Gå til innhold

spinnvils graviditetsdagbok...


spinnvil

Anbefalte innlegg

Syns dere skal dekke på til en ekstra, og deretter spise halvparten av min porsjon begge to :jepp: Også kan dere klappe litt i hendene, og Gapskratte når noe morsomt eller juicy blir sagt.. Så er det akkurat som jeg får lov å være der også!

Tankene, og en del av meg er alltid oppe hos dere.

Du veit jeg dukker plutselig opp siste helgen i november?! :strix:

Håper forresten at MammaOgPappa mas roer seg litt ned snart.. Hvis ikke får du gjøre deg litt hard, for det er strengt tatt ikke nødvendig med enda mer stress og mas for kropp og sjel..

Tenker på deg.

Hurra!!! Gleder meg til du kommer.

Jeg gleder meg til selskap i kveld!

Og foreldre kan det der med masing... Jeg tor det er meninga at det skal være sånn. Bare vent til det blir fukk klaff du, da begynner mor sikkert å ringe hver dag for å spørre hvordan magen har det!

Eh.. jo.. Magen sier ikke så mye men JEG har det ok :P

må jo bare le nå... Fikk et bilde i hodet av en snakkende mage...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tacokveld det høreskjekt ut :spise:

God helg spinnvil :klem:

Håper mannen kommer hjem snart, er ikke noe artig å gå rundt og savne noen nei :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg, spinnvil! :klemmer:

Takk :)

Tacokveld det høreskjekt ut :spise:

God helg spinnvil :klem:

Håper mannen kommer hjem snart, er ikke noe artig å gå rundt og savne noen nei :riste:

Tacokveld var kjempekoselig! Godt å komme seg ut litt en fredagskveld også, og ikke bare slokne på sofaen hjemme. Fredager er den beste dagen, da har man hele helga igjen. Alle muligheter åpne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg til deg Spinnvil! :klem:

Hva skal du i dag da? Blir det tid til litt KG kanskje? :)

i går hadde jeg faktisk tv-fri dag. Hadde ikke på tven en gang, og jeg bruker tv som selskap for tiden. Men i går satte jeg på musikk i stedet. Og det er jo egentlig mye bedre. Fikk hørt på mange plater som jeg ikke har hørt på lenge. Og hekla litt også. Joda, mine lørdagskvelder er superspennende :ler:

Hekling og julebrus... Må innrømme at jeg bare måtte. Juelbrusen her i Trondheim er bare fantastisk. Oppvokst med rød julebrus, jeg har ikke visst hva jeg har gått glipp av en gang før jeg flytta hit.

Kjenner at en rolig helg, med avslapping og kos gjør godt. Kjente at jeg trengte litt ekstra søvn. Men nå tror jeg faktisk at jeg skal ta en tur på trening... :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Revenka

Åh, jeg vil også ha E C Dahls julebrus!!! Den er best i hele verden!! Det er jo verdt å kjøre til Trondheim en helg kun for å kjøpe julebrus... tihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i går hadde jeg faktisk tv-fri dag. Hadde ikke på tven en gang, og jeg bruker tv som selskap for tiden. Men i går satte jeg på musikk i stedet. Og det er jo egentlig mye bedre. Fikk hørt på mange plater som jeg ikke har hørt på lenge. Og hekla litt også. Joda, mine lørdagskvelder er superspennende :ler:

Hekling og julebrus... Må innrømme at jeg bare måtte. Juelbrusen her i Trondheim er bare fantastisk. Oppvokst med rød julebrus, jeg har ikke visst hva jeg har gått glipp av en gang før jeg flytta hit.

:overrasket: TV-fri dag? :klappe: Det hadde nok aldri eg klart. :sjenert: Men koselig med musikk og handarbeid då. :Nikke: Det er herlig med helg!

Trondheimar du også? :smilbla: Eg er egentlig ikkje så veldig begeistra for Dahls julebrus, eg. Det er vel nesten ikkje lov å seia når ein bur i Trondheim. :sjenert: Men, julebrus er godt og får meg i julestemning, så det står ei flaske Dahls i kjøleskapet her også. Og den står der nok neppe i morgon. :gjeiper:

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: TV-fri dag? :klappe: Det hadde nok aldri eg klart. :sjenert: Men koselig med musikk og handarbeid då. :Nikke: Det er herlig med helg!

Trondheimar du også? :smilbla: Eg er egentlig ikkje så veldig begeistra for Dahls julebrus, eg. Det er vel nesten ikkje lov å seia når ein bur i Trondheim. :sjenert: Men, julebrus er godt og får meg i julestemning, så det står ei flaske Dahls i kjøleskapet her også. Og den står der nok neppe i morgon. :gjeiper:

Tv-fri lørdag var egentlig ikke det store tapet. Er jo ikke noe å se på lørdagskvelden uansett. Hadde nok vært vanskeligere å kutta ut Greys på tirsdager :ler: Blir litt hekta på sånne sykehusserier. Egentlig en merkelig greie...

Ellers er det lite nytt her, vanskelig å få til prøving når jeg er alene hjemme ;) Men satser på å komme sterkt tilbake i november. Var på sykehuset i går og besøkte ei venninne som akkurat har fått ei lita jente. Kjempekoselig, jenta var så bitte lita.

Jobb: skjer lite. Har hørt at de har ringt referansene til en annen som var på intervju. Så da er det vel liten sjanse for at mitt navn står øverst på innstillinga. Men jeg hadde vel egentlig regnet med at det kom til å bli sånn. Hun andre har mer utdannelse enn meg, og også mer arbeidserfaring. Satser på at det ordner seg til slutt likevel. Bare litt kjipt å gå sånn, og vite at tre måneder går kjempefort. Jeg liker ikke å være i et ingenmannsland. Jeg liker å vite hva jeg skal forholde meg til. Og NAV er et lite fristende alternativ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper virkelig du slipper Nav :bond:

Av egen erfaring derfra kan jeg trygt proklamere at jeg ikke unner min verste fiende å være "kunde" hos Nav, engang.

Innad i Nav så er faktisk Mottoet blitt: Nå Angrer Vi

Regner med det er Enois som har smittet deg med tv og datafri dag "vaset" ?!

Jeg skal ALDRI ALDRI ALDRI la meg inspirere til sånt tull!

:skratte:

For... det går jo ... ikke?! Jeg blir redd jeg...

Endret av MidnightChildDreamer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NAV neste... Snakka med sjefen der jeg var på intervju, jeg ble ikke innstilt som nummer en. Men jeg var visst blant de tre. Ikke særlig til trøst, for det betyr vel egentlig at jeg er nummer tre på lista. Men hadde jo egentlig forventa noe sånt siden de ikke har ringt referansene mine...

Men jeg har oppdaget en annen jobb jeg kan tenke meg. Skal ringe dem på mandag og høre hva de egentlig er på jakt etter. Spennende det, men hvis jeg får den blir det litt kjøring hver dag da. De ligger ca 40 minutters kjøring herfra. Og nå har jeg jo en jobb der det tar 15 minutter å tusle bort, så det kan jo bli litt av en overgang. Men så lenge jobben er bra, er det greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NAV neste... Snakka med sjefen der jeg var på intervju, jeg ble ikke innstilt som nummer en. Men jeg var visst blant de tre. Ikke særlig til trøst, for det betyr vel egentlig at jeg er nummer tre på lista. Men hadde jo egentlig forventa noe sånt siden de ikke har ringt referansene mine...

Men jeg har oppdaget en annen jobb jeg kan tenke meg. Skal ringe dem på mandag og høre hva de egentlig er på jakt etter. Spennende det, men hvis jeg får den blir det litt kjøring hver dag da. De ligger ca 40 minutters kjøring herfra. Og nå har jeg jo en jobb der det tar 15 minutter å tusle bort, så det kan jo bli litt av en overgang. Men så lenge jobben er bra, er det greit.

Er jo håp for deg uansett da, er jo ofte folk sier nei til en jobb de blir tilbudt.

Kjedelig med jobb med så lang pendlervei da, men er det en drømmejobb, så overlever man det meste ;) Blir spennende å høre hva de sier da.

Hva slags jobb er det du er ute etter egentlig? Aldri fått med meg hva du jobber innen tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Kjedelig :(

Du får søke på den andre jobben!! Litt reisevei går greit. Jeg bruker 45 min fra dør til dør, K bruker 1 t 15 min. Man blir vant til det. Litt tungvindt, men det går greit. Jeg bor jo utenfor Oslo, men flere på jobben som har kortere vei bruker like lang tid som meg.

Ellers gjort noe spennende i helgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er jo håp for deg uansett da, er jo ofte folk sier nei til en jobb de blir tilbudt.

Kjedelig med jobb med så lang pendlervei da, men er det en drømmejobb, så overlever man det meste ;) Blir spennende å høre hva de sier da.

Hva slags jobb er det du er ute etter egentlig? Aldri fått med meg hva du jobber innen tror jeg...

Syns jobben ser spennende ut, så da tåler jeg litt kjøring tenker jeg. Jeg jobber med analyser på lab, og forsøk. Så det er egentlig forskning :)

Kjedelig :(

Du får søke på den andre jobben!! Litt reisevei går greit. Jeg bruker 45 min fra dør til dør, K bruker 1 t 15 min. Man blir vant til det. Litt tungvindt, men det går greit. Jeg bor jo utenfor Oslo, men flere på jobben som har kortere vei bruker like lang tid som meg.

Ellers gjort noe spennende i helgen?

Tror reiseveien egentlig ikke blir noe problem, blir heldigvis motsatt vei av rushen. Jeg kan godt kjøre, men liker ikke å sitte i kø. Jeg er bare litt bortskjemt for øyeblikket, er jo ikke så mange som bor så nærme jobben som jeg.

I helga, har vel egentlig ikke gjort så mye spennende. Har begynt med julegavehandling da. Bestiller en del på strawberrynet og sånt tenker jeg. Litt greit med forbruksvarer i gave, alle har jo egentlig alt. Og så skal jeg sende 90 % av alle pakkene i år, så da må jeg begynne litt tidligere enn planlagt. Var på Ikea i går og handla julegavepapir, så nå har jeg en pose full :)

Skal lage fotokalender til besteforeldrene mine, med bilder fra hytta. Det tror jeg blir en stor suksess. De elsker hytta si. Men det er litt jobb å finne mange nok fine bilder da. Ordner seg nok, har satt mamma på saken også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får ein bra jobb snart. Kjedelig å gå rundt uten å vita kor ein havnar.

Artig med julegavehandel. Strawberrynet? Er det ein bra netthandel, eller? *stikke ein tur innom på jakt etter julegaver* ;)

God søndag. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får ein bra jobb snart. Kjedelig å gå rundt uten å vita kor ein havnar.

Artig med julegavehandel. Strawberrynet? Er det ein bra netthandel, eller? *stikke ein tur innom på jakt etter julegaver* ;)

God søndag. :klemmer:

Strawberrynet.com er bare genial. Gratis frakt, og jeg bestiller bare ting som koster under 200 kroner, da slipper man toll. Som regel tar det bare ei lita uke før pakken kommer til postkontoret. Kjempekjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde egentlig tenkt å svømme litt i dag, men kjenner at jeg ikke orker å dra... Har gått tur tidligere i dag, får være nok i dag.

Ellers har jeg snakka med mannen, og han skal ut til havs denne uka hvis alt går etter planen. Og det betyr at vi antakeligvis ikke får snakka sammen på en ukes tid hvis vi er litt uheldige... Kjenner at jeg depper litt over det. I løpet av de 8,5 årene vi har vært sammen er det bare en dag vi ikke har snakka sammen. Er ikke alltid de lengste samtalene... Men det er bra å høre stemmen hans bare...

Ellers, jeg skal bli tante! Gleder meg kjempemasse. Det kommer til å bli skikkelig stas. Har begynt på babyteppe allerede, selv om terminen ikke er før i mai :ler: Men jeg trenger nok lang tid på å bli ferdig med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Åh julebrus er bare best!!! Jeg vil også ha!! :wow:

Kjedelig å være lenge borte fra mannen. Heldigvis så blir det siste turen hans på en stund, gjør det ikke? Litt dårlig timing med å reise midt i prøvingen og utredning, så det er greit om han holder seg i Norge ja :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...