!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Det har vært mer optimisme her tidligere ja, men alle har sine nedturer og oppturer. Og det er ikke bare, bare når man er alene hjemme og savner kjærsten sin. Håper han kommer hjem snart så du får litt ordentlig trøst :hug:

Tror nok du treffer med dette ja. Føler meg mye mer sårbar de siste ukene, enn jeg vanligvis gjør. Og da tåler jeg ikke så mye. Men jeg vet jo at det går over, er sjelden lenge nede før det går opp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom med en STOR :klemmer: til deg spinnvil.

Forstår deg så godt :kose: Når kommer kjæresten din hjem? Håper han slipper å bli utover de tre oprinnelige ukene :jepp: Nå har min kjære snart vært borte i fire uker, men et lite lysglimt :hoppe: han har fått internett tilgang, må bare si at SKYPE er en fantastisk oppfinnelse ;)

Spinnvil, kjæresten din kommer snaaart hjem og da blir det så bra :hug:

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en STOR :klemmer: til deg spinnvil.

Forstår deg så godt :kose: Når kommer kjæresten din hjem? Håper han slipper å bli utover de tre oprinnelige ukene :jepp: Nå har min kjære snart vært borte i fire uker, men et lite lysglimt :hoppe: han har fått internett tilgang, må bare si at SKYPE er en fantastisk oppfinnelse ;) som gjør telefonregningen fraværende..

han kommer hjem om ti dager :hoppe: og da har vært borte i nesten fem uker i stedet for de 2,5 som var planen... Men jeg tenker at ti dager går superfort!

Hva skulle vi gjort uten skype? Det er det beste programmet jeg har på PCen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han kommer hjem om ti dager :hoppe: og da har vært borte i nesten fem uker i stedet for de 2,5 som var planen... Men jeg tenker at ti dager går superfort!

Hva skulle vi gjort uten skype? Det er det beste programmet jeg har på PCen min!

Ti dager må da gå fort :jepp: Du er da heldig som vet når han kommer nå :) Har han bestilt fly eller?? Kjæresten min vet ikke når han kommer hjem han :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om 10 dager har du din kjære hjemme igjen, må hoppe for det :hoppe:

Alle har nedfordager iblant, jeg vet godt hvordan det er. Men heldigvis gir det seg, og så er man glad og fornøyd igjen :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må hoppe litt jeg også :hoppe: :hoppe: leste igjennom her nå og gleder meg på dine vegne til din kjære endelig kommer hjem igjen !!!

5 uker alene... stakkars deg !

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nam. Smoothies med selvplukkede villbringebær er skikkelig godt.

sjekket du dem for sånne ekle, hvite marker inni? :lur:

:skratte:

Ellers vil jeg bare si at det ikke er noe rart at du er litt ekstra sårbar når du er alene så lenge, i en relativt trassig situasjon. Man trenger den støtten og omsorgen man får av den som er mer glad i deg enn noen andre. Nå kommer Mannen snart hjem, Spinnvil... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...