Gå til innhold

Inwe's dype tanker.


Inwe

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle skrive litt om meg og mitt, tanker, hva som skjer. Jeg er egentlig en utrolig sær person (ifølge andre) og tankene blir vel deretter. Jeg har en tendens til å avbryte meg selv, både når jeg skriver og snakker. Denne dagboka er anonym, vil ikke at noen her inne skal vite hvem jeg egentlig er, så navn forblir unevnt.

Endret av Inwe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er forvirra på deg. Du er liksom perfekt, eller du var det, i sommer. Og jeg tenker bare på det som skjedde i sommer. Nå har jeg ikke sett deg på 5 mnd, og du kommer hjem, fra fjerne østen. Nå er du i Norge, i en by, litt vekk, men ikke så langt vekk. Snart kommer du nærmere. Vil du møte meg da? Er ting som de var? Jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg har følelser for deg eller, var det fordi vi ikke fikk avslutta ting på riktig måte, du bare forsvant.

Jeg vet du hadde følelser i sommer, du drar vel ikke i 3 timer kl 7 om morran for å møte meg ellers?

I miss those arms that held me, when all the love was there.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det stress. Jeg har løpt rundt i hele dag, og ikke fått tid til å jobbe en gang. Sutter her 4, må hjemom, også plukke opp noen kvart over 4 for å kjøre en time, dette kræsjer. Håper det ikke er mye å gjøre rundt 3 i dag.

Kjøpt sånt implanat nå, den så seriøst skummel ut. En lang pinne de skal stikke inn i armen min. Hva gjør man ikke for prevensjon i 3 år? (trenger vel kanskje bare en fast først.. før det blir det kondombruk).

Ellers er jeg fortsatt utrolig forvirra på deg? Er du den jeg vil ha? Selvom du igjen drar fra meg om et halvt år, etter at jeg har venta et halvt år på å få se deg igjen. Uansett synes jeg du kan sende en mld, komme på msn, et eller annet. Ellers blir det veldig skummelt å kontakte deg for å møtes når du flytter nærmere. Du gjør mer sjenert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med et hei :D Liker besøk.

Dagen er blitt bedre, kommet meg hjem etter en morsom dag med gode venner. Og fått snakker litt med denne "deg" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter, og venter. På mensen. Den må komme snart. Hvorfor skal den være så uregelmessig at jeg blir bekymra hver gang? Nå blir det siste på 3 år, på onsdag skal implatet inn. Deilig å slippe å tenke på sånt. Må også sjekke meg for sykdommer, siden jeg var dum i fylla, og funnet ut at denne fyrn har med seg en ny hver helg. Litt bekymra for dette her altså.

Var på innspilling av the singin bee i går, men har vel egentlig ikke lov til å si noe mer om det. Åge er morsom da, eller totalt gal, helst det siste kanskje.

I dag er ting slitsomt igjen. Begynner å tro jeg har en form for vinterdepresjoner. Kanskje det har noe med all sørpa og slikt å gjøre?

Svålten, og må ut en tur før lunsj.. Håper det går fort. (Siden jeg skal være så anonym som mulig, for å kunne skrive mer personlig, så blir det unevnt hva jeg jobber med).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker ikke mannen i tlf som sier "Vi har ingen ledige kundekonsulenter for tiden, vennligst vent!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke mannen i tlf som sier "Vi har ingen ledige kundekonsulenter for tiden, vennligst vent!"

He he he :)

Da er vi to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunsj på jobb er gøy. Tidvis vel og merke, men i dag var det gøy. Dissa gutta her er noen sære mennesker, med masse meninger, men det hører vel til yrket. Det var iallefall pølser i kantina i dag, og det var vel det som startet hele samtalen. Og de kom frem til at det dummeste de ser er folk som går på bensinstasjonen bestiller to bacon-pølser i brød med en hau av rekesalat oppå og en pepsi-max. Hva venter de da? Føler de seg sunne. Det kom en morsom kommentar på akkurat dette."Vi tenker på tenna selvsagt, det er det som er bra med pølser, man slipper å få hull i tenna av de. Man kan tilogmed spise en pølse etter man har pussa tenna." "Ja, det er det som er lykke, våkne opp dagen derpå med pølse og sigar-smak i munn". Vi lo godt, men man måtte vel ha vært der. Og det var jeg, og dette er min dagbok, så da går det fint.

Ellers går ting bra for tiden. Humøret går opp, og livet er levlig.

Jeg og venninne snakka i går om en annen venninne av oss.

"Hun har så mye penger"

"Det er fordi hun jobber og sliter, bor hjemme og ikke drar på byn hver helg!"

"Ja, også har du oss da, som ikke jobber og sliter og alikevel går på byn hver helg"

"Det er virkelig noe som ikke stemmer der."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er redd. For HAN, ikke fordi han er skummel, bare fordi han er perfekt for meg. Ikke pen på den pene måten, bare vakker for meg!

Nå vet jeg når han kommer til en nærmere by, nemlig neste fredag. Om en UKE, en uke dere! Å jeg gruer meg, forferdelig. Han er skummel. Eller, han er jo ikke det, han er perfekt. Jeg hater å være usikker forelska. Jeg skal ringe han i morgen, når jeg er full, og spørre om han er med ut neste lørdag. Det betyr at jeg skal høre stemmen hans for første gang på 1 halvt år. Skummelt. Ja, hjertet mitt banker tusen ganger fortere pga en msn-samtale, og TANKEN på en tlf-samtale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ææh, perfekte menn er skumlest!! fordi da er man redd man aldri kan kalle han "min" jeg vil at min perfekte skal være min, bare min. men man er redd! skjønner hva du mener! skumle er de! :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ææh, perfekte menn er skumlest!! fordi da er man redd man aldri kan kalle han "min" jeg vil at min perfekte skal være min, bare min. men man er redd! skjønner hva du mener! skumle er de! :filer:

Ja, det er skummelt, de som skal være minst skumle her i verden er de vi er mest redd for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå hører jeg på musikk som minner om utestedet jeg skal på i dag, det blir bra. Skal ha med meg ei venninne som aldri har vært der ordentlig før, og ei venninne som alltid er med. Lurer på hvordan det går, sovested er ordna, da er vors neste.

Først skal jeg være snill jente å hjelpe mamma og vaske, så da får jeg holde meg unna KG litt og vandre ut å hjelpe til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er man halvdød etter en tur på byn med alt for mye å drikke, i går. Fyllesjuk blir jeg ikke, men sliten og tørr i kjeften det er jeg. Møtte en fyr, som vanlig, tror han hadde lært seg litt av hvert om å sjekke opp jenter "Jeg kan ligge å holde rundt deg hele natta ihåp om at det kan bli noe mer mellom oss.." Det var jo søtt sagt i seg selv, men jeg kjenner jo ikke han. Han skrøyt også rundt med at han var milionær, så da kjøpte ikke jeg mer drikke selv den kvelden. Det var jo forsåvid greit for en fattig student som meg. Fortsatt blei jeg ikke med han hjem, egentlig sa jeg ikke hade engang.

Også sendte jeg mld med han med stor H, og fikk svar. Skal kanskje møte han neste helg, det blir skummelt og bra. Kommer ann på hvor langt han har kommet i flyttinga, men denne gangen skal jeg absolutt ikke drikke meg til mot. Det er lite sjarmerende.

Nå må bare sistemann våkne, så er det hjem til kake og familieselskap, da er det greit man ikke blir fyllesjuk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal implanatet settes inn. Faktisk om under en time er det inne. Jeg som er livredd sprøyter er jo selvsagt småskjelven allerede, men dette skal gå bra.

Jeg skal også begynne å trene (eller gå på steppemaskinen til mamma 20 min hver dag), siden er utrolig sliten for tiden, og tror det kan ha noe med latskapslivet jeg lever for tiden.

På lørdag kan det hende jeg møter han med stor H. Det er litt småskummelt egentlig, hvorfor er han så skummel? Det er liksom det han absolutt ikke skal være. Håper ting kan bli omtrent likt som i sommer, også tar jeg det derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er han kanskje sånn en halvtime unna meg, i en by jeg skal til i kveld.

Treninga feila, og den kommer til å gjøre det hele helga også, så da sier vi at jeg begynner på mandag, så da ordner det seg.

Implanatet gjorde forresten ikke vondt i sette inn, men det gjør utrolig vondt nå. Også har jeg ikke lenger lyst på røyk, eller, jeg har lyst på, men når jeg tar meg en smaker det forferdelig. Kan det ha noe med implanatet å gjøre? Isåfall var det en utrolig fin bivirkning.

Også er mat noe jeg ikke har serlig lyst på for tiden, men det visste jeg kom til å skje med en gang det nærmet seg at jeg kanskje få se han igjen. "Muligens" er bedre enn et nei!

Endret av Inwe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte mld med han i går kveld, bare for å undersøke om han skal på byn i morgen. Da fikk jeg "Gutta har så lite spenn for tiden, få vi får se på det" og "Er uansett ikke så viktig å stikke ut i slafse vær i morgen, så mye styr". Så da er det vel umulig å få møtt han i kveld. Men gøy skal jeg ha det, med eller uten han..

Skal kanskje snart en tur til lillestrøm med bestevenninna! Også bli det byn i kveld. Gårsdagen gikk med til Gitar Hero med ei annen venninne.

Gleder meg til sommeren, da skolen er over og vi flytter til Oslo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh. Livet er herlig dere. Møtte bestevenninna også dro vi en tur til et senter i nærheten her. Vi gjorde ikke mye, men vi spiste påskeegg. Søte jenta, spanderer påskeegg på en fattig student som meg! Er så glad i den jenta altså, aner ikke hva jeg skulle gjort uten henne, og det blir best når vi flytter til sommeren. Du er søtest og best og får meg til å le uansett!

Nå er alt ventene, frem til byturen.

Funnet ut at jeg ikke trenger han (selvom jeg gjerne vil ha han), har på en måte ikke bruk for han, så det er ikke verdens undergang om jeg ikke får han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han med stor H, er ikke han med stor H lengre, han kan til nød få være han med liten h om han vil. Får se hva han svarer. Om han ikke vil møte meg kan han ha det så godt, det finnes nok av pene gutter der ute, det fikk jeg erfare i går.

En tanke: Sexpartnere vil man ha for seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...