Gå til innhold

Inwe's dype tanker.


Inwe

Anbefalte innlegg

Og her er hun som skulle være borte fra kg i helga. Måtte visst en tur innom når jeg satt i timen jeg ;)

---

TRØTT! Sove er oppskrytt før man skal på skolen gitt. Vondt i magen i dag og. Detta begynner å bli skummelt, men håper det er maten her som spiller meg et puss igjen. Har nemlig blitt lagt inn på sykehus pga magevondt før, så jeg er en smule redd det.

Det er kos med besøk. På alle måter egentlig :lur: Nå ligger han å sover mens jeg er timen. Stikker nok innom for en røyk i de fleste pausene mine. Så får vi se da. Kos er det iallefall, selvom jeg ikke blir noe klokere på meg selv :klø:

Nå var det det og forklare for lærern at jeg dreiv med andre ting istedet for å gjøre oppgaven min da :sjenert::fnise:

God helg alle sammen :klem:

Endret av Inwe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får håpe dere finner ut av det...

Synes alltid begynnelsen av forhold nesten er det verste jeg... Man er gjerne så usikker på hva det egentlig blir utav det. Håper du får noen svar i løpet av helga.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, det virker jo nesten som det er et forhold på måten vi oppfører oss på når vi er sammen. Det er bare dissa følelsene når vi ikke er sammen. Et eller annet som gjør meg fryktelig usikker på ting. Jaja, man finner vel ut av det før eller seinere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lett å bli usikker når det er tidlig i et forhold og avstanden er lang. Forhåpentligvis blir alt mye lettere når du kommer deg hjem :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp fordi dere oppfører dere sånn er det viktig å finne ut da. Kjedelig å starte et forhold uten at dere i det hele tatt er forelsket engang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Envy savner Inwe. :sjenert:

Envy vil at Inwe skal komme hjem! :sur:

Envy og Inwe skal jo ta 1 røyk eller 50 i bilen! :fnise:

Envy vil feste med Inwe :skaal:

Envy vil shoppe med Inwe :shoppe:

Envy tør ikke ringe Inwe i tilfelle hun forstyrrer :lur:

Envy bør virkelig komme seg avgårde nå :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Envy savner Inwe. :sjenert:

Envy vil at Inwe skal komme hjem! :sur:

Envy og Inwe skal jo ta 1 røyk eller 50 i bilen! :fnise:

Envy vil feste med Inwe :skaal:

Envy vil shoppe med Inwe :shoppe:

Envy tør ikke ringe Inwe i tilfelle hun forstyrrer :lur:

Envy bør virkelig komme seg avgårde nå :ler:

:klem:

Ntåååh. Du er søt da :) Savner deg også :klem:

Og en :klem: til alle dere andre som er inne å leser mens jeg er borte, fint at noen holder liv i dagboka mi når jeg er opptatt :fnise:

---

Her skjer det egentlig ikke mye, S sitter å spiller guitarhero og jeg skulle vel gjort noen lekser til i morgen, men det ble det mindre av. Kg funker fint til å fortstyrre slike ting :fnise:

Jeg blir virkelig ikke klokere på hverken han eller meg jeg, men det kan jeg forklare mer om når har har dratt, sånn det ser ut nå, blir han iallefall til i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æææh, men når han har flyttet inn får man jo aldri no oppdatering! :sur: Oxo jeg som er så nysgjerrig da :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig hvis du ikke blir noe klokere da...

Men håper du har hatt det fint sammen med han :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et stk nattevakt innom og vandrer i mørket :lete:

Lenge siden jeg har vært her nå, og må oppdatere meg litt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med besøk fra alle sammen :klem: Oppdatering på vei.

---

Vet vel egentlig ikke hvordan jeg skal oppdatere her jeg. Har vært en utrolig koselig helg da, med alt for lite søvn. Nå sitter jeg på skolen og holder på å sovne :kaffe: Jeg vet sånn ingenting jeg :klø: Utrolig forvirra på både meg selv og han. Vi snakka vel forsåvidt om det også. "Om det hadde vært en annen situasjon, kunne jeg, eller hadde jeg nok falt for deg. Nå vet jeg ikke fra dag til dag." Og jeg tenkte mitt, vil jeg egentlig det? Så forvirra til tusen. Kan være kjempe betatt den ene dagen, eller timen, og så blir jeg kjempe forvirra og ikke vet hva jeg skal gjøre. Så ja. Vansklig å oppdatere noe jeg ikke vet selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får håpe det blir lettere da ja! :)

:juhu: Bare 11 dager igjen :juhu:

:juhu: Bare 3 dager til jeg blir 20 :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:vinke:

Tar en tidlig bursdagsfeiring for deg jeg, siden jeg antagelig ikke får vært innom i morra.

:bursdag: :blåse: :kaklehone: :blåse: :bursdag:

:juhu: :danser: :banantroll: :danse: :banantroll: :danser: :juhu:

:hoppe::skaal::hoppe:

GRATULERER MED 20 ÅRSDAGEN!!!!

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos med full fest i tråden min allerede :skaal::)

---

Og i dag skal det nok bli fest. 20års dagen skal feires, og den skal virkelig feires skikkelig. Ikke hver dag man blir 20. :):skaal: I dag har jeg egentlig mye å gjøre, men hoppa innom kg en tur allikevel. Ikke noe stort sjokk egentlig.

Dagen i dag:

- Gjøre ferdig undervisningsporg

- Sende S på toget

- Lunsj

- Undervise en klasse

- Pakke

- Komme meg til sentrum

- Tog

- Dra hjemom med bagasje

- Møte Envy

- Dra til fine byen

- Grille med Envy og bestevenninne N

- Stamstedet

- Et eller annet 20 årsted

Så ja, mye å gjøre. Og liten tid. Så kanskje jeg burde løpe! En liten dagbokrunde først bare ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kose deg masse med fest :skaal:

En 20 årsdag må feires, ingen tvil om det.

Høres ut som du får en fin dag, nyt den :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal nyte den :) Nå har jeg jo ikke klart å komme meg fra kg enda, så jeg må nok ta meg selv i nakkeskinnet å kaste meg selv dusjen!

JEG BLIR 20 I MORGEN!

:skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...