Gå til innhold

Inwe's dype tanker.


Inwe

Anbefalte innlegg

Takk takk alle sammen. :) Jeg er da virkelig ikke så flink til å skrive, iallefall ikke sånn ordentlig. Fant vel ut i går at historer er gøy å skrive. Husker jeg likte kåserier på u-skolen, kanskje jeg skal prøve meg på et slikt et en gang. Ellers tror jeg jeg skal holde meg til bildene mine. Skulle gjerne lagt inn noe sånt også, men da blir identitet og slikt kjent, siden alle som kjenner meg vet hvordan jeg tar bilder.

--

Til helga blir fylla, med Envy og S. Må bare ringe S og sjekke om han vil være med, ellers sliter vi. Både med vors og soveplasser. Siden bestevenninne N ikke kan være. Hun har nemlig en viktig prøve som vanlig, som hun må øve på.

Time!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kåseri er gøy :-D

For et sjokk at N har en viktig prøve :ler: Jeg har masse viktige prøver, de er bare litt nedprioritert :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

N har alltid viktige prøver. Denne er like viktig som forrige gang, klarer hun den ikke får hun ikke dratt. Skjønner virkelig ikke hvorfor det har så mange prøver på det :klø:

--

Siden alle andre skriver om sine fantastike ting angående å få igjen på skatten må jo jeg gjøre det også. Ringte pappa, og spurte om han kunne åpne det. Og der sto det ikke mindre enn at jeg får igjen 8750, og det kommer godt med :)

Tror jeg begynner å bli dårlig. Det kan vi virkelig ikke ha noe av. Jeg skal jo hjem å møte kjente og kjære (mest av den første katogorien) i helga. Også på fylla med S og Envy. Hodet mitt verker og virker tyngre enn det det egentlig er. Skal prøve igjen å få i meg litt mat. Klarer jeg ikke det, må jeg innse fakta og ty til paracet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ut at det bare var migrenen som sendte et lite puss igjen. Kvalm og vondt i hodet, over når man har slappet av et par timer. Glad jeg fikk sove, men nå er alt bra igjen. :)

--

Jeg er LEI sexfrustrerte gutter! (ref. gutta i klassen) Hele timen er jo sexfiksert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulva35

Hei Inwe :)

Så bra du føler deg frisk igjen da :Nikke: Ikke noe som er verre enn å bli syk når man har planer.

Gratulerer med penger igjen på skatten :duskedame: Fikk igjen omtrent det samme som vi fikk du da.

Ha en strålende fin helg :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk takk Ulva35! :)

Hadde aldri trodd jeg skulle fått igjen så mye! Ikke alene iallefall. Har aldri fått igjen mer enn 1000-2000. Så nå er jeg fornøyd :Nikke: Kommer godt med til depostitumet dette ja!

Ha en fin helg du også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt en pedagogisk oppgave som handler om kommunikasjon i timen i dag. Havna på gruppe med den i klassen jeg kommuniserer dårligst med (trodde jeg). Det viste seg forsåvidt at vi klarte oppgaven best. Tror egentlig jeg skal slutte å skylde på klassen min for at jeg er utenfor, det er selvvalgt. Trodde i begynnelsen at dette var en for kobla gjeng fra fjoråret, så da orka jeg ikke bry meg. Min feil. Nå er det ca en mnd igjen til jeg har fast bosted (selvom jeg flytter derfra til fine byen relativt fort) og jeg er ferdig med dette året der ledelsen behandler oss som luft.

Lei av å bli lovt ting som aldri skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er helt fint med meg, dro hjem fra gokk for helga, så da er alt best :)

Med deg da? :klem:

---

Nå er jeg trøtt. Dro hjem fra gokk i går, en dag tideligere enn forventa. Så dro å møtte Envy, bestevenninne N og S i fine byen. Vi gjorde som vanlig, så på S nerda, drakk kaffe, røyka alt for mye og spilte kort. Så kom K og spørte om vi ville være med å drikke, og jeg kunne godt sove hos han og S om jeg ville være med. Fant ikke på noen bra unnskyldning til å la vær, før toget mitt hadde gått. Så jeg og S gikk og tok en øl. Så nå sitter jeg her da. Hos S, og venter på at han skal bli ferdig på do, så jeg kan legge meg. Har nemlig ikke sovet i natt, snakka tull og tøys. Og er trøtt nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Hvordan har helgen din vært ?

Jeg må innrømme at jeg blir litt forvirret av S, N og alle. Klarer ikke å plassere de helt, og bokstaver osv :P Mulig jeg bare er dum men.

Ha en fin søndag da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen min har vært fin, og sær, som resten av helga. Skal utdype det litt senere. Kan prøve å forklare. Bestevenninne N er en jobbkolega og en av mine beste venner som bor i den fine byen. S er en fyr jeg "holder på med" halvveis, egentlig vet ingen av oss hvor ting endre, men han har iallefall vært en god kamerat i 3 år. K er han S bor hos, så en av S's beste venner.

Ha en fin søndag du også! :)

---

Skal skrive om helga mi, så fort som overhode mulig, men skal snart tilbake til gokk, så tenkte jeg tok det der, så har jeg iallefall litt og gjøre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn, nå er jeg i timen, trøtt og gokk, så da passer det fint å skrive litt om helga mi. Dro hjem på torsdagen, etter mye om og men. Eller, hjem er vel og overdrive. Dro rett til fine byen, uten å komme meg hjemom med bagasjen eller noen ting først. Møtte S, bestevenninne N og Envy der. Meninga var vel egentlig at jeg skulle dra hjem med siste toget, men det ble lite av, så jeg blei med S hjem og sov der. Eller, sove dreiv vi vel ikke så veldig mye med. Vi satt eller å snakka og koste hele natta, og fant ut at å legge seg var ikke vits før frokost uansett, så da gikk turen rett i butikken. Overtrøtte som vi var, var vel det eller en interessant tur. Kom hjem igjen, prøvde å dra K opp av senga så vi kunne ta soverommet. Og ja, :lur: Sovna frem til kl 5 etterpå. Og dro mer eller mindre rett til fine byen, der var Envy, siden hun hadde vært på jobb, så vi ble sittende med henne til jeg tok siste toget hjem.

Lørdagen var det opp alt for tidlig for å dra på opplæring på sommerjobben jeg har for 3 sesongen nå. Da fikk jeg møte alle menneskene igjen, koselig var det. Hadde verdens morsomste foredrag med en ganske så rastløs fyr. Han fikk 2 timer til å gå som 5 sek. Bestemte meg for å ikke være med på "festen" deres etterpå. Og drar hjem for å gjøre meg istand før jeg tok toget med Envy inn til fine byen igjen. Vi satt på togstasjonen og vorsa som noen 14 år gamle jenter, mens vi venta på at S skulle bli ferdig på jobb. Var vel ganske så fulle da han kom gående, også dro vi rett bort på stampuben. Det viste seg da vi kom dit at sommerjobben hadde lagt festen sin der, så da var det masse kjentfolk der. Da alle hadde dratt blei jeg og S sittende å snakke med alle slags rare folk. På vei hjem tok han "snakken" med meg. Han er fult klar over at jeg ikke klarer å snakke om følelser, så han tok det da jeg var full. Der kom vi frem til at vi egentlig føler det samma, eller ingenting, eller masse. Alt er forvirrende og begge synes det er like skummelt, så vi skal ta det som det kommer egentlig.

Hjem til S igjen, uten mye søvn, så vandra vi rundt i fine byen nesten hele søndagen. Så dro jeg til gokk.

Jeg er fornøyd og forvirra. Og tror egentlig jeg savner S litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokk::sjokk::sjokk:

Envy har alltid rett i sine mistanker :danse: Hvertfall når det gjelder sånt no, det har jeg en innebygd detetktor for, og den ikke bare piper, men uler når jeg er i nærheten av dere to.. klissete er dere! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du har jo ikke akkurat rett da. Siden det ikke er noen som vet hva som skjer, sånn rent bortsett fra deg :P Men synes virkelig du kan smitte over litt av den ulinga på meg, sånn at jeg også vet mer, det hadde vært fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er helt fint med meg, dro hjem fra gokk for helga, så da er alt best :)

Med deg da? :klem:

Alt bra her :)

Høres ut som du har hatt en fin helg i hvert fall :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en perfekt helg. Plager meg veldig at jeg måtte tilbake til gokk, og ikke får møtt S på to uker da han kommer på besøk hit. Trenger å vite mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...