Gå til innhold

Inwe's dype tanker.


Inwe

Anbefalte innlegg

Jeg er utrolig tenksom for tiden, tror det er på grunn av dokumentaren. Den får meg til å føle meg ensom, til å tenke på alt jeg har mista. Jeg liker å lage den dog, bare liker ikke alle tankene rundt den.

Jeg vil virkelig ha en som holder rundt meg om natta. Sånne er det mangelvare på, dessuten forstår ingen noe, men det er kanskje fordi jeg ikke forteller ting nå, fordi jeg ikke vil fortelle det. Det får meg også til å føle meg ensom, jeg har alltid hatt noen å snakke med, har det nå og, men vil ikke. Jeg som alltid har vært så åpen da.

Tenksom er jeg, ikke trist, ikke glad, bare tenksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husk at du alltid kan snakke med meg om det er noe vennen! :klemmer: Jeg greier å holde meg seriøs en gang i blandt om du treffer meg på den rette eller gale dagen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caos: Jepp, det er egentlig litt deilig å få tenkt gjennom ting en gang i blandt. En fredags :klem: til deg og :)

Envy: Det er sånn virkelig ikkenoe å snakke om, og at du kan være seriøs tror jeg lite på :fnise::klem:

---

Masete hun vaskedama på huset her er. I dag tidlig var hun inne her mens jeg sov for å sjekke om det var vaska. Så har hun ringt på eks antall ganger uten at jeg har rukket ned til døra. Og mens jeg var på badet var hun her igjen (og man har ikke på seg så alt for mye klær når man går til å fra badet så lenge man bor aleine). Har de lov til sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Envy: Det er sånn virkelig ikkenoe å snakke om, og at du kan være seriøs tror jeg lite på :fnise::klem:

:ler: frekk er du! I am dead serious :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er da aldri frekk! Og du er aldri seriøs :fnise:

---

Jeg er sliten, og smådårlig, men det orker jeg ikke ha tid til. Paracett er en fin ting og leve på. Paracett på begynnelsen av dagen, alkohol på slutten. Uhh, så sund jeg er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er da aldri frekk! Og du er aldri seriøs :fnise:

---

Jeg er sliten, og smådårlig, men det orker jeg ikke ha tid til. Paracett er en fin ting og leve på. Paracett på begynnelsen av dagen, alkohol på slutten. Uhh, så sund jeg er!

That's the spirit! :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spirit og spirit fru blom. Sprit og sprite sier nå jeg!

---

Nå sitter jeg faktisk hos Envy, men hun spiser mat, og jeg drikker aleine. Haha, patetisk og koselig på en gang. Jeg er forstatt sliten, men må si denne razzen hjelper utrolig! Ellers, oppdaterer jeg i morgen. Drømmemann-jakt i kveld. Men utifra tideligere erfaringer, så er de ofte bare drømmemannen frem til søndagsmorgen, da ølbrillene er forsvunnet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmemannen var ikke på byn denne gangen eller, men for en irriterende, morsom og koselig kveld (ja det kan visst være alt på en gang, jeg lover, jeg har opplevd det). Det hele begynte med razz vors hos Envy, som jeg skrev i forrige innlegg. Så vi kom oss til byn da, og det var ingen på stamstedet, det skjer jo aldri. Så vi satt der da. Og Envy stakk, full som jeg var, skulle jo jeg bevise at kvelden kunne bli gøy, og blei sittende. Kanskje ikke et sjakktrekk, ringte iallefall ei venninne og spurte om jeg kunne sove der, så tok siste bussen til henne. Det ender jo selvsagt ikke her. For jeg fikk mld om at jeg kunne sove hos en fyr, som jeg har møtt en gang før og snakka veldig med over nettet og diverse. Orka ikke dra ned til byn igjen, så jeg sier til venninna mi og kameraten hennes "Hvis han kommer hit, blir jeg med." Og jeg får ny mld "Kommer å henter deg i taxi jeg." Sagt er sagt og spist er spist, så jeg vandra ut etter 10 min eller noe, men det kom ingen taxi, derimot kom det en full fyr hoppende ut av en busk. Han gikk helt motsatt vei av der jeg sto, og jeg venta fortsatt på en taxi jeg, trodde jeg. Etter at han haddde hoppa over en piggjerde og igjennom flere busker fant jeg jo ut at det var han, så jeg lot han hoppe gjennom et par busker til (det var stor underholdning forstås), sa jeg jo fra da. Ny taxi ned til han, snakking halve natta, og bli holdt rundt og stryki på. Sånt liker man. Så var det det med følelser igjen da, jeg får jo ikke følelser for snille gutter.

I går kom jeg meg hjem fra han, spiste middag hjemme, før jeg dro til ei anna venninne. Der satt jeg med henne og typen hennes og spilte monopol. Ikke det at det nødvendigvis er et morsomt spill eller noe sånt. Men jeg savner rolige kvelder, jeg har lovt meg selv at det skal bli fler sånne. Man trenger da virkelig ikke kjæreste for å ha en koselig rolig kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, men trenger ikke kjærste for å ha en rolig kveld.. men de rolige kveldene har en tendens til å bli enda hyggeligere om man kan krølle seg opp i en armkrok å kosekose hele kvelden :rødme:

Isj, vi har blitt for soft! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi må skjerpe oss!

---

I går vaska jeg, og det var nesten det. Var bare en tur hos Envy og spiste og sladdra på kvelden. En tur har en tendens til å bli lang når jeg drar til henne, og jeg klarte å karre meg hjem kl 03.30. Litt trøtt i dag ja, og i dag skal jeg til ei anna venninne og ha skikkelig jentekveld med overnatting og greier, så ds må jeg jo være opplagt. Jaja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg har gått å tenkt på for tiden. Hvorfor er det umulig å falle for en snill mann? En som bryr seg, som du vet kommer til å støtte deg i hele evigheten og være der for deg uansett hva?

Jeg faller for de mystiske, som gjør ting de kanskje ikke burde. Som tidvis oppfører seg som drittsekker, men kan være hyggelige når de vet de må. En som gir utrykk for at han gir faen, selvom han kanskje ikke gjør det, en som gjør meg usikker og kan forsvinne fra livet mitt neste dag.

Det er da virkelig ikke sånn jeg vil ha det, jeg vil vil vil falle for en i den første katogorien! Og har vel forsåvidt funnet ut at det ikke ha noe med utseende å gjøre eller, jeg har da falt for gutter som kanskje ikke når helt opp utseende-messig før. Men de være badboys!

Jeg vil rett og slett ha en kjæreste.. :sjenert:

.. tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De snille finnes, det vet jeg veldig godt ;) Jeg fant T. når jeg minst ventet det, og nå kan jeg ikke forestille meg hvordan det vil være uten han. Han var det stikk motsatte av hva jeg trodde at jeg kom til å ende opp med. Jeg var sammen kun med "badboys" og trodde jeg trengte mannfolk som var 110% prosent utadvent og som spratt hit og dit hele tiden, istedet endte jeg opp med verden mest snilleste, stabile og tryggeste mann. Men i motsetning til hva jeg trodde, er han ikke kjedelig i det hele tatt. :hjerte;

Du har vel ikke tittet rett under nesen din, kanskje det sitter en kar der? :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjør som lille ballerina sier, titt under nesen din! ;)

Jeg møtte også min bedre halvdel når jeg minst ventet det. faktisk var jeg sammen med en slik badboy, og slet endel i forholdet der, så sto pluttselig denne flotte mannen forran meg, og en bedre kunne jeg ikke funnet. Etter ettpar mnd var vi et par, og helt seriøst, han er alt jeg noengang kunne tenke meg! Han er mer enn nok mann, men på en annerledes måte, litt mer trygg på seg selv enn desse badboysa jeg har datet..

Du finner han når du minst venter det, å da bare vet du det! :hjerte:

Ja, det var dagens kjærleiksprat! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille Ballerina og Caos: Dere er virkelig heldige da, som har funnet drømmemannen med stor D. Kan godt hende min finnes rett under nesa på meg, men da er han godt gjemt, foreløbelig. Kanskje til det beste, tror ikke jeg er helt klar for et seriøst forhold enda.

---

I går hadde jeg en skikkelig jentekveld med en av mine beste venninner. Der blei alt diskutert fra gutter og sex til falske venner. Sånne kvelder er koselige, og man trenger de en gang i bland. Sov over der, så nå er jeg helt dø. Tror jeg må sove en liten stund etter middag i dag, jeg skal nemlig på en jentekveld i kveld også. Jeg er virkelig heldig som har så mange gode venninner! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmemannen din dukker opp etterhvert.. men hvis du finner han før jeg finner min håper jeg han har en kjekk kompis å låne bort! :sjarmor::fnise:

Det er ikke rart at du har mange gode venner! Man høster slik man sår vettu, og du er virkelig en superduper venn! :klem:

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg var også en av de som kun falt for bad boys. Når jeg møtte mannen min trodde jeg han var det også, men så feil kan man ta :fnise:

Han har litt bad boy i seg, men han er mye mer søt og omtenksom enn han er bad :)

Så bare vent du! Det er faktisk helt sant at de kommer når du minst venter det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, lurer litt på når jeg da minst venter det, nå har jeg jo ikke venta det i 3 år :fnise:. Neinei, vi tar det nok som det kommer.

---

I dag har jeg Envy og en annen venninne vært på harrytur (ikke til strømstad). Det var gøy, vi snakka om alt og ingenting hele veien frem, og hele veien tilbake. Og nå har jeg godteri, røyk og alkohol så det holder :) Klarte selvfølgelig å glemme å slå av lysene på bilen, den kløna som jeg er. Heldigvis kom det en snill svenske og hjalp oss så vi fikk start på den igjen.

Har egentlig ikke så alt for mye å skrive om. Mamma lager middag til meg, så tenkte jeg skulle være grei å sitte nede å snakke med de for en gangs skyld.

Ha en fin kveld alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg sitti hjemme hele dagen, iallefall frem til nå og litt til. Det er egentlig ikke så deilig å slappe av hele dagen, jeg blir bare rastløs og lei. Folk sier egentlig jeg må slappe mer av, ikke løpe ut så fort jeg har muligheten til å møte noen, og ellers jobbe om folk ikke kan møte meg. Utbrent kan man bli av slikt, men jeg klarer rett og slett ikke å sitte hjemme en hel dag!

Jeg er lei, ikke vet jeg hva jeg er lei, men et eller annet er det. Jeg skal finne ut av det. Bare orker ikke nå, selvom jeg alltid må ha noe å gjøre er jeg fryktelig lat.

Ble ikke noe hjemmehelg denne helgen eller. Ut på byn med folka fra harryturen i morgen! :)

Ellers er det snart middag, fordelen med å være hjemme for en stund må være hjemmelaget god middag uten å gjøre noe selv. Så møter jeg Envy etter middag, hun har visst endel og fortelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er jeg å! Egentlig ganske lat til tider, men blir så utrolig rastløs hvis jeg ikke har noe å gjøre....

Du får kose deg på by'n i helga :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...