Gå til innhold

Inwe's dype tanker.


Inwe

Anbefalte innlegg

Så sitter jeg inne da, selvom om :sol: varmer ute. Tenkte jeg skulle surfe litt på kg nå, og ta å sette meg ut når skoledagen er ferdig for godt, kanskje med en bok. Det blir kos. Når man sitter sånn i sola virker alt så problemløst. Fregnene har begynt å komme også, så nå syns det på meg at sola er fremme, jeg ser jo yngre ut :gjeiper: Sommerfølelsen begynner å komme. Grilla (pølser og engangsgrill) i helga, og tenker jeg skal gjenta det når S kommer på besøk. Er ikke de store mulighetene til et stort grillmåltid her, men pølser funker det, får iallefall en skikkelig sommerfølelse av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En mandags :klem: tilbake til deg Ulva! :) Sommer er herlig :juhu:

Ansjoni: Er ganske så fregnette etter å ha sittet i sola i dag og. Grillpølser og øl hørtes perfekt ut. Selvom jeg må vente med ølen til jeg er hjemme herfra, er nemlig ikke lov til å drikke på skolen, og vi fikk en fin tale om akkurat dette i dag :sjenert:

---

Jeg er sulten. Det er faktisk den eneste tanken inne i hodet mitt nå. Veldig sulten. De serverte lapskaus i dag, og det er noe jeg ikke liker når min mor lager det en gang. Så jeg spiste ikke, gikk og la meg, og våkna alt for lenge før kveldsen. Nå skal jeg bli sittende på kg i 40 min til, så er det mat :) Ellers skjer det ikke stort. 3 eller 4 dager til S kommer da :) Får ringe han i kveld å høre om han vet mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
En mandags :klem: tilbake til deg Ulva! :) Sommer er herlig :juhu:

Ansjoni: Er ganske så fregnette etter å ha sittet i sola i dag og. Grillpølser og øl hørtes perfekt ut. Selvom jeg må vente med ølen til jeg er hjemme herfra, er nemlig ikke lov til å drikke på skolen, og vi fikk en fin tale om akkurat dette i dag :sjenert:

---

hehe, det pleier vel ikke å være spesielt lov å drikke på skolen ;) men når de sier det så spesifikt...folkehøgskole? Husker det var regler på min også, som ble heftig brutt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, folkehøyskole. Bare orker ikke bryte reglemanget SÅ mye når det er så kort tid igjen. Iallefall når de har fått snusen på at vår klasse gjør det stadig vekk. Nei vi får vente til avsluttningsfesten tror jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er trøtt. Vi snakker fravær i klassen. Tror ikke det har noe med meg å gjøre. Jeg er flink jente å møter opp uansett. Folk møtte opp alt for seint i dag, så lærerne er sure. Skal sjekke fraværet mitt i dag tror jeg, siden jeg skal hjem 1 mai helga. Da skal jeg være konfirmasjonsfotograf å tjene penger. Alle andre skal til fine byen i morgen, på klassetur, jeg vil og. Pollen er ille i dag, jeg snufser som bare det. Har egentlig ikke noe å skrive. Kunne hende vi kom oss til fine byen alikevel. Jeg vil, jeg vil :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner dere jeg :(

Snakka med alle i dag. Bestevenninne N, S og Envy! Savn i aller høyeste grad.

Endret av Inwe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjedelig at ikke dere får være med da...

Håper det ordner seg :-D Skjønner godt det er deilig å komme seg bort av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil vel egentlig ikke bort, jeg vil hjem. Lei av å høre at alle har så mye å gjøre for tiden når jeg bare sitter her. Kanskje greit, da får jeg tenkt gjennom ting jeg ellers ikke har så god tid til, prøvd å vært litt kreativ, slike ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Come as you are, as you where, as I wan' you to be, as a friend, as a friend!

---

Dårlig humør på gang. Det varer i det uendelige virker det som. Alt går på tverke. Utdype det noe mer orker jeg ikke nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hallo:

Håper det ordner seg med turen, at deres klasse også får være med da! :)

Kjipt at humøret daler sånn plutselig. STOR :klem: til deg. Håper ting blir bedre og at ikke ALT går på tverke for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk ikke være med :( Vi skal ned til tettstedet her og ta bilder istedet. Det er teit, vi er jo faktisk de som hadde hatt bruk for en slik fotoutstilling, men ja, vi får bite det i oss.

Tror jeg vet hvorfor jeg er i dårlig humør for tiden. Jeg har alt for mye tid til å tenke. Tenke på hvordan ting er nå, tenke på hvordan de var før. Serlig før, livet mitt har virkelig ikke vært lett. Jeg har brukt år på å bygge meg opp til der jeg er i dag. På dager som denne tar jeg alt negativt igjen. Og det at jeg har gjemt meg inn i et hjørne her, og ikke titter ut hvis jeg ikke må, minner meg om før. Før, da jeg ikke fikk være med, da jeg ikke turte å snakke med folk. Da et lite "hei" virket negativt i mine ører. Nå gjør det snart det igjen. Bare fordi jeg er her, her jeg ikke vil være. Med en ny klasse som ikke liker meg. Så fort ting kan gå inn i gamle vaner igjen. Alt dette fra mine 10 år med mobbing har gjort at jeg er avhengi av mennesker. At jeg må møte de daglig. Iallefall vite at de er der. Nå er de ikke der, eller de er der, men jeg er her. Det hjelper lite. Jeg føler meg liten å ubetydelig igjen. Flink til å sjule det er jeg også. Jeg trenger en klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke ubetydelig vennen! Du vet hvor mye jeg savner deg! :( Skulle gjerne gitt deg en klem, og tror vi hjemme ønsker nesten like høyt at du kunne være her med oss som det du gjør selv!

Stooor klem til deg som sitter alene i gokk! :tristbla:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...