Gå til innhold

Inwe's dype tanker.


Inwe

Anbefalte innlegg

Jeg vet, jeg vil gjerne sove nå feks pga hodevondt, men neida, jeg skal pines og være våken i mange timer til! Teit er det!

---

Oh, for en koselig dag. Har egentlig ikke møtt venner i hele dag. Pappa solgte den andre leiligheten, så da var det ut for å feire med familien. Vi gikk på en fineste restauranten i den fine byen, og spiste for 3200. Sykt! Godt var det også, og magen min er kjempevond.

Savner folk, vet ikke hvem. En eller annen. Jeg har for mye surr i livet mitt nå, tror det er derfor jeg ikke får sove. Er forsåvidt koselig surr, så da går det fint. Vil absolutt ikke dra fra alt dette på søndagen for å flytte langt vekk i 5 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoho. Jeg har spilt verdens morsomste kortspill i dag, med verdens kuleste mennesker. Mer var det egentlig ikke å si om det. Folk er forresten utrolig sexfikserte for tiden. Sånn kan det gikk. Jeg er sliten, og dagene mine er egentlig ikke så spennende for alle andre for tiden. Sitter bare i fine byen og koser meg med venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho. Jeg har spilt verdens morsomste kortspill i dag, med verdens kuleste mennesker. Mer var det egentlig ikke å si om det. Folk er forresten utrolig sexfikserte for tiden. Sånn kan det gikk. Jeg er sliten, og dagene mine er egentlig ikke så spennende for alle andre for tiden. Sitter bare i fine byen og koser meg med venner.

ooh, kortspillet har jeg helt glemt å nevne i min bok, det er usannsynlig gøy :D Koffert-humor er noe vi alle trenger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åj, her var det liv. Hei på dere alle sammen. En :klem: til dere! Håper dere har hatt en fin helg :)

---

Helga har vært kjempemorsom. Det hele begynte vel med min komentar til Envy og S på torsdag "Jeg vil drikke i morgen, noen som vil være med?" Og det ville de. Begynte med vors på lørdagen oppe hos K og S, K var forsåvidt ikke hjemme, så da blei det S og to jenter. Noe han aldri har noe imot. Kosegutt som han er spilte han fint rollen sin i det selskapet også. Det endte vel forsåvidt med at vi måtte kaste han i dusjen så vi til slutt kunne komme oss å gårde til stampuben :fnise: Vi kom oss da endelig til stampuben etter og ha henta han på steder han blei igjen eller ifølge seg selv "mista" oss siden vi gikk så fort. Stampuben var lik som alltid. Allsang på høyt nivå med meg og gutta og fulle ravene folk både inni og utenfor. Kos var det iallefall. S blei mer enn bare en kosette fyr, tror jeg endte med å rote med han sånn halvparten av kvelden på byen, før han dro meg med til en ting han visste jeg kom til å like, men synes var merkelig, koselig, men merkelig. Den gutten kjenner meg for godt, uten å kjenne meg så godt.

Vi kom oss hjem igjen til S og K. K hadde vi forsåvidt møtt på stamstedet og var fult klar over at han ikke kom til å ta før siste buss hjem. Så vi var der vel omtrent en time alene før han kom hjem. Ingenting skjedde, men med en gang K kom inn døra (som jeg da selvsagt ble tilbudt av seg selv, som vanlig) ble S veldig klengette, og skulle fort legge seg. Når vi la oss, skjedde det ikke stort med en litt roting og klåing. Det var forsåvidt han, som hele tiden sier at hodet hans er et totalt rot og vi egentlig er for gode venner til å være noe annet (noe jeg enda ikke forstår, men det er vel bare meg) som ikke klarte å holdte fingra av fatet. Merkelig var alt, men tenkte "han er full, og har vel forsåvidt ikke vært på en seksuell aktivitet på evigheter". Han ga seg jo ikke med roting (kosing teller ikke, ikke når det er S, slikt gjør han med alle, altså kosing som ikke er i en seksuell setting), ikke engang når man sto opp igjen. Etter alt for få timer med søvn.

Dagen derpå dro vi ned til fine byen, der han skulle vente på meg et par timer, slik at jeg fikk dusja og henta bilen hjemme. Henta både Envy og bilen, dro til fine byen og henta S og dro videre til bestevenninne N. Her skulle vi spille brettspill. Jeg og S mot Envy og N. Sistnevnte vant til slutt, etter alt for mange timer. S var fortsatt like klengette, skulle ha "nuss" hver gang vi var aleine å røyka. Kjørte S hjem, og fikk bekreftelse av Envy på at han virker interessert mens vi var på vei hjem til langt utpå landet.

Og hvor er jeg i alt dette? Jeg er forvirra, veldig forvirra. Synes det egentlig er skummelt. S er en god kamerat, men han klarer seg vel ikke helt selv. En "mamma" vil jeg ikke bli. Ellers liker jeg alle komentarerene og kosen. Skulle vel møtt han i dag, før jeg flytter vekk for en stund (er vel hjemme i helgene omtrent), bare for å finne ut av han. Han sier en ting, og gir utrykk for en annen. Dette er skummelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Envy: Ja, koselige helgen! Den må gjentas. Vi kan iallefall få med alle folka på et eller annet (sikkert ut) neste helg! JA!

Caos: Kos med besøk. En søndags :klem: tilbake til deg :)

---

Hvor irriterendes! Folk som ikke kan ta hensyn til andre. Jeg sto nede på togstajsonen, siden jeg skal dra bort for en tid. Toget mitt gikk om 1 min, og siden jeg hadde en alt for tung koffert måtte jeg ta heisen. Akkurat da døra lukker seg igjen til heisen, kommer det en hånd inn. "Fint", tenker jeg "fler skal på, de får iallefall forte seg da, så jeg rekker toget." Men NEIDA, de skulle kysse. I HEISDØRA. Så jeg sier "Unnskyld, men jeg skal rekke et tog som går ca nå" Og de bryr seg ikke engang. Så jeg rekker ikke toget mitt, og sitter fortsatt hjemme å sturer. Da er jeg fremme dit jeg skal seint da.

Snakka i 2 timer med S jeg skreiv om i forrige innlegg på tlf istad. Jeg lurer på hvor dette ender jeg. Merkelig. Skummelt. Ja, sånn er det med den saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. S virker litt snodig. KJipt at du ikke helt finner ut av han da..

MEN HA EN FIN SØNDAG! :D Det som er igjen av den ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S er vel ikke så snodig som han virker som egentlig. Han bare sier en ting og gjør en helt annen, jeg skulle vel egentlig funnet ut mer før jeg stakk bort til gokk.

---

Nå er jeg langt borte i gokk igjen. Med klassen min, som jeg forsåvidt ikke er helt overbegeistra for. Glad jeg må hjem en tur i helgen pga opplæring på jobben. Ellers skal jeg vel bli her nesten frem til mai, men jeg har klart å redde helgene

1.helg

Hjem på opplæring. Sikkert finne på noe kødd med Envy, S og bestevenninne N.

2.helg

Reunion med folka fra i fjord. Ned på stedes eneste og beste pub.

3. helg

Besøk fra S.

4. helg

Hjem, langhelg hjemme. Drar hjem etter skolen, feirer bursdagen min hjemme, og blir hjemme torsdag - søndag. Konfirmasjon på lørdagen.

Og helga etter der drar jeg hjem for godt. Det blir deilig det. Nå blir det noen kjedelige og uinteressante dager for meg, med skole, soving, lesing, filmtitting, playstation og soving. Og jeg trenger det vel egentlig, jeg er jo aldri hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulva35

Hei :)

Takk for hilsen i min tråd. Her får du en hilsen tilbake fra meg. Har ikke lest så mye hos deg, bare skumlest litt :)

Ha en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei ulva35, koselig med besøk. Her en :klem: tilbake til deg :)

---

Her i gokk skjer det fortsatt ikke stort. Vi har skrivekurs, i timene. I dag skulle vi skrive historier utifra ord og setninger. Tilogmed bilder faktisk. Den ene historien skremte meg, vi skulle skrive uten å tenke så mye. Og ettersom jeg har en voldelig eks, som jeg ikke trodde påvirka meg så alt for mye (akkurat som jeg tror min 10 år med mobbing påvirka meg), så gjorde de nok det. Tror kanskje jeg skal legge inn historien her seinere i kveld. Siden jeg somregel ikke snakker så mye om føleler klarer jeg visst å skrive litt av hvert ned når det blir fiksjon. Skummelt er det egentlig. Vil ikke ting skal komme tilbake til meg, så kanskje jeg bare en eller annen gang, når jeg orker, skal bearbeide alt. Tror det har med S å gjøre, han kjenner meg for godt, og kan godt fortelle meg hvordan jeg føler meg.

Snakka med S i tlf i går og, må finne ut av hva han mener med ting og tang snart. Og ikke minst hva jeg mener!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

So here it goes. Historien som skremte meg, jeg skulle skrive en historie som begynte med ordet brått. Ikke tenk på skrivemåte og slikt, det er jo det jeg lærer nå + at den er ikke helt ferdig, fikk 15 min til å skrive den.

---

Brått kom han inn i rommer, han så sur ut. "Hva har jeg gjort nå da?" tenkte jeg panisk. Jeg viste hva som kom. Jeg var vandt til det nå. Han slang meg inn i veggen og slo meg i ansiktet gang på gang mens han ropte "HORE".

Han hadde ikke vært slik fra begynnelsen, begynnelsen hadde vært de beste årene i mitt liv. Det er kanskje derfor jeg fortsatt holder fast ved han, jeg vet helt ærlig ikke lengre.

For å ta det hele fra begynnelsen. Vi møttes mens jeg fortsatt gikk på ungdomsskolen. Han ga meg masse oppmerksomhet, oppmerksomhet var noe nytt for meg etter 10 år med mobbing. De første årene levde jeg på en rosa sky , som de fleste nyforelskede gjør. Han var et par år eldre enn meg og hadde droppet ut av skolen for å skaffe seg jobb. Ikke verdens beste jobb, men han tjente penger. Pengene brukte han på fine middager og blomster til meg. Han kalte meg en prinsesse og behandla meg deretter.

Vi flyttet sammen kort tid etter at jeg hadde blitt 17. Det var da det hele begynte, jeg så det ikke da, men jeg ser det tydelig nå. Nå når jeg tenker tilbake. Vi begynte å krangle oftere, og en dag kom han hjem og slo meg. Ikke av noen annen grunn enn at han hadde sett meg snakke med en klassekamerat i skolegården. Dette ville han ikke ha noe av, jeg skulle ikke ha kontakt med andre gutter enn de han visste hvem var, kjente og stolte på. Dagen etter kom han krypene med unnskyldninger, jeg tilga han. Jeg burde gått, jeg ser det nå. Det skjedde ikke så mye mer. Ikke før vi gifta oss, dette skjedde tidlig. Allerede da jeg var 19, jeg elsket han jo, i skulle dele resten av livet sammen.

Nå slår han nesten daglig. Iallefall 4 ganger i uka. Slik som i dag. Sånn er livet mitt, og slik kommer det alltid til å være. Jeg klarer ikke gå, føler meg ubrukelig og null verdt.

---

Historien er fiksjon. Men den kunne vært slik for meg. Når jeg tenker meg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...