Gå til innhold

spinnvils graviditetsdagbok...


spinnvil

Anbefalte innlegg

Kjipt at tanta kom! Krysser da fingrene for neste gang :jepp:

Jeg orker ikke prøve temping engang jeg... For meg så høres det ut som et stress å tempe til samme tid hver dag... :klø:

Men, du fiksa pc'en selv!!! :juhu:

:duskedame:

Kjekt å greie og fikse slikt selv :jepp:

Ha en super søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner til følelsen av uønsket tante-besøk. Eller... Jeg fikk aldri noen særlig tantebesøk, med 2 stk i løpet av 12 mnd. Begge ved hjelp av medisiner. Men da jeg testet var det bare en strek... Og er ikke det stort sett det samme da??

Men en vakker dag dukker ikke tanta opp som forventet (i mitt tilfelle etter disse medisinene), og plutselig er det en strek "for mye" på testpinnen. Og daaaaaaa står nok jubelen i taket hos deg også!!!

Vil jeg tro... :fnise:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt at tanta kom! Krysser da fingrene for neste gang :jepp:

Jeg orker ikke prøve temping engang jeg... For meg så høres det ut som et stress å tempe til samme tid hver dag... :klø:

Men, du fiksa pc'en selv!!! :juhu:

:duskedame:

Kjekt å greie og fikse slikt selv :jepp:

Ha en super søndag!

Takker takker:) håper du har en fin søndag du også!

Temping går overraskende greit. Jeg er velsignet med et godt sovehjerte, så jeg har klokka på ringing hver dag kl 6. Og i helgene temper jeg med øynene igjen og når jeg våkner senere på dagen ser jeg på siste måling. Hadde ikke orka å slå på lys og sånt nei. :ler:

Kjenner til følelsen av uønsket tante-besøk. Eller... Jeg fikk aldri noen særlig tantebesøk, med 2 stk i løpet av 12 mnd. Begge ved hjelp av medisiner. Men da jeg testet var det bare en strek... Og er ikke det stort sett det samme da??

Men en vakker dag dukker ikke tanta opp som forventet (i mitt tilfelle etter disse medisinene), og plutselig er det en strek "for mye" på testpinnen. Og daaaaaaa står nok jubelen i taket hos deg også!!!

Vil jeg tro... :fnise:

:kose:

Åh det høres jo ut som det er verdt til slutt ja. Får bare smøre meg med tålmodighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Hei :) Kjedelig å være alene så lenge uten mannen. Du får pleie deg selv så godt du kan. Kjipt at det går utover prøvingen en mnd. Bra at tempingen fungerer.

Virus på pc er dritt. Flinke deg som har klart å fikse det alene :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Kjedelig å være alene så lenge uten mannen. Du får pleie deg selv så godt du kan. Kjipt at det går utover prøvingen en mnd. Bra at tempingen fungerer.

Virus på pc er dritt. Flinke deg som har klart å fikse det alene :hoppe:

tror faktisk at vi berger denne pp, etter mine beregninger er EL rundt 10 september og planen er at mannen kommer hjem den 10. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søte mannen sendte blomster til meg i går. Kom en budmann på døra mens jeg snakka med mannen. Masse kjempefine røde roser, ble så glad. Skjønne mannen min:) I morgen er det "bare" to uker til han kommer hjem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Åh, det var søtt :hjerte: Så snill han er!

Får du gjort det du hadde som mål mens du er alene da? Jeg nyter min siste feriedag. Kunne gjerne hatt en uke til ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått gjort en del av det jeg hadde som mål. Har nesten vaska rundt hele leiligheta. Men trening er det verre med... Satser på å være flinkere neste uke - har nemlig prioritert å være sosial i stedet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh nå er jeg fortvila. Har problemer med det elektriske i gangen. Da vi flytta inn for to år siden hadde elektrikerne glemt et av lyspunktene i taket, og dumme meg godtok at de satte opp en plastikklist i taket som de førte ledningen til det nye punktet gjennom. Og denne er bare festet med lim... Og nå har den løsna og henger bare og slenger. Måtte slå av lysene fordi det begynte å blinke pga dårlig kontakt. Liker det ikke.

Så i morgen må jeg ringe byggherren og klage. Og han er så utrolig vanskelig, så jeg frykter at det ender opp med at jeg må betale utbedringen selv. Hvordan er det med reklamasjon på et helt nytt elektrisk anlegg? Anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner at jeg ikke tåler motgang akkurat nå.

Jeg har så lite lyst til å være alene om dette akkurat nå.

Jeg har så lite lyst til å ringe kjipe byggherren akkurat nå.

Jeg har så lite lyst til å bruke morgendagen til krangling om ansvar.

Jeg har så lite lyst til å legge meg alene i kveld, og våkne alene i morgen.

Jeg hater å ikke kunne snakke med mannen når jeg vil fordi tidsforskjellen gjør at vi sover på helt ulike tider.

Akkurat nå har jeg mest lyst til å sette meg i et hjørne med teppet over hodet og bare deppe. For alt, og for ingenting. Bare kjenne at verden er et kjipt sted akkurat nå. Og ønske at verden kan være litt snillere.

Endret av spinnvil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose:

Det går så bra og ringe dumme byggherren.

Kjærsten din blir sikkert ikke sur om du ringer og vekker han når du ikke har det helt bra og savner han. Blir det for ille så får du bare ringe, hjelper alltid å prate litt :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:kose:

Det går så bra og ringe dumme byggherren.

Kjærsten din blir sikkert ikke sur om du ringer og vekker han når du ikke har det helt bra og savner han. Blir det for ille så får du bare ringe, hjelper alltid å prate litt :klemmer:

Åh det gjorde godt med litt omsorg akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Høres ut som det bare er å ringe byggherren :jepp: utbedringene er det ikke dere som skal betale :riste: Vi flyttet inn i leiligheten vår for to år siden vi også, og stadigvekk er det noe som ikke er i orden.. Her er det iallefall byggherren som må ta på seg ansvar og utlegg for utbedringer ;)

Hadde ringt kjæresten jeg.. Han savner nok deg han også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klokka er bare fem om morgenen, har ikke lyst til å vekke han når han jobber så masse. Får vente til jeg står opp i morgen tidlig, og ringe da. Gleder meg til han kommer hjem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Høres ut som det bare er å ringe byggherren :jepp: utbedringene er det ikke dere som skal betale :riste: Vi flyttet inn i leiligheten vår for to år siden vi også, og stadigvekk er det noe som ikke er i orden.. Her er det iallefall byggherren som må ta på seg ansvar og utlegg for utbedringer ;)

Hadde ringt kjæresten jeg.. Han savner nok deg han også.

Godt å høre at det fins ok byggherrer også. Håper min har en god dag i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...