Gå til innhold

Inwe's dype tanker.


Inwe

Anbefalte innlegg

Så spennende! :-D Er herlig å få slike muligheter til å reise og nå de målene man ønsker med reisen. Til høsten skal jeg reise med leger uten grenser, hvis alt går etter planen. Det er noe jeg har ønsket i mange år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Envy: Du er flink, du kommer jo til å få høre det tusen ganger til, minst!

Lille Ballerina: Ja, det er kjempe morsomt å ha muligheten til å dra et sted ikke alle andre har vært. Leger uten grenser høres spennende ut, vet du hvor du skal?

---

Jeg har en snill mamma, som skal hjelpe meg med penger, siden hun ikke liker at dattera hennes lever på brødskiver for tiden. Selvom jeg har en sterk følelse av at de pengene kommer til å gå til alkohol eller andre ting man har lyst på fremfor mat.

Noen som vet noe spennende som skjer i Oslo for tiden? Vi har fått i oppdrag å lage en dokumentar fra Oslo, men jeg finner ikke på noe som helst av interesse. Forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sliten i dag. Veldig sliten i dag. Gårsdagen forsvant i en rus av bacardi razz og andre alkoholholdige godsaker. Jeg snakka med alle, jeg møtte mange, mista noen, fant andre, ja og slik husker jeg kvelden.

Jeg dro ikke hjem alene, for en gangs skyld spanderte jeg og hadde soveplass til han, men det var tydeligvis ikke godt nok. Den lille spenninga som en gang var der er borte. Jeg blir mer og mer en puledokke for han, som forsåvidt er det jeg bruker han som også. Selv uten følelser vil man ha kos og spenning, så dette ender jeg om det ikke bedrer seg. Han er rar for tiden, jeg liker det ikke. Det var kos med deg de første gangene, har ting allerede blitt rutine? Til helga skal du få jobbe om du vil ha meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjelder å la de jobbe litt. Har en følelse av at mannfolk blir mer interessert dersom man er mystisk og de må jobbe litt for oppmerksomheten din.. :jepp:

Må si du har hatt en annerledes helg enn meg. Her var det vann med isbiter det gikk i og søvnen som gjorde at jeg mistet kontrollen før jeg krabbet til køys! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbe skal han fint få lov til. Nå skal iallefall ikke jeg jobbe mer, ikke etter i natt. Her er det eller ingen sterke følelser inne i bilde, så da er det ikke det største problemet å kvitte seg med han eller.

Ja, kan vel si helga mi har vært en smule anderledes ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det eneste like var vel at ingen av oss gikk alene til sengs.. men jeg har samme som jeg har gått til sengs med i over 3 år da.. haha, kanskje jeg er litt kjedelig for alderen.. De fleste av mine venninner lever den type liv som du gjør..

Ja, la mannfolka jobbe!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det virker koselig med en fast, følelser er virkelig et stikkord når man skal sove sammen. Istedet for å måtte dytte på hverandre for å få plass. Livet mitt er virkelig ikke spennende det eller, og jeg prøver å holde meg til faste, men følelsene uteblir. Kanskje jeg skal dra på sjekkern :lur:

Mannfolka skal få jobbe, har en annen som jobber på harde livet. Det tikker inn mld konstant her. Sånt er koselig :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, personlig trives jeg best med en fast, som man har sterke følelser til, og som ligger å pjusker på ryggen dag ut og dag inn, lager frokost mens man dusjer, susser hadet hver morgen, og snakker dypt og inderlig om ekte følelser. :hjerte:

Men så skal det også sies, at jeg har vært utrolig heldig med min kjære :rødme: Har også vært borti de som omtrent skubber deg ned fra senga, ikke gidder og bry seg før det er for sent, ikke orker å ta del av forholdet før det ikke går ann å redde.. :sjenert: Mannfolk kan virkelig være noe herk, men det kan også være sååå fantastisk, nydelig og spesielt!

Ahh, nå blir jeg revet med her.. er evig romantiker jeg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes koselig ut, trenger en sånn. Har han en tvillingbror? :fnise: Romantiker er jeg også, men etter 3 år som singel så må jeg klare meg med de små romantiske øyeblikkene som kommer en gang i bland. Dessuten er jeg nesten invitert på date, men usikker på fyren altså :sjenert: Men hva har jeg å tape?

---

Jeg har funnet den perfekte dokumentar. En tlf til pappa så er tlf nr jeg trenger i boks. Bruke 4 uker på detta kan bli morsomt, så da var påskeferie planenene satt også, selvom det blir endel tid til venner så må jeg reise litt for denne dokumentaren også. Dette blir koselig og mange følelser. Så får jeg vist en side av livet de færreste vet noe om og de fleste har endel fordommer mot. Så dette skal bli bra å vise verden og meg selv, siden jeg er ganske nyskjerrig på det. Dette er veldig personlig for meg, så vet ikke om jeg nevner det her pga anonymitet, men vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har nok å gjøre for tia :)

Du får holde oss oppdatert, så har jeg som bare sitter hjemme noe å følge med på :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småsmurf: Jeg har nesten alltid nok å gjøre, det som er deilig med å gå på skolen. Serlig fordi at jeg alltid vil ha noe å gjøre ;) Oppdateringer kommer fortløpende.

---

I dag var det forferdelig å stå opp, blei litt lenge msn og enda mer lesing i går kveld. Og for en frustrerene dag, var med bestevenninna i går, vi bare vandra rundt, drakk kaffe, vindushoppa og alt var koselig. Men vi er flinke til å få hverandre irriterte på dissa gutta våre, vi vet de behandler oss som dritt, og vi forteller hverandre det. Så ja, vi ble vel ganske sure på de som fortjente det.

Nå sitter jeg i klassen og bare vil at timen skal bli over, ingen som sier noe, ingen vits å være her. Jeg vil sove et par timer til, også fortsette på dokumentaren. Utrolig spennende å fordype seg i et liv som er over, et liv som betydde mye for meg, som jeg enda vet så lite om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var det forferdelig å stå opp, blei litt lenge msn og enda mer lesing i går kveld. Og for en frustrerene dag, var med bestevenninna i går, vi bare vandra rundt, drakk kaffe, vindushoppa og alt var koselig. Men vi er flinke til å få hverandre irriterte på dissa gutta våre, vi vet de behandler oss som dritt, og vi forteller hverandre det. Så ja, vi ble vel ganske sure på de som fortjente det.

damn right vi ble forbanna! :sur: Nå har jeg mer å! må ringes asap!

Utrolig spennende å fordype seg i et liv som er over, et liv som betydde mye for meg, som jeg enda vet så lite om.

så utrolig trist og bra sagt! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Envy: Det er faktisk ikke så trist, ikke vet jeg hvorfor, men det er ikke det. Tror det er for lenge siden. Ganske så interessant faktisk. Liker det!

---

Dagen i går så ut til å skulle bli kjedelig, med bare klesvask på dagsplanen. Slikt ble det altså ikke. Jeg tok en tlf til en av mine beste venninner og inviterte meg selv på middag som jeg betalte for, siden jeg vet hun har lite penger. Vi satt hele kvelden og så nesten hele sesong 1 av frustrerte fruer, som egentlig er en serie jeg ikke trodde jeg likte så alt for godt. Men så utrolig mange fine mannekropper :sjenert: og spenning da, virkelig gøy var det.

Bussturen hjem gikk med til sladder med bestevenninna på tlf, og jeg var ikke hjemme før halv 1. Selvfølgelig hadde jeg glemt klesvasken, så måtte begynne å henge opp den i natt. Dette gjorde meg lysvåken igjen og jeg var ikke i seng før kl 3. Nå er jeg en smule dø, og håper timen snart er over så jeg kan sove litt før lunsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjekt at du intiterte deg selv på middag! Koselig det!

Du har jo god grunn til å være trøtt! :P Jeg hadde ikke vært våken nå, dersom jeg var oppe til klokken 3! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig hadde jeg glemt klesvasken, så måtte begynne å henge opp den i natt. Dette gjorde meg lysvåken igjen og jeg var ikke i seng før kl 3. Nå er jeg en smule dø, og håper timen snart er over så jeg kan sove litt før lunsj.

:skratte::hoho:

Sånn går det!

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg dro på forelesning etter nattevakt i 3 uker i strekk når jeg studerte.. Anbefales ikke.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille Ballerina: Nei, det tror jeg aldri jeg skal prøve eller. Jeg er et sovemenneske, men har valgt et yrke der jeg må sove og spise når jeg har tid, greit man enda studerer ;)

---

I går var jeg et sted jeg ikke har vært på lenge. Et sted jeg ikke har vært siden min farfar døde. Det er nesten et år siden. I tillegg er dokumentaren følsom, så ja, en merkverdig dag gitt.

Ellers skjedde det ikke stort, og jeg var alt for sein i seng igjen. Sånt skjer.

I dag skal jeg møte to av bestevenninnene mine, istedet for å sitte her. Det blir bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...