Gå til innhold

spinnvils graviditetsdagbok...


spinnvil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ringte! Stolt av meg selv ja. Ikke så lett å gjøre et godt inntrykk når man nesten er stemmeløs og hoster... Men har i alle fall bestemt meg for å søke.

Hater å skrive søknader...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hjemme fra jobb i dag også, tror jeg har fått bihulebetennelse. Kjennes ut som det ene kinnet mitt skal eksplodere, og har vondt i tennene på den siden også. Men har lest litt på nett, og det er vist ikke vits å dra til legen før det har vart over en uke. Er vist ofte virus som gjør det, og da hjelper jo ikke antibiotika...

Paracet er min venn!!!

kanskje jeg skal prøve og skrive jobbsøknad i paracetrus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Skriv søknad i paracetrus, tror det skal gå bra så lenge formen din er bra nok til det. Kjedelig å være syk. Om ikke annet så får du jo med deg alle seriene som går på dagtid. Har sett noen av dem i det siste;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søknadsskrivinga ble utsatt, men må få gjort det i løpet av helga... Har ikke lyst å sende inn søknaden samme dag som fristen går ut. Men jobben virker så spennende, vil ha vil ha vil ha vil ha!!!!! :)

Og nå har jeg bestilt meg fotpleie, så nå stikker jeg til byen for litt luksus. Håper det ikke kiler, for det kiler så lett når noen holder på med føttene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten, bare to dager igjen til testing :popcorn:

Vel denne måneden ble det ingen testing, fikk besøk av tanta i dag... Depper litt nå ja. Hvorfor skal det være så vanskelig å bli gravid, når folk klarer det i fylla hver eneste helg? Kanskje det er der trikset ligger? Ha seg i grisefylla? :skaal:

Vurderer å begynne og tempe denne måneden, men har lite peiling på hvordan det foregår. Må man tempe på samme tidspunkt hver dag, eller er det ok å gjøre det når jeg våkner? Står jo ikke akkurat opp kl seks på lørdager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg skulle shine leiligheta littegranne nå, hybelkaninene begynner å bli mange og velfødde... Og så er det jo en kjempeunnskylding for å utsette søknadskrivinga bare littegranne til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært superhusmor i dag, leiligheta skinner nå!!!

Og i dag ble det et par glass rødvin, siden jeg ikke tok noen i går da jeg så MGP. Og når jeg endelig satte meg ned for å skrive jobbsøknad, var det straks litt morsommere enn vanlig... Rart det der, jeg blir straks litt mer kreativ med et lite glass rødvin innabords. Bør kanskje ikke sende søknaden i kveld, men lese over den i morgen før jeg tar sjansen på å kalle den ferdig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fisk73

...kanskje litt lurt å vente til i morgen med å lese over, og sende søknaden....

Jeg har også lurt på hvordan i all verden enkelte greier å få unger bare ved å "knipse i fingrene".... :sjenert: Skjønner det ikke jeg... :sukk:

Jaja, jeg trøster meg med at det sikkert er en eller annen grunn til at det tar lengre tid for enkelte. Men tallene er jo på vår side, det er jo over 90% av alle som ønsker det som faktisk blir gravide :) (Mener å ha lest det en plass hvertfall...)

Jeg bruker slike EL-tester, orker ikke den tempingen (etter hva jeg har skjønt er det mer arbeid enn tester...?). Det funker veldig greit, og jeg finner ut at jeg til nå har hatt ganske regelmessige eggløsninger, heldigvis. Men hvorfor jeg ikke blir gravid da, DET skjønner jeg ikke... :klø:

Kos deg med vin og nyshinet leilighet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror at det er bedre for min del å prøve temping i alle fall et par sykluser. Har prøvd El-tester to sykluser, men fant ikke helt ut av det. Tror ikke jeg hadde EL den ene måneden, i så fall var den 14 dager forsinka, og den andre måneden fikk jeg aldri supersterk strek. Så EL-tester ble bare stress for min del...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Revenka

Så kjedelig med mensen :tristbla: Men ikke gi opp. Gjennomsnittlig tar det jo flere mnd før det klaffer, og noen må desverre dra opp den statistikken litt. Snart blir det deres tur.

Skjønner at det er stress å ta de testene. Temping høres jo veldig greit ut da. Bare ha det liggende ved sengen og temp når du står opp. Kan jo prøve en mnd for å se om det går om du temper senere i helgen enn resten av uken.

Kos deg med vin! Jeg hadde veldig lyst på rosevin i går da jeg var hos mamma. De andre koste seg med det i solen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan virkelig anbefale temping! Det var bare helt supert å begynne med det, da fikk jeg straks mer kontroll på saker og ting føler jeg. Er fortsatt veldig fascinert over at det faktisk går an å lese så mye om hva som skjer i kroppen bare ved å måle temperaturen hver dag.

Ha en fortsatt fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg godt i gang med temping, men ser allerede at T varierer en del, så det blir spennende når det nærmer seg EL-tid. Satser på at T steg fordi jeg drakk litt alkohol på jobbsamling...

Har også bestemt meg for å unngå og drikke mye alkohol når jeg er på jobbting. Jeg drakk lite denne gangen, og da ser man hvor rare folk egentlig blir når man drikker. Og jeg tror ikke jeg vil vise hvor rar jeg kan bli når jeg drikker til kollegene mine. Hehe, dette er kanskje et tegn på at jeg begynner å bli voksen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har hatt en sååå fin dag på jobb i dag. Har vært på brannslokkingskurs. Det var så gøy! Nesten sånn at jeg skulle ønske jeg jobbet på sikkerhetssenteret. Virker som en kjempegøy jobb, lurer på om de har bruk for en kjemiker? Jeg kan jo jobbe med HMS i tillegg til å slukke branner??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om jeg skal melde meg som interessert til å å være med i industrivernet på jobb hvis jeg noen gang får fast jobb. Hadde vært så gøy å få være jobbrannmann, være med på øvelser og masse kurs og sånt.

Men jeg tror det er bare menn som er med, vet ikke om jeg er sterk nok til å være aktuell. Det er vel en stor fordel hvis man er sterk nok til å kunne slepe ut kolleger i tilfelle brann. Og røykdykkerutstyret veier jo en del det også. Men det virker kjempespennende!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Høres spennende ut med brannkurs ;) Er jo en veldig viktig oppgave! Kan jo ikke utelukke kvinner, det er jo diskriminerende. Du får hinte frempå at du er interessert. Har kjørt brannforsøk på jobb og det er spennende. Vi har slike brannlabber som gjør at vi kan overvåke noe utenifra når det blir mye flammer. Merkelig å se hvor kjapt man mister sikten.

Har du søkt flere jobber da? Syns jobben din må få ut fingeren og ansette deg fast. Er jo ikke noe moro å ha det slik :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har søkt en jobb nå som virker veldig spennende. Går på testing av elektrokjemiske celler, fristen gikk ut i dag. Blir spennende framover, det er jo ikke så mange her i byen med den bakgrunnen jeg har faglig. Blir skuffa dersom jeg ikke blir innkalt på intervju i alle fall. Men håper jo egentlig at den arbeidsgiveren jeg har nå får fingeren ut... Vil jo helst være der jeg er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...