Gå til innhold

spinnvils graviditetsdagbok...


spinnvil

Anbefalte innlegg

Joda, nå er det ny PP og nytt håp. Er vel bare å krysse fingrene for at det blir denne gangen?

Skal på Lerkendal i morgen på fotballkamp, kan vel bli en øl eller noe før eller etter kampen som plaster på såret. Kan jo smake godt det etter å ha stått over utepilsen i sommerlige Porsgrunn denne uka.

tror jeg trenger noen dager denne gangen for å komme over skuffelsen, etter over en uke med ømme pupper og uggen følelse begynte jeg å bli ganske sikker på at det skulle dukke opp et plusstegn på testen i morges. Men i stedet dukka tanta opp en time eller to etter at jeg tok testen. Jaja, satser på et januarbarn da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda, nå er det ny PP og nytt håp. Er vel bare å krysse fingrene for at det blir denne gangen?

Skal på Lerkendal i morgen på fotballkamp, kan vel bli en øl eller noe før eller etter kampen som plaster på såret. Kan jo smake godt det etter å ha stått over utepilsen i sommerlige Porsgrunn denne uka.

tror jeg trenger noen dager denne gangen for å komme over skuffelsen, etter over en uke med ømme pupper og uggen følelse begynte jeg å bli ganske sikker på at det skulle dukke opp et plusstegn på testen i morges. Men i stedet dukka tanta opp en time eller to etter at jeg tok testen. Jaja, satser på et januarbarn da...

Uffa, jeg føler så utrolig med deg. Har ikke sett noe til TR siden midten av mars jeg.. :(

Og jeg tok en billigtest forrige fredag. Skikkelig negativ var den. :sukk:

Vi får satse på at det går i orden snart... Vurdert å få deg en liten utredning.., i og med at du har litt uregelmessig mens og "sliter" litt med å bli gravid? Ikke helt sikker på hvor lenge du har prøvd da, her jeg sitter, men korriger meg gjerne om du ikke har prøvd for mye. :jepp:

Lykke til neste runde!!! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Kjedelig med mensen :klem: Skjønner godt at det er tungt. Ta en dag av gangen, og tenk at nå er du i gang med neste prøveperiode. Krysser fingrene for en fulltreffer denne gang. Kommer du til å teste for EL? God helg og kos deg med noe å drikke i morgen. Husk at det kanskje blir lenge til neste gang hvis alt går som det skal ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffa, jeg føler så utrolig med deg. Har ikke sett noe til TR siden midten av mars jeg.. :(

Og jeg tok en billigtest forrige fredag. Skikkelig negativ var den. :sukk:

Vi får satse på at det går i orden snart... Vurdert å få deg en liten utredning.., i og med at du har litt uregelmessig mens og "sliter" litt med å bli gravid? Ikke helt sikker på hvor lenge du har prøvd da, her jeg sitter, men korriger meg gjerne om du ikke har prøvd for mye. :jepp:

Lykke til neste runde!!! :tommelopp:

Vi har det ganske likt da skjønner jeg... Ikke noe gøy nei, men det blir vel til slutt selv om veien kanskje blir litt lenger enn gjennomsnittet...

har lufta utredning litt med fastlegen, og han har gitt meg til sommeren. Vi har bare kommet til PP7 denne runden, men vi har hatt en runde tidligere, da jeg mistet ganske tidlig og så prøvde i 9 måneder etter MAen uten resultat. Så til sammen er det noen runder med skuffelser ja... Men vi kan jo bli gravide, og det hjelper litt på kjenner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har det ganske likt da skjønner jeg... Ikke noe gøy nei, men det blir vel til slutt selv om veien kanskje blir litt lenger enn gjennomsnittet...

har lufta utredning litt med fastlegen, og han har gitt meg til sommeren. Vi har bare kommet til PP7 denne runden, men vi har hatt en runde tidligere, da jeg mistet ganske tidlig og så prøvde i 9 måneder etter MAen uten resultat. Så til sammen er det noen runder med skuffelser ja... Men vi kan jo bli gravide, og det hjelper litt på kjenner jeg.

Ja, der er du heldig. Den gleden har ikke jeg å klore meg fast i... :sukk:

Jeg får bare håpe da.. Og glede meg til gynekologen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var helga over, full fart hele tiden... Fotballkamp på lørdagskvelden, og mitt lag vant over Rosenborg. For en lykke! Og mannen holder med RBK så da ble det litt vennskapelig mobbing ja ;)

I går var det full fart i hagen, raking og spyling og utemøblene har endelig kommet fram fra vinterdvalen. Og så er det meldt bra vær framover, så nå er det bare å si HURRA! for våren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg til å sove lenge i morgen, skal bli godt med en fridag fra jobben nå. Egentlig burde jeg vært på jobb i morgen også, har masse å gjøre nå.... Men det får vel bare vente, overtid er jo et ukjent fenomen for meg på jobb, så må vel bare la arbeidsoppgavene vente til fredag og neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Når du har mye å gjøre så må de jo bare opprette en fast stilling! Det er jo tydelig at dine oppgaver må gjøres ;)

Deilig med fri. Så på værmeldingen at dere skulle ha fint vær. Heldiggrisen. Deilig med fint vær når man har fri. Har dere sittet ute og kost dere enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja hvor mye jeg har å gjøre på jobb varierer veldig, men jeg vil jo absolutt ha fast jobb! Håper det skjer noe på den fronten i løpet av sommeren, men har mine tvil. Det går ganske så tregt der ja...

I helga har vi passet verdens nydeligste 9 måneders baby! blir jo ikke mindre babysyk av sånt. Det gikk overraskende bra når jeg tenker på at babyen ikke kjente oss fra før. Men det var bare smil og latter, ja stort sett da ;) Men litt gråt må man vel regne med?

Og så hadde vi besøk av et annet vennepar som skal ha baby til sommeren, blir så spennende! Gleder meg masse på deres vegne ja.

Og så håper jeg bare at det blir min tur til å telle ned snart. Kanskje det er litt større sjanse å bli gravid nå når det begynner å bli lyse sommernetter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er mer fruktbar i sommermånedene ja!!

Blir ikke mindre babysyk av disse babyene nei! er helt ungegal jeg... beste jeg vet med de babyene!

Lykke til denne måneden!! Tvi Tvi!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det snart helg igjen, og jeg får besøk av tanta mi! Gleder meg masse. Da blir det masse god mat og litt vin (kanskje mer enn litt) og muligens en tur ut på lørdagskvelden.

Mannen skal på guttetur, så da blir det jentehus her hele helga. Passer kanskje ikke helt perfekt med EL, men jeg tror det er først over helga den kommer. Har en runde til med tester som skal til pers denne måneden. Etter det tror jeg ikke at jeg orker å teste mer, vurderer temping littegranne, men vet ikke helt enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EL tester er vanskelige greier ser det ut som. Streken var like sterk som kontrollstreken i går, men skal den ikke egentlig være sterkere? For i dag var den svak igjen... Skjønner ingenting.

Men men, vi får vel bare prøve som vanlig og satse på at EL har vært eller kommer veldig snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Jeg syns de var vanskelige å forstå, derfor syns jeg CB sine tester var best. Der kom det digitalt om man hadde EL eller ikke. Men kjør på uansett, for å være på den sikreste siden :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

her kommer en liten oppdatering, noen dager siden sist jeg var innom her. Jeg tror jeg hadde EL rundt forrige helg, i alle fall da testen viste størst utslag. Så nå er det bare å smøre seg med tålmodighet i en ukes tid til...

Ellers har vi vært i London på helgetur jeg og mannen min. Vi har hatt det så fint. Mannen har ikke vært i London før, ja hvis man ikke teller med Heathrow da :) Vi har vært supereffektive turister, sett det meste av turistattraksjoner, vært på marked, kjørt toetasjers buss, vært på pub osv... London kan virkelig anbefales, det er så behagelig å reise i et land der man forstår språket såpass godt.

Og joda, shopping ble det også. Selv mannen shoppa en del, og det er ikke akkurat hverdagskost! tror til og med han syns det var morsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, er skikkelig forkjøla. Ble egentlig syk før vi dro til London, men fortrengte hele sykdommen mens vi var der... i går da vi kom hjem og jeg endelig kunne legge meg på sofaen kom feberen. Og den kommer og går litt nå, og hoster masse. Ikke noe gøy nei.

Innbiller meg også at dette ikke er optimalt for en liten spire som forhåpentligvis skal klore seg fast i disse dager... Æsj og æsj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Åh, heldiggrisen som har vært i London. Høres ut som en topp tur. Moro når mannen også får shoppet litt.

Tror det skal gå bra selv om du har feber. Bare hold ut. Ikke lenge til testing da. Får håpe mensen holder seg unna. Jeg er optimistisk jeg. Dere har klart det tidligere, så nå er det bare spørsmål om tid :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Fisk73

AH!

London, det er min absolutte favorittby! Vi var der og feiret 35-årsdagen min, så det er ikke så lenge siden jeg var der. Men jeg tror faktisk det bare var mannen her som shoppet.... :klø:

Jeg går bare rundt og snuser inn atmosfæren jeg, nyter bygningene og arkitekturen, og bare kjenner jeg elsker storbylivet!

Folk har da blitt gravide mens de har vært syk før?? Går så bra så! Bare sørg for å holde magen varm!! Kineserne tror at det er det aller viktigste, og vel jeg kan godt tro det jeg. Hvem i all verden vil FRIVILLIG bosette seg der hvor det er kaldt???

God bedring!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk har da blitt gravide mens de har vært syk før?? Går så bra så! Bare sørg for å holde magen varm!! Kineserne tror at det er det aller viktigste, og vel jeg kan godt tro det jeg. Hvem i all verden vil FRIVILLIG bosette seg der hvor det er kaldt???

God bedring!!!

Tusen takk. Er hjemme fra jobb og har kledd på meg masse i dag. Skal legge meg under pleddet og se på TV og holde magen supervarm! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, heldiggrisen som har vært i London. Høres ut som en topp tur. Moro når mannen også får shoppet litt.

Tror det skal gå bra selv om du har feber. Bare hold ut. Ikke lenge til testing da. Får håpe mensen holder seg unna. Jeg er optimistisk jeg. Dere har klart det tidligere, så nå er det bare spørsmål om tid :klem:

Ja vi hadde det kjempefint, kan virkelig anbefale London for kjærestetur!

Tenkte kanskje å teste om ei uke. Får se om jeg klarer å holde meg så lenge da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*mote meg opp for å ringe kontaktperson på utlyst jobb*

Er litt pysete i dag, redd for å få DET hosteanfallet når jeg snakker med kontaktpersonen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...