Gå til innhold

spinnvils graviditetsdagbok...


spinnvil

Anbefalte innlegg

Testa i dag tidlig, supernegativt... Må vel bare innse at denne PP var uten eggløsning, og bedre lykke neste PP. Blir så lei av dette, hvorfor kan man ikke bare bli gravid superkjapt?

Hva kan man gjøre når man ikke har EL hver pp? Jeg tror kanskje jeg har funnet grunnen til at jeg av og til har veldig lange sykluser, at det er sykluser uten EL. Er dette logisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Testa i dag tidlig, supernegativt... Må vel bare innse at denne PP var uten eggløsning, og bedre lykke neste PP. Blir så lei av dette, hvorfor kan man ikke bare bli gravid superkjapt?

Hva kan man gjøre når man ikke har EL hver pp? Jeg tror kanskje jeg har funnet grunnen til at jeg av og til har veldig lange sykluser, at det er sykluser uten EL. Er dette logisk?

Uff da.. Føler med deg. Vi sliter med samme problem. Ikke fant jeg EL jeg heller... Det er så typisk. :kjefte: Kan det liksom ikke bare løsne, befruktes og feste seg? Være litt sånn som dyrene? De parrer seg, og vips er de drektige. Det er jo sånn naturen er skapt?!?!?!?! :sukk:

Vi får vel bare innse at vi har eggstokker som ikke er helt i vater, og bare håpe og be om at ting løser seg til slutt og at vi får vår lille kul på magen til slutt vi også. :jepp:

*TRØSTEKOSPÅKINNET*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da.. Føler med deg. Vi sliter med samme problem. Ikke fant jeg EL jeg heller... Det er så typisk. :kjefte: Kan det liksom ikke bare løsne, befruktes og feste seg? Være litt sånn som dyrene? De parrer seg, og vips er de drektige. Det er jo sånn naturen er skapt?!?!?!?! :sukk:

Vi får vel bare innse at vi har eggstokker som ikke er helt i vater, og bare håpe og be om at ting løser seg til slutt og at vi får vår lille kul på magen til slutt vi også. :jepp:

*TRØSTEKOSPÅKINNET*

tusen takk for trøstende ord

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Noen spor til mensen da? Jeg testet forresten negativt med quick respons som jeg kjøpte på apoteket, men positivt med to andre typer tester.

Håper det blir treff på kommende syklus, så får du et tidlig 2009 barn! :kgbaby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett noe til mensen enda nei, så lever vel enda i håpet. Men har murringer i ny og ne så det er vel ikke helt usannsynlig at den kommer til slutt. Det jeg kom til å tenke på er at siden mensen er så forsinka, kan det jo hende at jeg tok EL testene for tidlig, og at EL var veldig forsinka... Men tror ikke helt på det siden jeg ikke fant andre tegn på EL denne måneden...

Jaja, får smøre meg med tålmodighet og ikke håpe alt for mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så kjedelig å gå å vente på TR hele tiden.. Håper virkelig det har klaffet for deg denne mnd! :) Krysser fingrene for deg jeg :)

EL-tester trenger ikke alltid gi utslag da.. Så du kan være heldig me den..

Følger me :D :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Revenka

Mensen må jo være rett rundt hjørnet hvis den kommer. Like greit om den kom nå hvis den skulle komme så er du i gang igjen på neste syklus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

testa igjen i dag tidlig, supernegativt i dag også... Men enda ingen spor etter mensen, og jeg er en uke på overtid nå. Blir så lei, kan jeg ikke bare få mensen sånn at jeg kan begynne med en ny PP der jeg forhåpentligvis finner EL og det blir klaff!?! Frustrasjon, frustrasjon...

Ellers prøver jeg å selge brudekjolen min, men det er ikke lett. Har hatt den på finn i 9 måneder, og bare en har ringt. Og det var i går, og i dag kom hun for å prøve men den passet ikke. Lurer på om jeg får solgt den noen gang? Stakkars mannen min, som nesten ikke har plass i klesskapet sitt fordi kjolen min tar så stor plass... Jeg har jo i alle fall ikke plass i skapet mitt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

testa igjen i dag tidlig, supernegativt i dag også... Men enda ingen spor etter mensen, og jeg er en uke på overtid nå. Blir så lei, kan jeg ikke bare få mensen sånn at jeg kan begynne med en ny PP der jeg forhåpentligvis finner EL og det blir klaff!?! Frustrasjon, frustrasjon...

:hallo: tittet som snarest innom dagboka di, og må bare signere denne. Er liksom i ingenmannsland for tiden - negative tester og ingen tante på besøk :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

testa igjen i dag tidlig, supernegativt i dag også... Men enda ingen spor etter mensen, og jeg er en uke på overtid nå. Blir så lei, kan jeg ikke bare få mensen sånn at jeg kan begynne med en ny PP der jeg forhåpentligvis finner EL og det blir klaff!?! Frustrasjon, frustrasjon...

Signerer også. :sukk:

Vi er visst flere med dette problemet.

:kjefte: manglende TR og EL!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg tilbake fra jobbtur til Porsgrunn. Dere skulle sett reaksjonen da alle kollegene og jeg satt på uteservering og alle de andre hadde bestilt pils. Og når servitøren spør meg svarer jeg "en cola takk"... ble med en gang spørsmål om hvorfor ikke jeg drakk, så jeg tok et glass vin til middagen for å stoppe alle rykter. Men det var et veldig lite glass vin, mesteparten ble igjen i glasset. Hvorfor skal det være så vanskelig å ikke drikke alkohol, man blir jo mistenkeliggjort med en gang! Har bestemt meg for aldri å kommentere manglende alkohol i glasset til noen!!!

Ellers er jeg 10 dager på overtid uten spor etter mensen og uten positiv test. Blir smårar av dette her! Kjennes ut som jeg får mensen hvert øyeblikk, skikkelig mensmurringer og ømme pupper. Men det pleier ikke å vare ei uke før mensen endelig dukker opp, og nå har jeg gått sånn her leeeenge...

Er det egentlig noe godt tegn at man ikke får positiv test rundt IKM hvis man er gravid? Jeg tenker at spiren ikke vokser som den skal og at det ikke dannes nok hormoner? Skremmer meg selv ja.

Må vel bare smøre meg med tålmodighet og vente noen dager til før jeg tester på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, ja, folk er veldig på alerten med hensyn til alkohol altså. Jeg skal ut på jobbarrangement selv til uka, og om jeg fortsatt er i ingenmannsland da vet jeg ikke hva jeg skal gjøre egentlig. Det beste jeg kan komme på er å lyge på meg dårlig form :forvirra:

Skikkelig kjedelig å ikke vite hva som foregår der inne altså! Det er jo spennende på et vis også, men egentlig vil jeg bare vite hva som skjer, og ikke minst AT det skjer noe-samme hva. Når tenker du å teste da? Jeg er tom for tester nå, men har tenkt å begynne å tempe, og med det nye termometeret mitt kommer noen tester også, så om det ikke har skjedd noe til fredag tar jeg vel en test fredag morgen tenker jeg.

Krysser fingrene for at du får positiv test neste gang! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt når jeg tester neste gang, hvis jeg klarer å vente til lørdag så gjøre jeg det. Men det kan hende det blir fredags morgen.. har en CB liggende, men det er den siste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Revenka

Hmm.. høres jo veldig rart ut da. Ta en til i morgen :klem: Mener å ha lest at det er svært idividuelt hvor mye hCG man produserer, og at noen kan gi utslag på testen veldig sent selv om de er gravide. Ikke la det skremme deg. Kan jo hende at du har EL mye senere enn det du tror og derfor tar det litt tid før testen vil slå ut.

Ikke så lett å unngå blikk hvis man bestiller cola :fnise: Hvis det er en bar så kan man gå dit uten andre blir med og bestille seg et glass med alkoholfri vin. Men syns det var en god løsning å bare ha et glass på bordet til pynt nesten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeei..

Så kjedelig at testene er negative og alt dette her.. Håper mensen forblir borte og testen du neste gang tar er positiv!!! :hoppe::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

mensen kom i dag, tolv dager på overtid. Kjenner jeg depper litt, hadde begynt å håpe nå ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig, Spinnvill!! :(

Dårlig gjort av mensen å komme sååå forsinket. Klart man får forhåpninger...

Håper uansett du får en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fisk73
mensen kom i dag, tolv dager på overtid. Kjenner jeg depper litt, hadde begynt å håpe nå ja...

USJ!!!!

:kjefte:

Egentlig så synes jeg vi kunne bli :gravid: , ALLE sammen!!! Kjenner godt igjen de frustrasjonene og følelsene, men man får bare prøve å tenke på andre ting i steden. Vanskelig!

Uansett, innom med en liten trøsteklem :klem:

Håper du får en super helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig dårlig gjort å la deg få forhåpninger altså :frustrert: Men du er i det minste ute av ingenmannsland da, ting fungerer der inne. Håper det er din tur neste gang, og at du kan sette pris på å kose deg med et glass vin eller noe annet lutealfase-forbudt når den første skuffelsen har gitt seg :troest:

God helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...