Gå til innhold

Inwe's dype tanker.


Inwe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

FREDAG :juhu: :danse:

Selvfølgelig. Musikksmaken er utrolig vid her i gården, selvom det der bare var en setning jeg hørte i går.

En god helg ønskes deg og :) Og alle andre som tar turen innom :klem:

--

Ja, nå sitter vi med juryarbeid i klassen. Vurderer hvem som fortjener å vinne tur. Det er kjedelig, og gøy, på en gang. Folka er flinke, dette kommer til å bli en lang dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte S istad. Eller nettopp nå. Han er skummel, og hinter ivei om ting jeg ikke aner om jeg er klar for. Kanskje det nettopp er det jeg vil, men jeg vil ikke akkurat nå. Vil iallefall komme meg hjem først.

Har funnet ut at tiden her kommer til å gå fort. Iallefall nå som jeg har begynt å sosialisere meg litt mer. Gleder meg til i morgen. Og helga etter der. Da skal jeg være en hel helg med S aleine. Uten å dra ned på kaffe i fine byen å møte mennesker. Det kan bli skummelt, men også utrolig koselig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et forhold. Tror jeg. Han hinte med slikt "Det er derfor jeg ikke kan være singel.." Og "Jeg trenger slike som deg til å ta vekk de idiotiske ideene mine.." Men ja, jeg vet jo ikke. Egentlig burde jeg slutte å tenke på det frem til han kommer på besøk.

God helg til deg også :klem:

---

:juhu: I dag møter jeg alle folkene fra i fjor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

jeg er med på Jokke-quiz! :juhu:

Han er jo bare helten :) Kan selvsagt resten av verset ditt også, men i og med det ikke helt stemmer enda, skal jeg holde det for meg selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint! Jokke er virkelig en genial mann. :juhu: Joachim "Jokke" Nielsen :juhu:

Koselig med nytt besøk i dagboka :)

---

Nå er jeg fullest, etter en alt for koselig kveld. Møtt alle folka fra i fjor. Og sitter i leiligheten "min" med to venner :) KOS!! :) Forklarer nok mer i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
Så fint! Jokke er virkelig en genial mann. :juhu: Joachim "Jokke" Nielsen :juhu:

Koselig med nytt besøk i dagboka :)

---

Jepp! Eneste sorgen er at jeg aldri fikk opplevd ham live, var alltid for ung når de holdt de legendariske førjulskonsertene sine. Vært på valentourettes noen ganger da, lever videre der iallefall :)

Har vært innom her en liten tur før, men går stille i dørene )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med bare tre uker igjen :-D

Kanskje greit å vente med avklaringer til da.

Ha en fin søndagskveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp! Eneste sorgen er at jeg aldri fikk opplevd ham live, var alltid for ung når de holdt de legendariske førjulskonsertene sine. Vært på valentourettes noen ganger da, lever videre der iallefall :)

Har vært innom her en liten tur før, men går stille i dørene )

Fikk eller aldri opplevd han live. Har faktisk ikke fått sett Valentourettes enda eller (shame on me).. Har møtt fyrn da, når jeg var liten, husker ikke så mye til det, men han var en venn av noen i familien.

Du må jo legge fra deg fotspor når du er innom, det er jo bare kos :)

Så deilig med bare tre uker igjen :-D

Kanskje greit å vente med avklaringer til da.

Ha en fin søndagskveld :klemmer:

Kjempe deilig!

Ja, skal nok vente til da, om du mener med S?

Takk i lige måde :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var med S jeg mente...

Høres ikke helt enkelt ut. Kanskje greit å ha litt tid til å se hverandre for å finne ut hva dere begge vil.

Ikke alltid så enkelt å vite...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det hadde nok vært fint å kunne møtes. Han kommer på besøk enten på torsdag eller fredagen og blir ut helga. Håper jeg finner ut av ting da. Går med den værste følelsen i hele kroppen. Føler meg dum og naiv som tror på alt, uten å ha noen grunn til å misstro det. Jeg føler meg kvalm og uggen, og fyllesykheten har godt over for lengst. Har vondt i magen, veldig vondt i magen. Jeg liker ikke følelsen. Liker ikke å ikke ha kontroll. Jeg skulle jo holde meg unna sånt, frem til jeg bodde på et sted. Nå funker ikke noe. Jeg klarer jo absolutt ingenting, og har ikke kontroll på noe. Jaja, jeg overlever vel, som alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blir spennende til helga da.

Kjenner igjen følelsen av å miste kontroll. Veldig ekkel, men nødvendig når en er forelska. Ellers blir det aldri noe ut av det.

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det er vel det. Liker ikke sånne ting. Men ja, i dag er en bedre dag. Med :sol: og fint vær :) Så da kommer humøret opp også.

Ha en fin dag du også :klem:

Endret av Inwe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...