Gå til innhold

spinnvils graviditetsdagbok...


spinnvil

Anbefalte innlegg

Hei :) Bare innom en rask tur for å :hoppe: litt for jobbintervju. Jeg krysser fingrene!! Nå er det rett i seng. Akkurat kommet hjem fra Italia. God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare innom med et lite innlegg før jeg reiser til Stockholm på jentetur. Ikke den beste timinga sånn prøvemessig, tror EL kommer rundt helga nå, men det ordner seg nok.

Ellers så snakka jeg med fertilitetsseksjonen i dag, blir nok ikke noe før rundt jul. Laaaange køer for utredning gitt. Men akkurat nå orker jeg ikke å tenke så langt, nå er det STOOOOOCKHOOOOLM :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom med et lite innlegg før jeg reiser til Stockholm på jentetur. Ikke den beste timinga sånn prøvemessig, tror EL kommer rundt helga nå, men det ordner seg nok.

Ellers så snakka jeg med fertilitetsseksjonen i dag, blir nok ikke noe før rundt jul. Laaaange køer for utredning gitt. Men akkurat nå orker jeg ikke å tenke så langt, nå er det STOOOOOCKHOOOOLM :D

GOD TUR SPINNVILL !!! Jentetur hørtes helt SUPERT ut :skya: :skya:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei og hå. Da var helga i Stockholm over, fikk trimmet lattermusklene og visakortet. Utrolig morsom tur! Gamla Stan er bare fantastisk. Utrolig koselig plass, og mange små unike butikker. Morsomt å shoppe på sånne plasser. Er jo ikke samme stasen med kjedebutikkene i Norge, uansett hvilken by man er i, er det samme utvalget.

Har brukt alt for mye penger, men det kommer vel inn nye? Er jo ikke så lenge til neste lønning er det? bare sånn nesten tre uker? Og det er jo ingenting.

Intervju ja, kjenner nervene kommer nå. Føler ikke at jeg har forberedt meg nok. Har jo vært i Stockholm og drukket øl... Det er vel fin oppkjøring? Bare 6 timer til intervju....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med intervju i dag. Masse lykke til ;) Håper det går din vei.

Godt å høre at du hadde det fint i Stockholm også, spørs nok om vi må ta en tur til Gamla Stan når vi skal dit. Angrer litt på at vi valgte mitt og grå kjedelige november, men det kan vel bli hyggelig for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Såååå spennende med intervju!! Men du gjør jo alltid et veldig godt inntrykk så det går nok som smurt skal du se. Hva sa jobben da du skulle på intervju? de har godt av å vite at andre også er interessert i deg så kanskje de jobber litt bedre med saken med å gi deg fast! :klem:

Du MÅ inn hit i dag så vi får høre hvordan det gikk og ditt inntrykk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var intervjuet over for noen timer siden, og jeg har brukt ettermiddagen på å tenke gjennom hvordan det gikk. Det var ikke det beste intervjuet jeg har gjort, men det gikk ganske ok. Jeg klarte å holde roen selv om det var seks!!! stykker fra arbeidsgivers side til stede under intervjuet. Har aldri opplevd noe sånt før, maks har vært tre... Merkelig opplevelse.

Uansett, dette er jo egentlig en jobb jeg kunne tenke meg, men jeg skjønner at jeg har litt lite erfaring på enkelte områder. Men utdannningsmessig er jobben midt i blinken, mye mer enn den jobben jeg har i dag. Skal ta en liten samtale med sjefen min i morgen tidlig, kanskje han har noe nytt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Seks :hakeslepp: stykker.

Krysser fingrene for at de likte deg og det du hadde å komme med :Nikke:

Ja jeg fikk jo helt følelsen av å komme inn i feil møterom... Men tror det ble bra likevel. Nå er det bare å vente... Og det er jeg ikke så flink til.

Så spennande med jobbintervju. Håper du får jobben. Det er godt å få jobba med det ein er utdanna til. :jepp:

jeg jobber egentlig med det jeg er utdannet til nå også, men jeg har en rimelig spesialisert utdannelse, og den nye jobben vil kunne treffe enda bedre.

Så spennende. 6 representanter fra arbeidsgiver var litt voldsomt ja. Man kan jo bli nervøs av mindre. Krysser fingrene for deg snuppa!! :klem:

Takker! Skal holde dere alle oppdatert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...