Gå til innhold

Inwe's dype tanker.


Inwe

Anbefalte innlegg

Takktakk, koste meg det gjorde jeg virkelig :)

---

Helt til jeg måtte hjem vel og merke. Eksen min satt på med samme sjåfør. Det fikk meg til å føle meg ensom igjen. Selvom han var voldlig (kan fortelle en annen gang om jeg orker) så savner jeg å ha noen som bare er min. Har masse venner, men det er ikke det samme. Vil ha en som er min, føler jeg savner det og slikt.

Jeg er full, og det er bare tull som kommer ut av meg nå.

Jeg savner virkelig en som er min, skal se hva som kommer ut av tullet jeg driver med nå, kanskje det er noe kos!

Du må komme på utestedet igjen. Og det gjelder dere begge!

Endret av Inwe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*stooor klem på*

Synd at det fikk deg til å føle det sånn :tristbla: Men hvis det er noen trøst tror jeg alle single får den feelingen etterhvert!

Og.. ehm.. å ønske dem begge på utestedet på en gang er kanskje ikke så lurt.. han ene er dust uansett..

Jeg er full jeg å. meneh.. du burde rette litt på teksten din når du våkner tror jeg! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Haha, rette ja, røpe seg selv til tusen. Får håpe det er fler enn meg som ikke kommer seg opp før 3 på en søndag.

Selvfølgelig skal jeg ikke ha dem der begge på en gang, han ene er dust, men det er et eller annet med han altså. Han virker nemlig fryktelig sjalu.

---

Jeg er dårlig. Vin og øl er virkelig krøll. Hodet mitt sprenges snart, men kvalm er jeg ikke, det blir jeg jo eller aldri uansett. Sender mld med en som tydeligvis har værre fyllesjuke enn meg gående.

I dag blir nok en slapp dag, sitte hjemme, kanskje snakke litt med pappa og lignene. Får nesten litt dårlig samvittighet når jeg har vært hjemme en uke uten å ha snakka med folka, så må vel skjerpe meg litt der.

Også til alle dere som begynner uka deres på mandag, det blir deilig med en ferieuke til (sånn for å være litt ond, litt ond må jeg få være vel :sjenert: ) :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går alltid fort over, kjenner fortsatt at jeg var ute i går, men er bare sliten nå. :)

:klem:

---

Jeg har hatt en koselig dag. Sett på film med min far og bror. Og fikk pappa til å lage junk til middag (pølser og pomfrites), for junk er alltid best dagen derpå. Jeg har egentlig en helt herlig familie og kjempe gode venner, og jeg klager? Kan egentlig ikke skjønne hva jeg har å klage over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De koselige dagene bare hoper seg opp. I dag har vært virkelig kos. Trodde til og begynne med det blei en dag jeg kom til å bli sittene hjemme store deler, og en liten tur på kafe med bestevenninna, men slik ble det altså ikke. Siden hun skulle ut på middag, fant jeg ut at det kunne ta lang tid, så jeg kontakta en annen bestevenninne og spurte om hun ville være med på kaffe. Tok bilen opp til henne og parkerte der, siden det er gratis og mye mer praktisk og etter litt sladder dro vi ned til byen. Møtte fort en god kamerat (jeg forsåvid ikke har fått snakka ordentlig med på lenge, siden han har vært opptatt med dama (nå eksen)) med noen venner av han. Vi blei med de, og ble til slutt sittende på deli og drakk kaffe alle 6.

De andre 3 forsvant relativt fort, men kameraten min blei igjen. Så vi gikk og spiste og vandra rundt i byn en halv evighet før vi fant ut vi skulle dra opp til venninna mi. Der blei det risk på høyt nivå, før jeg fant ut at jeg måtte kjøre hjem (siden jeg skulle kjøre kameraten min hjem, og været var dårlig og jeg var trøtt) så vi fikk aldri spilt ferdig. Detta må gjentas! :)

Haha, venninna mi synes jeg og kameraten min hadde blitt et søtt par. Da bare lo vi begge to, vi er da virkelig for gode venner til sånn. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stor klem i natten fra meg :klem: Er rundt og snoker litt etter påskeferien ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor :klem: tilbake til deg! :) Koselig med sniking i daboka.

---

Nok en koselig dag med mange venner. Ikke stort og fortelle egentlig.

---

Du får meg til å føle meg spesiell..

..jeg liker det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet, og det er faktisk enda bedre når det er en som bare kan være og forbli en venn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blei inspirert av en blogg jeg leste i går. Ikke vet jeg hvor interessant dette er for dere, men det så litt gøy ut, og siden jeg er anonym her, kan jeg skrive det.

Altså

Mine Erobringer

Nr 1.

En kjæreste. Jeg var såpass flink at jeg startet med følelser, i en alder av 15. Men dog med følelser. Han var da en fantastisk fyr og jeg følte meg som verdens heldigste jente. Det gikk dratisk nedover, og fortsettelsen er virkelig ikke noe som har noe med mine erobringer å gjøre.

Nr 2.

Jeg hadde forsåvidt en pause etter nr 1. Men på folkehøyskole kan virkelig alt skje. Og gjerne første uka. Jeg hoppa til sengs med en jeg ikke huska hvem var (siden vi var på 1 uka kjente man ikke alle like godt), dette var imidlertid ikke like gøy når jeg våkna neste dag. Han forfulgte meg, og venta utenfor rommet mitt i nesten et halvt år, vi hadde ifølge han blitt et pent par. Jeg for min del prøvde halvveis og bli kvitt han.

Nr 3.

Vors med sommerjobben hos en jeg nesten ikke hadde snakket med. Meg, en venninne og 3 gutter. Jeg endte forsåvidt med å rote med en av disse fyrene. Han fulgte etter meg hele dagen på byen, selvom han var godt over 20, jeg for min del fulgte etter han hjem. Dette ble gjentatt et par ganger til, før følelsene mine kom og ikke hans, så da var han historie.

Nr 4.

Folkehøyskolen igjen. Mer eller mindre noe jeg absolutt ikke skulle gjort, med en alt for god venn. Angra med en gang, men da var det forseint. Heldigvis fant begge ut vi hadde gjort noe dumt, og flauheten gikk fort over.

Nr 5.

Her var det igjen følelser inne i bildet. Ferdig med folkehøyskolen og bli med en venninne på fest med hennes klasse, møter mannen med stor M (iallefall var han det da), skjedde ikke stort den kvelden og ikke de neste møtene eller. Han klarte forsåvidt ikke få meg med hjem før 3 kvelden. Dette var en sommerflørt og varte forsåvidt hele sommeren, til han dro bort for å studere.

Nr 6.

Jeg drar på besøk til min beste venninne fra folkehøyskolen og fester hos henne. Festen var på en hytte, så alle måtte sove der. Kommer i snakk med hennes beste venn, snakk går over i roting hvor enn vi tror de andre ikke kan se oss. Vi blir sovende på samme rom, alene, ting skjer, som de alltids gjør i slike situajsoner. Han kom også for å besøke meg en gang, alene. Etter en bytur gjentok ting seg, før han ble redd for at jeg la mer enn han inn i det.

Nr 7.

Ute på byn kommer jeg i snakk med en alt for full fyr. En som ikke ville jeg skulle dra, så jeg kunne sove hos han. Siden jeg ikke bor i den byen og nattbussen min gikk lenge før utestedet stengte. Vi ble liggende å snakke halvnakne i senga hans i 5 timer før det skjedde noe sexuelt i det hele tatt. Har gjentatt seg 5 ganger, og holder vel kanskje på fortsatt. Begge vet at det ikke er følelser inne i bildet. Han er forløpelig den beste jeg har hatt, selvom vi begge har oss på andre kanter også.

Nr 8.

Den eneste ukjente jeg noen gang har blitt med hjem fra byen. Tusen ganger ølbriller og vettskremt dagen derpå.

Nr 9.

Den siste i rekka. En fyr jeg hadde møtt før og snakka endel med både på mld og nett etterpå. Kom å henta meg hos en venninne, alt for full stakkars. Vi fant taxi, dro hjem til han, snakka i en halv evighet om uviktige ting. La oss og ting skjedde. Forsåvidt en utrolig søt fyr som jeg er litt redd for å bruke (siden jeg ikke tror jeg har noen følelser for han), vi har forsåvidt fortsatt kontakt og kommer sikkert til å møtes igjen. Sexen var så som så, siden har var alt for full, men kan ærlig talt si jeg aldri har hatt det så gøy i senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er sulten. Også skal jeg bort. Også må jeg kjøpe egen mat. Så jeg må finne ut når jeg skal bort. Så kan jeg kjøpe mat på veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en veldig koselig natt, med en veldig koselig fyr. Også vet jeg ikke helt hva det er med meg igjen. For jeg skjønner meg ikke på meg selv, alt er koselig å slikt der og da, men nå er det egentlig akkurat det samma for meg igjen. Blir mast på i andre ender også egentlig, men jeg er ikke noen bestillingsvare.

Jeg vil flytte, så jeg slipper i vente på å dra til byen jeg liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jepp. Oh, håper ikke jeg møter på hufsa :fnise:

---

Det er faktisk masse rart som er skummelt for tiden. Iallefall meg, eller jeg forstår meg ikke på meg selv. Nå for tiden er jeg faktisk mer interessert i hvorfor jeg ikke får sove før kl 6 i morgenen lengre. Jeg blir jo helt dø av dette, i tillegg "bor" jeg i fine byen for tiden, iallefall er der hele tiden.

Var i fine byen i går, sammen med Envy. Vi drakk kaffe og snakka sex, som vanlig. Snakka mye om dissa gutta våre. Sendte mld til en kamerat, siden jeg har lovt det hver gang jeg er i byn. Stakkarsen har kjærlighetssorg.Vi spilte kort til Envy dro, også ble jeg i fine byen sammen med kameraten min. Han sa så mye rart. Tydeligvis har han hatt følelser for meg før og slike ting. Skummelt.

Kos.

"Ring meg i morgen. Jeg trenger å snakke med sånne koselige mennesker som deg!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke du heller sove før 6? O.o det er noe dritt altså! :sur:

Håper du har det fint i dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...