Gå til innhold

spinnvils graviditetsdagbok...


spinnvil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjøpte en body lotion hun ønska seg, og en ulltrøye fra Devold. Ikke den mest spennende gaven, men hun hadde det på ønskelista...

Kortlaging ja, det går veldig i perioder. Lagde veldig mye kort før, kjøpte inn masse utstyr. Så gikk jeg litt lei, men nå kjenner jeg at lysten er tilbake. Har ofte et veldig intenst forhold til hobbyen jeg har, så går jeg ofte litt i metning og må legge det bort ei stund. Noen ganger får jeg lyst til å begynne igjen, andre ganger blir hobbytingene liggende... Men i år tror jeg at jeg skal lage julekort og sånt, må bare innom panduro en tur :fnise:

Har det litt sånn med kreative hobbyer jeg også :fnise: Har en haug med utstyr til smykker og div :roll: Den boomen er over gitt, har laget og gitt bort til alle jeg gir gaver til.. Kort er det alltid en anledning til :tommelopp: Nå går det mest i hekling ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det litt sånn med kreative hobbyer jeg også :fnise: Har en haug med utstyr til smykker og div :roll: Den boomen er over gitt, har laget og gitt bort til alle jeg gir gaver til.. Kort er det alltid en anledning til :tommelopp: Nå går det mest i hekling ;)

Hekling er kjempegøy, kan jo lage utrolig mye forskjellig. Lagde en del sjal og votter i fjor, og ga bort i julegaver. Har vært gjennom smykkefasen jeg også, men nå har jeg begynt å bruke perlene til kort i stedet. Har lagd en del hjerter av perler som jeg skal feste på kortene.

Og så har jeg begynt med et superenkelt strikkeprosjekt. Det blir vel mest shabby chic, er ikke den flinkeste strikkeren :ler: Men det blir sikkert bra til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så har jeg begynt med et superenkelt strikkeprosjekt. Det blir vel mest shabby chic, er ikke den flinkeste strikkeren :ler: Men det blir sikkert bra til slutt.

Holder på med strikkeprisjekt jeg også :jepp: Første gang jeg prøver meg på mønster, så det blir nok ikke 100 % :fnise: men det er jo en start hvertfall !! Må vel snart sette i gang me de flaskenissene mine :nisse:

Håper du får en fiiiiin tirsdag Spinnvill :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på med strikkeprisjekt jeg også :jepp: Første gang jeg prøver meg på mønster, så det blir nok ikke 100 % :fnise: men det er jo en start hvertfall !! Må vel snart sette i gang me de flaskenissene mine :nisse:

Håper du får en fiiiiin tirsdag Spinnvill :klemmer:

har hatt en kjempefin tirsdag så langt! Ble nemlig oppringt fra en av jobbene jeg har søkt på, jeg skal på intervju om to uker. Blir spennende! Skal snakke med sjefen min i løpet av uka, tenkte å spørre om han vil være referanser. Håper at dette kan være en dytt i rett retning slik at de kanskje hoster opp en fast jobb til meg.

Det var visst ganske mange søkere på jobben, og fem som er innkalt til intervju. Er jo nesten to år siden sist jeg var på jobbintervju, må vel forberede meg litt. Føler jeg står mye sterkere nå med nesten to års erfaring, i stedet for å komme som nyutdannet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende med jobbintervju. Kjærsten hjemme og jobbintervju på under en uke ;) Mangler bare en liten baby nå :)

Ha en fin kveld.

Satser på at det ordner seg med baby denne måneden. Kommer ikke til å stå på innsatsen i alle fall :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med jobbintervju ja :Nikke:

Jeg synes det er litt skummel også; Hva er dine beste sider?? er så dårlig å svare på det :sjenert: Det er vel det spørsmålet jeg hater mest :roll:

Natta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med jobbintervju ja :Nikke:

Jeg synes det er litt skummel også; Hva er dine beste sider?? er så dårlig å svare på det :sjenert: Det er vel det spørsmålet jeg hater mest :roll:

Natta :klem:

For to år siden, da jeg var ferdig med studiene, følte jeg at jeg begynte å bli ganske god på intervju og søknader og sånt. Men nå føler jeg at jeg er tilbake på null omtrent. Siden jeg har litt jobberfaring nå, må jeg svare annerledes på en del spørsmål. Så litt forberedelse blir det nok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hatt en kjempefin tirsdag så langt! Ble nemlig oppringt fra en av jobbene jeg har søkt på, jeg skal på intervju om to uker. Blir spennende! Skal snakke med sjefen min i løpet av uka, tenkte å spørre om han vil være referanser. Håper at dette kan være en dytt i rett retning slik at de kanskje hoster opp en fast jobb til meg.

Det var visst ganske mange søkere på jobben, og fem som er innkalt til intervju. Er jo nesten to år siden sist jeg var på jobbintervju, må vel forberede meg litt. Føler jeg står mye sterkere nå med nesten to års erfaring, i stedet for å komme som nyutdannet :)

:bolledeig: Spennande med jobbintervju! Viss eg gløymer det om to veker: Lykke til på intervjuet! :smilbla:

Viss sjefen faktisk klarar å hosta opp ein fast jobb, vil du helst byta jobb då eller blir der du er? Tenk ei slik luksusproblemstilling...

Eg føler meg plutselig veldig uerfaren og dårlig på jobbintervju og slikt. Eg er faktisk 26 år og har ennå ikkje vore på ordentlig jobbintervju! :hakeslepp: Berre på små samtalar berre for å forsikra seg at eg virka som ein OK person. Lurer på korleis eg ville gjort det på eit jobbintervju... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bolledeig: Spennande med jobbintervju! Viss eg gløymer det om to veker: Lykke til på intervjuet! :smilbla:

Viss sjefen faktisk klarar å hosta opp ein fast jobb, vil du helst byta jobb då eller blir der du er? Tenk ei slik luksusproblemstilling...

Eg føler meg plutselig veldig uerfaren og dårlig på jobbintervju og slikt. Eg er faktisk 26 år og har ennå ikkje vore på ordentlig jobbintervju! :hakeslepp: Berre på små samtalar berre for å forsikra seg at eg virka som ein OK person. Lurer på korleis eg ville gjort det på eit jobbintervju... :klø:

Jeg har tenkt litt på det, ja altså hvis jeg får tilbud om fast begge plasser. Ærlig talt så vet jeg ikke. Jeg trives jo veldig godt her jeg er, og jeg regner med at lønna er best her også. Men jeg tenker også at det kan være greit å prøve noe annet. Få erfaring fra en litt annen type arbeidsplass. Men jeg vet ikke så mye om den jobben jeg har søkt på, så jeg kan vel kanskje svare bedre på det spørsmålet etter intervjuet.

Jeg har vært på mange intervju, og en del sånne kjappe samtaler også. Og de kjappe samtalene er jo egentlig hurtigversjonen av intervju, så jeg tror nok du hadde gjort det bra Dreia. De er jo på jakt etter etter et inntrykk av deg som person, og noen trenger lenger tid enn andre for å skaffe seg et inntrykk de stoler på.

Det merkeligste intervjuet jeg har vært på, var rett før jeg var ferdig utdanna. De ringte på morgenen og lurte på om jeg ville komme innom sånn etter lunsj. Og de var vanvittig utstrukturerte under intervjuet. Jeg følte ikke at jeg fikk snakka så mye om meg og hva jeg kunne bidra med. Alt de snakka om var hvordan de hadde det, og hvor lengde det var siden de hadde ansatt noen. Og at de ikke kunne kjemi, så de visste vel egentlig ikke helt hva de var på jakt etter?!? Egentlig glad jeg ikke fikk den jobben...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hatt en kjempefin tirsdag så langt! Ble nemlig oppringt fra en av jobbene jeg har søkt på, jeg skal på intervju om to uker. Blir spennende! Skal snakke med sjefen min i løpet av uka, tenkte å spørre om han vil være referanser. Håper at dette kan være en dytt i rett retning slik at de kanskje hoster opp en fast jobb til meg.

Det var visst ganske mange søkere på jobben, og fem som er innkalt til intervju. Er jo nesten to år siden sist jeg var på jobbintervju, må vel forberede meg litt. Føler jeg står mye sterkere nå med nesten to års erfaring, i stedet for å komme som nyutdannet :)

Så gøy da Spinnvill :) Kjempespennende med jobbinterju !!

Håper du får en FIIIIN dag :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøving på høyt nivå, og sjanser for ny jobb! :jepp:

Her var det god stemning!!

Så glad for deg, SpinnVil.

Takk! Kjenner at jeg begynner å bli glad igjen nå ja. Godt med litt positive ting etter noen tunge uker.

Så gøy da Spinnvill :) Kjempespennende med jobbinterju !!

Håper du får en FIIIIN dag :hug:

Har hatt en fin dag ja, og i morgen er det helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var på vors i går, men jentene jeg jobbet med før. Avskjedsfest for Midnight... Jeg vil ikke, jeg vil ha henne her i byen. Håpte det var slutt med avskjeder med venner. Hadde nok av det under studietiden, gode venner som flytter. Og jeg er verdens verste til å holde kontakten med folk. Det blir veldig i rykk og napp. Ikke det samme. Trøsten er at gode venner er lette å snakke med selv om man ikke snakkes så ofte. Og dagbøker her på KG er fint. Da deler man tanker som man kanskje ikke vil snakke så høyt om. Bare skrive ned, sånn i tilfelle noen leser det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på vors i går, men jentene jeg jobbet med før. Avskjedsfest for Midnight... Jeg vil ikke, jeg vil ha henne her i byen. Håpte det var slutt med avskjeder med venner. Hadde nok av det under studietiden, gode venner som flytter. Og jeg er verdens verste til å holde kontakten med folk. Det blir veldig i rykk og napp. Ikke det samme. Trøsten er at gode venner er lette å snakke med selv om man ikke snakkes så ofte. Og dagbøker her på KG er fint. Da deler man tanker som man kanskje ikke vil snakke så høyt om. Bare skrive ned, sånn i tilfelle noen leser det...

:kose:

jeg er helt enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...